Written by AbangNara | December 16th, 2014

Sama cantik sama padan. Suka Abang Nara melihat wajah gembira pasangan pengantin baru, Faralyna dan Fikri yang telah pun selamat bergelar suami isteri pada hujung minggu lalu. Majlis pernikahan telah diadakan di atas kapal Cruise Tasik Putrajaya manakala majlis resepsi telah dilangsungkan di sebuah dewan di One City Subang Jaya. Kedua-dua mempelai kelihatan amat cantik berseri-seri.

gambar kahwin faralyna

Semoga perkahwinan Faralyna dan Fikri ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat serta dikurniakan cahaya mata yang ramai untuk menyerikan lagi hidup mereka. Selamat menjalani kehidupan baru dengan orang tersayang sentiasa di sisi menemani.

gambar kahwin faralyna

Lagi beberapa gambar sekitar majlis perkahwinan Faralyna dan Fikri dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Project2Pi.

P.S: Ford Focus edisi khas pada harga RM132K

gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna
gambar kahwin faralyna

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 responses to (50 GAMBAR)Sekitar Majlis Perkahwinan Faralyna & Fikri

  1. […] Lagi beberapa gambar sekitar majlis perkahwinan Faralyna …read more […]

    0

    0
  2. Anonymous says:

    nikah pakai tudung da cantik da.. tup-tup sanding tak pakai tudung,,

    0

    0
  3. Anonymous says:

    Kapten hairung azreen bila lagi????

    0

    0
  4. nok gebuzzz says:

    cantik sgt faralyna n suami masa majlis akad nikah.. berseri2 ,mmg sama padan,tahniah..

    0

    0
  5. lolsss says:

    Best nya reception depa… simple but awesome

    0

    0
  6. wow says:

    very simple, but i like!

    0

    0
  7. AKU says:

    Seri pengantin nampak masa nikah je…sbb pengantin pmpuan tutup aurat sepenuhnya
    masa sanding mcm biasa je..dh la bt muka mcm tu…eeeeeeeee

    0

    0
  8. Ibu Merah@5469 says:

    Tahniah buat kedua mempelai..

    0

    0
  9. akro says:

    dua-dua keding…!!!!

    0

    0
  10. yoyi says:

    pelakon jongang n kurus kering..hahahha

    0

    0
  11. minah jambu tlajak habis merah says:

    classsssssssssssssssss !

    0

    0
  12. Kemek Suhaiza says:

    muka mcm budak2 lagi si hesben dia tuh dah nak kawin ker dating pon tak puas lagi, tunggu laa dulu

    0

    0
    • Sepat ronggeng says:

      Biarla dye nak kahwin..drpada couple bertahun-tahun x kahwin2, last2 putus camtu jer….Orang nak kumpul pahala mana boleh halang…Bongokss der Kemek Suhaiza nih

      0

      0
  13. adaakukesah says:

    sekalian yg nak pertikaikan jodoh n takdir . muda ke tua ke dh jodoh mereka awal . mati pon tak kira muda or tua laaa hoi ! kalau pegi dating bukan muhrim pon kau rse ??? pastu kau comment cam ustazah lak nnti … biarlaa hidup org yeee … janji diorg bahagia .. xde manusia dalam dunia nie sempurna , sebelum nk cakap pk dulu diri sendiri .xsalah nak tegur . ade care utk menegur , bukan tegur seolah2 mintak karma .. kne batang hidung baru kenal erti hidup :) #mohonterase

    0

    0
  14. ladygugup says:

    siapa yang pakai mcm makcik wat kja kat dapur tu? bju kurung kedah n kain batik??

    0

    0
  15. entahlah nak says:

    errrr, nie kawen ke apa? kenapa mcm main2 jeee. tk formal langsung pakaian si pengatin… ish melayu skrg semua mcm nk jd org barat… aduiii. memalukan ishhhhhh.

    0

    0