Written by Bella | July 9th, 2015

Bulan Ramadhan sudah hampir melabuhkan tirainya dan pada 10 malam terakhir Ramadhan ramai yang sibuk mengejar malam Lailatul Qadar. Ada juga diantara mereka yang mengambil kesempatan di bulan mulia ini untuk mengerjakan ibadah umrah sambil menikmati pengalaman menyambut bulan puasa di Mekah.

Baru-baru ini Zizie Ezette telah memuat naik foto beliau bertudung litup ketika berada di tanah suci Mekah.  Namun, beliau tidak keseorangan tetapi ditemani oleh suaminya, Bung Mokhtar Radin disana.

Sebelum berangkat seperti biasa Zizie Izette menerusi laman social Instagram miliknya ada meminta maaf kepada semua orang dan mendoakan supaya Umrahnya berjalan dengan lancar.

Alhamdulillah, buat pertama kali saya di jemput untuk menjadi tetamu Allah dlm bulan baik dan mulia ini.

Dgn rendah hati, saya ingin memohon maaf andai kata ada perkataan atau perbuatan yg mengguris hati. In sha allah, saya tidak akan lupa juga untuk berdoa untuk anda semua. Amin amin ya rabbal alamin.?? #blessed #terimakasihallah #mecca #tanahsucimekah.

InshaAllah, amal ibadah Zizie Ezette dan suami akan berjalan lancar disana dan semoga kembali pulang ke tanah air dengan selamat.

Beberapa lagi foto Zizie Ezette mengerjakan umrah dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

maleena

P.S: Yeah!!! Sale sampai licin daripada www.maleena.my ini memang terbaik!!! Harga serendah RM100. Design semua superb dan marvelous. Yang penting beli sebelum 10 Julai untuk pastikan dress Maleena ini sampai di tangan anda sebelum hari raya. Jangan lupa ikuti Instagram @maleenaofficial untuk tengok lebih banyak koleksi raya Maleena. 

22 responses to (6 FOTO) Zizie Ezette Mengerjakan Ibadah Umrah Bersama Suami

  1. TimahAzizah says:

    sebijik mcm atuk dgn cucu perempuan….!!

    0

    0
  2. TimahAzizah says:

    Sebijik mcm atuk n cucu perempuan….!!

    0

    0
  3. ain suzana says:

    yg mengata tu apa yg dapat..dosa kan

    0

    0
  4. Mat K says:

    Semoga berubah ye Bung.

    0

    0
  5. Bunga says:

    Minta maaf dengan isteri dulu sudah? hingga bercerai orang tua tu,…. artis, artis, memang begitu. Pulang nanti macam Hanez Suraya mau di puji bertudung nanti.

    0

    0
  6. Anonymous says:

    macam cibai

    0

    0
  7. Anonymous says:

    who cares….

    0

    0
  8. Linzy Longkang says:

    saper isteri no 1 Bung ekk? pesal Zizie tak pkai datin?

    0

    0
  9. aku says:

    Kena ingat…pi umrah bkn macam melancong ok……….rumah allah s.w.t….semoga berubah la pi sane

    0

    0
  10. MAK KAU IJAU says:

    HAMBAR

    0

    0
  11. gurllzz says:

    Selamat Bercuti.. Kan? Bercutikan ? Gi melancongkan? Eh ye ke?

    0

    0
  12. gurlzz says:

    Selamat bercuti.. gi bercuti kan? melancong kan ni? eh ye ke?

    0

    0
  13. Anonymous says:

    dah masuk level..retis sendu. selamat bersara.

    0

    0
  14. Kak JAH KILANG says:

    Pfuhhh SEXYNYA … I suka yg Baju Yellow tu.
    Tenagga MAKSIMA kuasa tinggi

    0

    0
  15. ramadhan says:

    Bila prg ke rmh allah s.w.t..tudubg tu di labuhkan ke paras dada..aurat.. jaga tertib bila ke sana…pemakaian kena jaga…

    0

    0