Written by AbangNara | July 22nd, 2015

Ala ala ala comelnya Lisa Surihani berhari raya dengan kandungan yang sudah hampir mencecah 8 bulan. Memang dah jelas sangat baby bump dan tumbesaran yang berlaku. Namun Lisa tetap maintain comel, sesuai dengan statusnya sebagai selebriti kesayangan Malaysia. Tak sabar rasanya nak tengok Lisa dan Yusry berhari raya bersama anak tercinta tahun hadapan. Mesti masing-masing pakai baju sedondon.

lisa surihani raya

Semoga segalanya berjalan lancar buat Lisa Surihani sekeluarga sehingga hari kelahiran kelak. Abang Nara teringat wife tercinta yang terberanak lepas makan rendang hari raya. Hehehe. Jadi Lisa kenalah berhati-hati. Jangan makan banyak sangat. Nanti tercepat pulak.

lisa surihani raya

Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.


lisa surihani raya
lisa surihani raya

lisa surihani raya
lisa surihani raya
lisa surihani raya

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

15 responses to (7 GAMBAR)Lisa Surihani & Yusry Di Hari Raya Aidilfitri

  1. Lovelyvic says:

    Comelnya Lisa…
    Tak sabar nak tunggu detik kehamilan Lisa…

    0

    0
  2. mother of 2 kids says:

    wsh bestnye tgok gbr lisa,yusry&family..moga lisa slmt melahirkn bby nti..pling happy tgok mak yusry dh bertudung..:)

    0

    0
  3. mia says:

    comelnya..semoga selamat melahirkan baby yg comel dan sihat..amin

    0

    0
  4. Jadoo says:

    pic berdiri perut x nampak bsr sgt. sekali duduk..ala comelnya perut..moga dipermudahkan bersalin nnt. amin..

    0

    0
  5. Naj says:

    Semoga di permudah kan nanti. Jaga diri baik2 kak lisa. We Love You…

    0

    0
  6. ROSSBIRU says:

    Akk doakan yg terbaik utk lisah dan segala di permudahkan nanti, insyallah, aamin…

    0

    0
  7. syg abg says:

    comelnye lisa, wajah pun nampak berseri, seri org mengandung lah kata kan… i doakan semoga dipermudahkan segala2 nya… aminn

    0

    0
  8. Sheilaz says:

    Semoga dipermudahkan segala urusan Lisa & Yusry. Love u both!

    0

    0
  9. Mariam dzar says:

    NAPA takde org nk Tackle Yusry ni buat laki ?
    Rita ke nabikah ke?
    Dia ni kaya kalau nk kahwin dua or tiga?

    0

    0
  10. PeminatLisa says:

    Kak Lisa ada gemuk2 sudan di muka , pipi pun gemuk sdh .. nampak comel

    0

    0
  11. lisafansforever says:

    lisa ni paling respek sbb preggy pun x kepoh 1 malaysia snap gmbr pewot x mcm artis lain .. semoga urusan kelahiran lisa dipermudahkan .. awak tetap chomel lisa <3

    0

    0