Written by Bella | June 29th, 2016

Baru-baru ini,Nabil Ahmad ada meluahkan rasa syukur kerana bakal menunaikan umrah bersama isteri tercinta Zira pada 10 malam terakhir Ramadhan yang penuh barakah dan beberapa hari lepas, mereka berdua sudah selama tiba di tanah suci Mekah.

Nabil sempat berkongsi perkembangan beliau di sana menerusi akaun Instagram milik  beliau bersama isteri

Melihat sahaja wajah mereka berdua, Nabil dan Zira tampak cukup seronok kerana dapat menjalani ibadah bersama-sama.

Khabarnya mereka berdua bakal pulang ke tanah air pada 4 Julai ini dan semoga ibadah mereka lancar disana.

Jom kita lihat beberapa lagi foto Nabil dan Zira menunaikan ibadah umrah bersama dengan membaca entri ini sepenuhnya.

9 responses to (6 FOTO) Nabil Ahmad Dan Isteri Tunai Umrah Bersama

  1. Whatever says:

    I am happy for them!
    Alhamdulillah dpt jejak kaki ke tanah suci.
    Pastu japgi mula la dtg komen2 :
    Nanti balik malaysia pakai tudung ya kahkahkahkah!!
    *typicalmeleis*

    0

    0
    • ngok sgt says:

      bongok! memang lah! kau ni mesti jenis freehair kan? menutup aurat tu wajib, takyah tunggu kau umrah ke tunggu hidayah ke. tak sekolah agama ke dulu??

      0

      0
  2. xanti says:

    bestnya , alahmadullilah dokan kami nabil dapat jejak kai ke tanah suci,aminnn

    0

    0
  3. xanti says:

    bestnya , alahmadullilah doakan kami nabil dapat jejak kaki ke tanah suci,aminnn

    0

    0
  4. lulu rara says:

    ini la contoh yg bagus. pegi umrah bukan nak berselfie n bervideo sepanjang masa mcm Azwan Ali sotong goreng rangup tu. nyesal pulak aku pegi follow.

    0

    0
  5. pinana says:

    YG LELAKI pakai baju belang2 tu hok gambo reramai tu.. sekali imbas mcm arwah din beramboi

    0

    0
  6. HerLadyShip says:

    shopping sakan nampak….
    sampai nak ada assistant tukang bawak..
    yg T-Shirt puteh..
    berat benoh cara dia angkat….
    atau aku saja yg “perasan”
    tak salah pun…
    matlamat utama…
    ibadah dgn sebaik2 nya…
    Selamat BerUmrah…..
    Selamat HariRaya….
    Maaf berMaafan…..

    0

    0
    • Anonymous says:

      kalo tengok betul2, sbb ada bayang2 nmpak mcm yg t-shirt putih tu bwk bnyk barang

      0

      0
    • Rara says:

      Hambooiii buat dosa kering je syak bkn2.. da tanya nabil ke sapa hamba Allah berbaju putih tu? Tah2 mamat tu nabil pun tak kenal, kebetulan lalu mase gamba ni di ambil.. org kata photobomb..

      0

      0