Written by AbangNara | March 4th, 2013

Walaupun tak habis menonton siaran langsung FFM25, Abang Nara membaca banyak reaksi positif daripada pembaca-pembaca BeautifulNara mengenai majlis tersebut. Nampaknya pilihan pihak penganjur memilih Erra Fazira dan Fahrin Ahmad sebagai hos adalah satu percaturan yang betul.

ffm

Abang Nara paling suka gaya Nasir Bilal Khan menyampai anugerah bersama Sofia Jane. Memang sempoi. Dengan suara kasarnya, Nasir Bilal Khan memang tampak macho. Sofia Jane pula seperti biasa nampak seperti anak dara dan tak dimamah usia.
ffmLagi 50 gambar sekitar malam Festival Filem Malaysia yang ke 25 dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Prank AES yang awesome!!!

ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm
ffm

ffm

ffm

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

64 responses to (52 GAMBAR)Sekitar Malam Anugerah Festival Filem Malaysia Ke 25

  1. n says:

    first

    0

    0
  2. Mak Jemah yg paling hot..ko ader?? says:

    Bolehlah tak lah bosan sgt..penyampai anugerah pun boleh tahan..teringat filem2 gabungan mereka..Cuma tak suka dgn cara fauziah nawi seolah-olah mcm menghina pihak sponsor..nsb erra fazira perbetulkan keadaan..kalo tak dh jadi kontroversi…dan ada jgk retis yg masih pakai seksi…tk fhm aku..pihak penganjur tolong lah lepas ni..buat satu etika berpakaian..jgn bagi masuk langsung….senang cerita…seksi tu boleh tpi jgn lah sampai dh terdedah kat bawah kat atas pun nak terdedah..tolonglah semak mata nie…

    0

    0
    • gegurl says:

      yg paling menarik gandingan Mamat Khalid & Umie Aida.. mmg menjadi sesangat… usik mengusik membawa bahagia di atas pentas… gud job! korang menyegarkan balik mata kami penonton di rumah ;-)

      0

      0
      • hebby heybaldi says:

        dan pemenang anugerah yg dsmpaikan umie cium tangan umie hahahhahahhahahhahahhaha

        0

        0
    • Anonymous says:

      Fauziah Nawi perasan bagus. Over lah makcik tu… Tak suka!

      0

      0
  3. lalalila says:

    suke tgok faizal hussein menang…tahniah…

    0

    0
  4. Anonymous says:

    lawaknye muke neelofa…hahahaahaha..serius klakar gle..

    0

    0
  5. miss mong says:

    klasiknya umie aida ngn mamat khalid..

    0

    0
  6. Anonymous says:

    tapi aku tak suka fahrin gurau pasal yusri tu.kisah lama kan.masing2 dah ada kehidupan sendiri.

    0

    0
  7. Bunohan says:

    Tolong jangan suruh Ziana Zain nyanyi lagiiiii… Tolonglahhhhh. Dah la silap lirik. Teran bagai nak rak. Nanti putus tali bengkung dia oiii..

    She proves herself that she couldnt sing anymore. Relakan lah dia berehat.

    *badan boleh adjust kat Slim World, sore takleh ok*

    0

    0
    • Anonymous says:

      aku pun dah hilang minat kat ziana zain coz pakaian dia yg masih ketat dan singkat.aku harap sgt ziana bleh berubah ke arah yg lebih elok.

      0

      0
  8. Anonymous says:

    nape muka lopak camtu..menahan kesedihan ke lopak..kaka giler..nmpak lawa lagi lana nordin tu

    0

    0
  9. mia says:

    hahhahahahhahahhahaha neelofa….hahhahhahahhahhahhahhahhahha

    0

    0
  10. aku says:

    AKU KESIAN TGOK ISTERI D RAIS YATIM DHERET HAMPIR TERSUNGKUR..

    0

    0
  11. miss serabut says:

    neelopak menang best dress…nape xbg kt erra..xleh ea pengacara mnang,heheee

    0

    0
  12. Anonymous says:

    Ella gak laa yg sempoi.

    0

    0
  13. cik wan says:

    alahai lofa.. burok kot muke mu gitu?? adeehh! cermin pecah ker? tak nmpk rambut tu ngn muko mu tu buruk?? ceh! mangsa fesyen la mu neh!

    0

    0
  14. mulut celupar says:

    selalu lofa ni cantik je..knp kat pic ni muke lofa cam tu? jurugambar x pro ke? hehehe..suke faizal hussien menang.shafie naswip umur berapa erk?

    0

    0
  15. cik siti says:

    rambut lopak mcm pekerja kedai nasik lemak bapak dia jugak.. ahahahahahahahahahaa

    0

    0
    • Anonymous says:

      hahahahaha..rambut die mcm mop kt kdai 2 laa…hahahaha…tepek kt kepala,lawak tol muke nye..org kate klu da cntik pkai ape pn cntik,tp npe ko pkai mcm mop pn ttap xcntek pn..kesimpulannye ialah………….lu fkir lah sendiri…hahahahaha…

      0

      0
  16. mak c kina says:

    aku rse pengacara ok je…dah mmg sifat ffm mcm tu,bkn APBH nk havoc..sbb tu mana penah ffm amik pengacara yg byk mulut,nnt dah sme mcm anugeah lain…

    *aku cukup suke ble neelofa xmenang…

    0

    0
  17. Nasir Tukang Bang says:

    Bang Set (Nasir Bilal) awat la pakai baju macam tak gosot (sterika)? Macam sendat pulak tu… Kalau ada kot, dapat la cover sikit.

    0

    0
  18. hazel says:

    utk pertama kalinye aku tgok neelofa tampil ngan rupe yg x menawan langsung!!! hahahha ape pon erra fazira sgt lawa ngan gaun puple tu…

    0

    0
  19. Burberry says:

    mcm bosan je majlisnya…

    0

    0
  20. ............... says:

    apasal plk muka lofa cam tu…x lawa beno…dh mcm mak cik jer aku tengok…kelakar gila…kalau lana tu memg la x pelik kalau dia x lawa sb dia memg x lawa….

    0

    0
  21. Anonymous says:

    lofa ohhhh lofa…knpa la jadi poyo cam tu…..kesian btl la……

    0

    0
  22. Bole laaa says:

    Muka si Lopa ni cam kartun avatar dah.

    0

    0
  23. NoeNor says:

    Lopak buruk gler…aku suka Ella…sempoi…tak payah nak berseret2 bagai..lemas…

    0

    0
  24. mma says:

    Perasan tak pipi sofea jane kena gincu..kecian kat dia..keh..keh.. ganas kak normah..

    0

    0
  25. Hans says:

    Buruknya rambut neelofa huhu

    0

    0
  26. Mak Teen says:

    Lahhh, kesian abang Nasir Bilal ! Takde orang sponsor baju ke? atau lupa ? Pihak penganjur sepatutnya sediakan (sekurang2nya) sepasang baju kot (spare) untuk mereka2 yang baju tak berape sesuai. Kesian betul….

    0

    0
  27. Dolton Bibiyana Layola Al-Muslem says:

    lofa paling hodoh…bajet gorgeous padahal mcm makcik2 duk flet pprt je…jennifer lawrance jugak yg cantik…watever

    0

    0
  28. ace says:

    muallaf lebih bagus <3

    0

    0
  29. yuyu says:

    perut buncit pun ada hati nak pakai ketat2 lagi….alahai puan ziana oiiii…..

    0

    0
  30. Zed Zaidi perasan dirinya ALIM says:

    Nenek Mariani, bila agaknya nenek akan menutup aurat sepenuhnya?

    0

    0
    • Sweet minah jambu merah biru says:

      biarrrrrr laaaaa yg kau sakit hati sangat ngan dia pesalllll ????? kau jeles ke pasal dia jambuuuuuu..

      0

      0
      • Zed Zaidi perasan dirinya ALIM says:

        Tolonglah jgn meroyan setiap kali org bcakap pasal agama. Hentikan “gila meroyan”mu. sekian.

        0

        0
  31. me says:

    nasir bilal khan tak nmpak macho and sempoi. more to nampak selekeh. no offense. kata berprestij. Pakai la smart sikit.

    0

    0
  32. Honey says:

    Ella sempoi, santai n kemas dgn rambut bersangul..

    0

    0
  33. si lopak yg huduh says:

    tu diaaaaaaaaaaa artis pujaan nara si lopak yg huduh.awat pic lopak plg bawah nara??eh si lopak ni kalau tak ada pun, tak cacat majlis lah!nara,kau suruh lopak dok rumah diam2 tak payah gi FFM boleh tak?semak mata la.dah la rambot ntah hape-hape.fesyen mop lantai katenyeerr.

    0

    0
  34. akubaini says:

    tgok gambar jadi la.mlm ni kami tengah jadi pelarian akibat serangan lanun..oot…

    0

    0
  35. merliss says:

    izzue islam semakin hensem la…
    ziana zain xpayah la nyanyi lagi…bole pulak salah lirik di majlis berprestij ni…
    Erra Fazira sangat cantik..
    suka coupe Mamat Khalid dan Umie Aida…classic gitu..

    0

    0
  36. Bunohin says:

    Ziana Zain tu kan otai. Tak buat homework ke sampai salah/lupa lirik. Dahla lagu Lagenda. Utk menghargai otai2 filem lama. Buat rosak lagu saja.
    Baik panggil Jaclyn Victor nyanyi ke pun takpe.., kan konsep FFM25 kali ni ala2 1Malaysia gituuuu..

    Isk!

    0

    0
  37. Minamanja says:

    Neelofa rambut paling hancus

    0

    0
  38. nz says:

    artis ni xsensitif langsung…pejuang negara sedang brjuang kat lahad datu.. artis boley brgembira kat festival..

    0

    0