Written by AbangNara | January 29th, 2015

Ala comelnya Raphael Depp, anak kedua Nurul Wahab hasil perkongsian perkahwinannya dengan Eric Depp ini. Lagi comel apabila Camora Arts menggunakan tema angkasawan seperti yang telah diminta oleh Nurul Wahab sendiri. Abang Nara kalau dapat anak nombor tiga nanti pun nak buatlah tema macam ini. Confirm cute jugak!!!
raphael deppUntuk merealisasikan impian Nurul Wahab, Camora Arts telah bekerjasama dengan beberapa rakan seperti @Knitwie by @marlyna_nurrie untuk props seperti baju dan topi pirates dengan baju “astronaut”. Untuk props seperti kapal pirates yang besar seperti dalam gambar yang kami attach ini pula, sekali lagi CAMORA ARTS bekerjasama dengan Custom Frame Malaysia. Manakala props yang lain, pihak Camora Artis sendiri yang sediakan. Awesome bukan?

raphael depp

Gembira Abang Nara melihat kebahagian mereka sekeluarga. Semoga ia berkekalan sehingga ke akhir hayat. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook Camora Arts.

raphael depp
raphael depp
raphael depp
raphael depp
raphael depp

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

24 responses to (7 GAMBAR)Raphael Depp, Anak Nurul Wahab Daripada Camora Arts

  1. dafi gayah says:

    qu puteh…qu puteh….nurul makan qu puteh ka??

    0

    0
  2. Saemah org kpg. says:

    tu la..dulu hitam legam kan…

    0

    0
    • anonymo says:

      Uh mulut…..patut cili mulut mcm ni. Ade ke patut menghina org sampai mcm tu. Diri tu dah semprna sngt ke???? Cermin diri dulu…

      0

      0
    • minah jambu tk suka hipokrit says:

      kau tu dh kenape saemah kampong ? orang kampong memang mulot macm ni ..tk salah kalau orang cakap kau tu kampong jenis siamang yg begayot kt pokok rebong tuu hehe…nurul itam legam ke itam logam ke ada jugak jantan mat saleh nk ngan dia untok buat bini dh ada dua anak ponnn…pompan yg puteh melepak ada yg sampai skarang pon lom kawin jadi anak dara tuaaaa masalah nye jantan mlayu pon tknkkkk ape lagi jantan mat saleh huh !! lov u nurulllllllll…

      0

      0
  3. Jenab says:

    Nurul cantik sgt , manis senyuman .,tak semestinya putih tu cantik ..

    0

    0
    • Anonymous says:

      cantik nurul walaupun kulit gelap. lelaki omputih memang suka pompan kulit cam ni. katanya sexy & exotic………………..

      0

      0
  4. binjai says:

    hitam ke putih ke ….x kesah..yg nyampah nye sume nak pakai contact yg kaler2 …adoiiiii….

    0

    0
    • MAIGAD says:

      Khenssss, kulit sawo matang melayu kita ni kalau muka melayu totok toksah lah pakai kontek lens kaler biru nampak tak kena! tapi nurul pakai kaler kelabu nmpak lawa. anyway semah tu kata itam legam je, dia tak kutuk pun nurul tu. korang ni ponnnnn alahai

      0

      0
      • Mirai Suenaga says:

        aah. Mcm Farah Quinn. dah mcm anak patung dah aku tgk dia tu. Aku pun tgk skrg yg kulit gelap pun lawa2 gak.

        0

        0
  5. Poppy says:

    Comel2 anak Nurul. Suka tengok baby…

    0

    0
  6. Anonymous says:

    aku tengok nurul skg makin cantik…x mcm masa dia ngan ajai dlu…

    0

    0
  7. wantutri says:

    tema angkasawan ker tema pirates?

    0

    0
  8. wantutri says:

    *sailor

    0

    0
  9. poyo says:

    KENAPA LA TEMA LANUN??

    WAT TEMA ISLAMIK SIKIT PON OK PER? TAK PON TAUK LA BOLA SEPAK KE BOLA BALING KER BOLA LISUT PON OK PER??

    LANUN KAN MENCERMINKAN ORANG YANG JAHAT DI TENGAH LAUTAN??

    SEMOGA BABY MEMBESAR JADI ANAK YG SOLEHH…AMINNN

    0

    0
  10. kejong says:

    cntiknyaa nurul !!!!!!!!!!!!!!
    anak2 pun comel..
    gerammmmmmmmmmmmmmmm

    0

    0
  11. FH says:

    Cantik!

    0

    0
  12. FH says:

    Kak Nurul cantik!

    0

    0
  13. Melly says:

    Nurul ni sejak kawin mat saleh, suka sangat nak dress up macam dia tu mat saleh jugak. Ala ala Kim K. Tolong lah. Masa kau dengan Ajai dulu, rupa bukan main sakai. Tak salah nak improve jadi makin cantik, tapi jangan la pulak makin nak jadi mat saleh. Awak tu melayu. Semua nama nak ada Depp, Depp. Letak nama yang Islam tu tak boleh?

    0

    0
  14. ANAKKU says:

    Anak kita boleh bawa kita ke Syurga ATAU Neraka.
    Diharap pada org Msia yg kahwin dgn MUALAF & org dari negara lain ni bila dpt anak didik lah anak2 dengan mengikut ajaran ISLAM yg sebenar & adat budaya Malaysia. Moga baby yg kita bangga2 kan ini…yg akan menjadi seorang yg hansem & jelita bila besar nanti tidak akan menjadi salah seorang yang berusaha menjatuhkan & merosakkan nilai agama & masyarakatnya. Bayi2 inilah yg akan menjadi pemimpin kita nanti dimana masa tu kita dah jadi warga tua. Ramai org muda skrg bijak pandai tapi menjadi liberal dgn agamanya, hilang jiwa patriotiknya malah ada yg jadi penentang pada ajaran agamanya sendiri. Fikir fikirkan lah. Sapa nak dislike silakan.

    0

    0