Written by serenity | January 31st, 2015

Sepanjang kerjaya si jelita Carmen Soo, 36, sebagai seorang pelakon dan model, beliau tidak pernah mendedahkan kekasihnya. Pernah digosipkan dengan Jericho Rosales, pelakon ini sudah mencipta nama di Filipina dan masih diminati di negara itu hingga ke hari ini.


 photo 914507_1407240949572005_1239061831_n.jpg
Nampaknya Carmen tidak berselindung siapa kekasihnya kini. Jejaka bertuah itu bernama Benson. Mengikut profil Instagram, Benson ialah seorang gemar bersukan dan makanan. Ketika ditanya oleh Daphne Iking bilakah tarikh perkahwinannya, Carmen hanya ketawa.


 photo Untitled.png

Memang sepadan Carmen dengan Benson bagai pinang dibelah dua, tak gitu? Harap hubungan anda berdua akan berakhir di gerbang perkahwinan dan jangan lupa share wedding photos. 

Lagi lima gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.


 photo 10890604_449588315205400_2053256735_n.jpg
 photo 10852795_344726259033407_1163208999_n.jpg
 photo 10881757_290818887794203_1646014232_n.jpg
 photo 10895449_1458052501105971_1263946131_n.jpg
 photo 10949098_1542832605984645_711037665_n.jpg

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 responses to (5 GAMBAR)Carmen Soo Tunjuk Wajah Kekasih Di Instagram

  1. Olga says:

    SAPE NI

    0

    0
  2. carmen soo? pelakon ke penyanyi die ni? tak tahu sgt pasal cerita artis yg bkn melayu

    0

    0
  3. Anonymous says:

    ini siapa pulak.. adoi lah

    0

    0
  4. Anonymous says:

    Tak kenal Carmen Soo? Makcik aku yg duduk kat kampong hulu terengganu pun kenal. Dia ni antara non malay artist yg famos la selain dari marion, daphne, francisca peter.. sekadar sebut beberapa nama. Selalu gak kuar paper dan majalah berbahasa melayu. Come on la..

    0

    0
  5. Rooop says:

    Daphne tu semak je.. Diri sendiri pun tak betul.. Laki tak pandai jg bini.. Hidup mcm kapir.. Bukan blh tegur jantan dia tu.. Mcm bahasa kuat.. Hakkk ptuiii!!

    0

    0
  6. Aunty says:

    carmen soo pon tak kenal ke? So village people la you all.

    0

    0
  7. […] ini kami pernah membuat entri mengenai pelakon dan model Carmen Soo mendedahkan wajah kekasihnya di akaun Instagram. Hari ini pelakon itu mengesahkan dia dan kekasihnya yang bernama Benson Tan telah selamat […]

    0

    0
  8. […] ini kami pernah membuat entri mengenai pelakon dan model Carmen Soo mendedahkan wajah kekasihnya di akaun Instagram. Hari ini pelakon itu mengesahkan dia dan kekasihnya yang bernama Benson Tan telah selamat […]

    0

    0
  9. […] ini kami pernah membuat entri mengenai pelakon dan model Carmen Soo mendedahkan wajah kekasihnya di akaun Instagram. Hari ini pelakon itu mengesahkan dia dan kekasihnya yang bernama Benson Tan telah selamat […]

    0

    0
  10. […] ini kami pernah membuat entri mengenai pelakon dan model Carmen Soo mendedahkan wajah kekasihnya di akaun Instagram. Hari ini pelakon itu mengesahkan dia dan kekasihnya yang bernama Benson Tan telah selamat […]

    0

    0
  11. […] ini kami pernah membuat entri mengenai pelakon dan model Carmen Soo mendedahkan wajah kekasihnya di akaun Instagram. Hari ini pelakon itu mengesahkan dia dan kekasihnya yang bernama Benson Tan telah selamat […]

    0

    0
  12. […] ini kami pernah membuat entri mengenai pelakon dan model Carmen Soo mendedahkan wajah kekasihnya di akaun Instagram. Hari ini pelakon itu mengesahkan dia dan kekasihnya yang bernama Benson Tan telah selamat […]

    0

    0