Written by Bella | December 23rd, 2015

Tahniah kami ucapkan kepada pelawak Shuk daripada kumpulan SYJ yang telah selamat bernikah dengan gadis pilihan hatinya pada 20 Disember lalu bertempat di Kampung Ulu Sapi, Sandakan, Sabah.

Tidak ramai yang mengetahui bahawa Shuk sudah berkahwin dengan gadis yang dikenali sebagai Sera kerana majlis beliau berlangsung secara tertutup dan sederhana.  Bahkan, Shuk baru sahaja berkongsi foto majlis perkahwinan beliau di Instagram.

Shuk kelihatan segak  manakala isterinya tampak jelita  mengenakan busana pengantin berwarna Biru Laut . Difahamkan, Shuk akan mengadakan satu lagi majlis di kampung halamannya di Pulau Pinang dalam masa terdekat.

Amboi Shuk diam-diam sahaja beliau sudah berkahwin yee.  Kami doakan agar beliau dan pasangan akan kekal sehingga ke akhir hayat dan dilimpahi dengan kasih sayang serta kebahagiaan setiap masa. Amin…

Sumber Berita: Astro Gempak

Lagi beberapa foto perkahwinan Shuk dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

11 responses to (6 FOTO) Shuk SYJ Nikah Gadis Daripada Sabah 20 Disember Lepas

  1. abg gagah says:

    mcm dah matured je bini shuk, apa2 pon tahniah

    0

    0
  2. nok gebuzzz says:

    simple jer si syuk ni…tahniah

    0

    0
  3. ayah anda kulup says:

    tahniah..moga pkwinan ni kekal selama2nya..
    mcm ni la baguih..
    kpd artis yg lain..kalo stakat bru nak kenal hatibudi tu kononnya..ko simpan je la citer tu dulu..

    0

    0
  4. Anonymous says:

    Apa yg majlis tertutup n sederhana…????… gambar 1st tu puny lah ramai tetamu

    0

    0
    • Unknown says:

      Tertutup x semestinya kena buat kecik2, dia buat tanpa media la…, kwn2 jekk… ape punya otak la ko ni….

      0

      0
  5. Anonymous says:

    tahinah

    0

    0
  6. Anonymous says:

    syuk…
    kami nak p kenduri kat penang boleh..?? peminat no 1 hang ni..

    0

    0
  7. syed says:

    bukan daripada.. dari sabah..

    0

    0
  8. syed says:

    bukan daripada.. dari sabah..

    0

    0
  9. Damai Selama Nya says:

    Dah lama dorang ni bersedudukan baru ingat nak nikah. Kami jiran-jiran dah bosan sering dengar dorang bergaduh. Tapi elok gak bernikah cepat dari buat maksiat lama-lama. Kita doakan mereka bahagia hingga ke jannah. Bawa-bawa berbincang, bersabar sikit. dan ingat korang ada jiran-jiran keliling jugak, dah la kau tu public figure.

    0

    0