Written by serenity | June 23rd, 2015

Sebelum ini kita telah melihat gambar-gambar majlis berinai Hanis Zalikha dari gambar Instagram saja. Kali ini apa kata kita lihat gambar-gambar tersebut dari lensa kamera jurugambar rasmi, Mangotouch. Majlis ini telah berlangsung di kediaman keluarga Hanis di Bukit Jelutong.


 photo 11412323_10153135161613801_3651520553212396501_n.jpg

Ramai yang mengatakan inai Hanis kelihatan cantik. Ia sebenarnya dilukis oleh Nana Hennda Design. Lagi 59 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

"Kian" oleh Mawi semasa Mlm Kesenian Islam selepas Solat Terawih tadi sempena IFTAR@KL. Selain Mawi, Rabbani, Debu dan Ustaz Zul Ramli turut memberikan tazkirah semasa moreh#iftarkl #mysenibudaya #jkkn

Posted by Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara on Sunday, 21 June 2015


 photo 11536028_10153135163463801_6074277293118333073_n.jpg
 photo 11535851_10153135160653801_493596702442331864_n.jpg
 photo 11535912_10153135161043801_8667756255140329804_n.jpg
 photo 11412114_10153135169873801_3592377777412416651_n.jpg
 photo 11535845_10153135163963801_1641518146933568204_n.jpg
 photo 11412114_10153135161578801_1646045686989080333_n.jpg
 photo 11257961_10153135171963801_1879902636119597556_n.jpg
 photo 11265266_10153135172588801_1497493360804119672_n.jpg
 photo 11402792_10153135163183801_3389597710354832140_n.jpg
 photo 11402692_10153135162618801_9099432727428450824_n.jpg
 photo 11403178_10153135162033801_175302218357061757_n.jpg
 photo 11403175_10153135163488801_3275648851578136017_n.jpg
 photo 11222302_10153135171728801_3548063181969421390_n.jpg
 photo 11232121_10153135161093801_1345066270017362036_n.jpg
 photo 11239694_10153135165398801_4608717783010323356_n.jpg
 photo 11215702_10153135162568801_8290866406945507089_n.jpg
 photo 11222182_10153135164143801_7715741116950980397_n.jpg
 photo 11143465_10153135169868801_1621987503105014493_n.jpg
 photo 11140013_10153135167643801_3889447486655040853_n.jpg
 photo 11214263_10153135163573801_298125192374138109_n.jpg
 photo 11138069_10153135161593801_1374391066523446814_n.jpg
 photo 11048728_10153135164263801_5147326714511395565_n.jpg
 photo 11045394_10153135170128801_9205255440847624697_n.jpg
 photo 11036595_10153135162018801_2017229909403994776_n.jpg
 photo 10984297_10153135171203801_2223856923475468070_n.jpg
 photo 11012595_10153135163113801_7395760418428107943_n.jpg
 photo 10986934_10153135161063801_7083676114402913701_n.jpg
 photo 10848051_10153135167523801_5358564873659711163_n.jpg
 photo 10612814_10153135173003801_5942135150422839824_n.jpg
 photo 10401396_10153135164268801_1530737308273210274_n.jpg
 photo 10422209_10153135161983801_2255419907081204123_n.jpg
 photo 10420123_10153135162068801_1691269730175959614_n.jpg
 photo 10414844_10153135170518801_7481513127954112030_n.jpg
 photo 10420055_10153135165763801_2544329353089891725_n.jpg
 photo 10411757_10153135165768801_2786923693006038848_n.jpg
 photo 10400000_10153135160678801_368530408142239972_n.jpg
 photo 10339761_10153135172728801_8948078632688529177_n.jpg
 photo 10352254_10153135163458801_5133910987389829527_n.jpg
 photo 10347707_10153135165213801_6670911166853094059_n.jpg
 photo 10177900_10153135170713801_4223627202247677450_n.jpg
 photo 10155584_10153135161468801_1974212983087501770_n.jpg
 photo 10150719_10153135163668801_4122492603099155205_n.jpg
 photo 1947928_10153135163038801_3242305744707465732_n.jpg
 photo 10153219_10153135170628801_903708611300306100_n.jpg
 photo 1982349_10153135166268801_6059788676009883180_n.jpg
 photo 1779277_10153135163433801_2523785312031205225_n.jpg
 photo 1743444_10153135165318801_2470682139964925978_n.jpg
 photo 1511290_10153135161068801_5782133950439768917_n.jpg
 photo 1625630_10153135167773801_2764379082462970139_n.jpg
 photo 1662215_10153135165983801_2558363245979660606_n.jpg
 photo 1609735_10153135166033801_8059534546142213880_n.jpg
 photo 1512337_10153135166368801_4200049226222846607_n.jpg
 photo 1467470_10153135160648801_4879250209165710559_n.jpg
 photo 9282_10153135162483801_1879067826789335619_n.jpg
 photo 549388_10153135170333801_2582195356696614779_n.jpg
 photo 1424544_10153135160633801_389409823945670651_n.jpg
 photo 1390755_10153135166373801_1324297212640853040_n.jpg
 photo 22808_10153135166038801_2390987889097366403_n.jpg
 photo 17710_10153135164653801_1390249752332204390_n.jpg

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 responses to (60 GAMBAR)Kualiti Tinggi Sekitar Majlis Berinai Hanis Zalikha Dari Jurugambar Rasmi

  1. donat says:

    boleh ke berinai serupa tatoo?

    0

    0
  2. si pengacau says:

    cantik dan simple…

    0

    0
  3. makEnon says:

    Cantik. Tapi kenapa entry ni banyak sangat typo. Entry sebelum ni pun sama. Hmmm sbb puasa mungkin…? #sisbersangkabaik

    0

    0
    • Anonymous says:

      tak baek nak salahkan puasa..puasa itu sepatutnya mencerdaskan minda, tajamkan minda..

      0

      0
  4. Ye ke says:

    jujur aku ckp…x ad y menarik pn..sekian..terima kasih..

    0

    0
  5. melati says:

    Aper ni ??? semua nya saya tk kenal…patut lah industri Film Malaysia tenat…

    0

    0
    • Anonymous says:

      saper kenal melati pondan yg pro kaki maki hamun hina kutuk pandang rendah artis & yg lain pat blog ni macam lah dia bagus sangat perfect sangat. semua kenal melati pondan mulut puki mak. getting known for the wrong reasons……..

      0

      0
  6. melati says:

    Artis2 Kimak guna tudung untuk tarik peminat…..mampoiiiiiiiiiiiii Menggong artis2 yg guna kan tudung konon dh berubah lah gi mampos mereka2 ni…

    0

    0
    • anon2015 says:

      sekurang2 nya dia bertudung dan tidak menampakkan aurat. Walaupun tidak sempurna, tapi AT LEAST dia bertudung. Bagi lah peluang sebab perubahan bukan berlaku sekelip mata. Bulan2 puasa ni baiklah cik Melati banyak beristighfar. Takut sia2 pahala puasa sebab memaki hamun. Doakan yg baik2 utk setiap orang yg nampak buruk di mata kita, mana tahu mereka lagi mulia di sisi Allah. Wallahualam.

      0

      0
    • Anonymous says:

      eleh melati pondan jeleslah tu. gi mampos lah kau terjun dari klcc that’s yr favourite quote. dasar pondan tak boleh lihat kebahagian orang lain perempuan lain bab ko tu tak ori tak tulen. pegi melati pondan jual jubo ko yg tak laku tu, kesian pondan. menyemak terus pat blog ni……

      0

      0
    • Ruz says:

      Kita kena ingat, ye mmg kita semua dilahirkan Islam, tapi cara pendidikan/kehidupan kita semuanya lain. Kalau awak dah tutup aurat daripada kecil, alhamdulillah tahniah buat awak. Hanis kan baru la juga bertudung. Banyak lagi yang dia perlu belajar. Daripada awak menghina, lagi elok rasanya awak titipkan doa buat dia, buat kita semua supaya dapat menutup aurat dan menjaga adab dgn sempurna. Anyway, back to work dan selamat berpuasa :)

      0

      0
  7. melati says:

    Se jahat maner pun mulut saya , tapi saya tak cam yg Anonymous…komen2 org sembunyi namer…org2 Anonymous ni kalau Umah terbakar dia sanggup tinggal kan seluruh keluarga dia mati terbakar ..janji dia selamat lah..& org2 Anonymous ni Lebih teruk dari Koling…itu pengalaman saya…hihi

    0

    0
    • Anonymous says:

      melati pondan infamous quote terjun dari klcc, rumah terbakar selamatkan diri sendiri ………… dari pengalaman aku orang pondan cam ko melati pondan paling bahaya paling teruk dari manusia lain lebih teruk dari binatang bab mulut tak serupa manusia cam setan. ko ingat sorang ajer Anonymous condemn ko? ramai yg bergelar Anonymous pat blog ni yg damn mulut celupar mulut puki mak ko

      0

      0
    • cik tata says:

      Amboi. Melati period ke? Melati kata kat anon sembunyi namer, apa kata melati letak nama penuh, no. kad pengenalan dan alamat rumah setiap kali bagi komen. Baru lah melati dikatakan berani. Kalau tak, melati lagi teruk dari anon. My 2 cents

      0

      0
  8. anon says:

    sampai terlena cik meow tunggu tuannya.comel2 belaka kucings hanis

    0

    0
  9. anon says:

    melati jeles…. booooo wooooooo

    0

    0
  10. melati says:

    hahaha ..saper lain aku semua biol …hihi..semua posa korang dapat kat aku ..hihihi

    0

    0
  11. melati says:

    hahaha ..saper lain aku semua biol …hihi..semua pahala posa korang dapat kat aku ..hihihi hanya tuhan yg tahu..

    0

    0
    • Anonymous says:

      eeeeiiiii melati pondan buat fatwa sendiri dasar pondan……….yg biol otak sewel tu ko pondan. ko belajar dari ayah pin ker pahala orang boleh transfer pat ko. abis mulut puki mak ko kutuk orang hina orang aper citer tu. semua dosa orang tu ko pun tanggung jugaklah. kau telan jugaklah wow itu macam berlonggok longgok bertan tan dosa orang lain kau tanggung. padan muka pondan mulut celupar mulut koyak

      0

      0
  12. Anonymous says:

    miau tu tunggu je kakak dia.. sampai tetido..

    0

    0
  13. yaya comel says:

    amboi melati pondan ko igt ko hebat sgt…..wekkk

    0

    0
  14. Anonymous says:

    Laaa…melati ni pondan ke???

    0

    0
  15. aku says:

    cuma pic Jaguhbi je yang aku suka yg lain… mmmm

    0

    0