Written by AbangNara | December 12th, 2011

Ah, lama rasanya tak mendengar cerita Camelia terutama selepas dia berkahwin. Namun sehingga hari ini, identiti dan gambar suami Camelia tidak pernah diketahui. Namun rahsia itu kini terbongkar dengan penyebaran gambar Camelia bersama suami ketika majlis cukur jambul anak mereka.

gambar camelia dan suami

Satu sahaja Abang Nara nak cakap, Camelia dan suaminya memang sama cantik sama padan. Semoga ikatan perkahwinan mereka akan kekal sehingga ke hujung hayat. Lagi beberapa keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar camelia dan suami
gambar camelia dan suami
gambar camelia dan suami
gambar camelia dan suami

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

73 responses to (5 GAMBAR)Camelia Dan Suaminya Yang Misteri Selama Ini

  1. Nazwan Nawawi says:

    Padan ke?

    0

    0
  2. YaNa YassiN says:

    eh,.. ada wajah saya lah. hurrrm,..:))

    0

    0
  3. 123 says:

    biar btul nara ni.. sama cantik sama padan?

    0

    0
  4. esah says:

    sama cantik sama padan?hehehe yo la abg nara……….

    0

    0
  5. aza says:

    lombab la nara ni,..dh basi berkulat bru nk update haha

    0

    0
  6. siput says:

    ape la abg nara nih…MEDIA MELAYA da kuar cter nih dr minggu lps..da hampir basi kot…hurmmm…:)

    0

    0
  7. saya comei says:

    nara saje nak ambik ati 2…

    0

    0
  8. lululululu says:

    husb dia yg tua tu ke? agak2 ler abg nara nak cakap sama cantik sama padan pun…

    0

    0
  9. no name says:

    jodoh tuh kan di tentukan oleh ALLAH s.w.t…xpayh lah nak mempertikaikan….mcm lah korang nie cantik sngtttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0

    0
  10. SyikinSuri says:

    Mesti comel anak Camelia ni cm dia…

    0

    0
  11. biskut cocobi says:

    padan ker????biar betul bang nara nih…

    0

    0
  12. trauma k-pop says:

    yelah,, sama cantik sama padan..

    0

    0
  13. kus kus says:

    siapa camelia ni .. tak kenal pon ..

    0

    0
  14. ciput says:

    padan tak padan ke, nak wat cane..jodoh dah ditentukan oleh Allah..myb jodoh tu yang terbaik tuk Camelia..kita senang2 ckp xpadan..nnti next time jodoh kita ngan org lagi too are, korg nk kate apa??? pk2 la ye

    0

    0
  15. eduardo tomas says:

    perli ke nara??

    0

    0
  16. senjakala says:

    camelia dh ade anak..means that, ex husband die dulu xmampu la yek…ngan azza pun xde hasil..hurmmmm

    0

    0
    • Suri says:

      Dari dulu masa dgn ehsan camelia mmg nak sgt anak.. Alhamdulillah dah dpt, x kisahla laki dia berumur..yg pntg sihat, camelia cari yg muda kang korg kt x padan pulak

      0

      0
  17. abe charrr says:

    abe naro sarcastic je tu…korang ni bendul betol lah….ko guano abe naro…AHHH DEMMO

    0

    0
  18. ahkak puaka says:

    DGR KATA LAKI DIA NI OWNER KPD MAJU JUNCTION MALL TU.. XSILAP NAMA LAKI DIE DATUK AKHBAR APE NTAH..

    HAISHH ABG NARA NI PERLI PART YG DIA CKP “SAMA PADAN TU”.

    MCM LA KITORG XTAU NIAT KO BANG NARA.. KO KN SUKE PERLI2 ORG.

    0

    0
  19. Dr. Fazeley says:

    ala Nara… lu ni ckp perli le…. sama cantik sama padan…. padahal same jgk mcm lu dgn bini lu…. sama cantik sama padan… :P

    0

    0
  20. hdn952 says:

    Biasa je……manusia biasa jer kan..

    0

    0
  21. aza says:

    padan ke tak padan ke bagai pinang dibelah lutut bagai biaq la dia, kira ok la tu kawen gak dr berterusan jd pompuan simpanan lg la xelok. dia kawen xpakai duit mak pak korang kan? dia kawen xnyusah mak pak korang kan so sebokkkk pasaipa..biaq la dia dgn life dia..doaakan yg terbaik lg elok..

    0

    0
  22. amethyst says:

    okla tu..camelia pun bukan muda sangat lagi..sepadan je aku tengok..tua2 pun nampak tegap lagi…nampak charming..bukan kerepot…toksahla nak perli2..yang belum kawin tu belum tentu lagi jodoh ngan sapa

    0

    0
    • meow says:

      aku pun rasa camtu..kamelia bukan cantik sangat pun..cuma seksi and pandai bergaya..cuba tengok gamba lama dia dengan spek beso tebal gedabak..masa bfore artis…hahhahahaa

      suami dia ni dah tua tapi kalo muda ensem rasanya..okla ngan camelia…

      0

      0
  23. jojo says:

    padanla… macam abang nara dgn wife juga. sama cantik sama padan

    0

    0
  24. bujang says:

    Tak kisah suami tu berumur…janji masih berfungsi, dapat memberi nafkah batin dengan puas terhadap isteri…..
    Lelaki beristeri muda nampak manis…tapi kalu anak teruna kahwin ngan perempuan tua serta menapaus bagaimana ye…alamat x ada zuriat le….
    Walau bagaimana pun jodoh mereka…semoga bahagia.
    Kawin ngan suami dulu walaupun muda tapi x ada
    anak….syukurlah……
    Nak tanya Camelia ni bermadu ke?.

    0

    0
  25. ubis says:

    Macam the beauty kemek and the beast..hahahaha
    mana sama padan..tipula ngaku gitu..buta hati dan mata terbalik

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      padan tk padan dorang pn dh ada anak ponnnnnnnnnnnnn comel anak dia…..peduli happe padan tk padan nye janji ada rumah besar kaya banyak duit ! nk ape semua dapat huh ! tk macm kite2 ni nk makan makanan yg harga rm6 kite dh cakap eh mahal nyeeeeeeeeeeeeeeee !!!

      0

      0
      • nama aku DY a.k.a diwai says:

        bravo2…1st time aku stuju ngan minah jamban..eh tersasul..jambuuu..mhl nasik ngan ikan sayur rm6 bagi aku yg tak kaya nih

        0

        0
  26. minah jambu 24jam mengadap computer says:

    laki nye si camelia ni pak arab ke? tua tapi hensem…..mesti anak dia jambu macm muka arab2 gitew ….camelia pn maseh jambu cantek n ayu..

    0

    0
  27. justshutup! says:

    rumah dia kelassssss!
    aku mati2 ingat hotel td. hehe..

    0

    0
    • ntah says:

      cameliakan pandai hias2 rumah ni.

      0

      0
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      rumah kelas? kerana ape yg membuat kn rumah dia kelas? sila jawab pertanyaan minah jambu yg very very ekclusive n mahal ni..

      0

      0
    • huhuhu says:

      CAMELIA NAK KAWIN LELAKI SEMBARANGAN KER?.RUPA TAK HENSEM TAK APA YG PENTING HIDUP DILIMPAHI WANG RINGGIT..DAN DIA PUN DPT ZURIAT TRAK KIRALAH DIA JADI NO BRAPA YG PENTING HALAL DISISI AGAMA…(BUKA PEREMPUAN SIMPANAN)…

      0

      0
  28. suka says:

    laki dia tu handsome jugak kalau mudalah. Tapi dah tua nampak kurang sikitlah handsome dia

    0

    0
  29. xxx says:

    HAHAHAHAHAHA nara nie biar betul… sepadan ke…. or double meaning tu…. :) :)

    0

    0
  30. john says:

    agak2 ar ckp padan…jgn hipokrit sgt…

    0

    0
  31. intan says:

    mesti dia syg hubby dia… sbb dah ada anak pun…. kalau x suka tntu x mau dia beranak kan?

    0

    0
  32. Miss X says:

    Akhirnya beranak jgk….dulu ex-husband dier kawen ngn Azza Elite coz Camelia xberanak…uhh sapa yg mandul sebenarnya ni?hehe

    0

    0
  33. kiki lala says:

    sama cantik sama padan MACAM abg nara dan isteri huahuahua

    0

    0
  34. miss wawa says:

    suami pertama camelia pun kaya jugak kan,tapi takde anak..skrg ni mcm trend artis wanita kahwin dgn laki org/lelaki tua..kenapa eh?

    0

    0
    • mulut capoi says:

      Yelah dah berumur ni apa nak ingat2 lagi anak besar2, duit banyak……yg. tu mampu lagi….dapat yg. muda dapat lanyak selalu…sebab ada umphhhh…….kehkehkehhhh.

      0

      0
    • tinot says:

      Miss Wawa, Camelia tu pun memang org kaya, dari keturunan org kaya di kuching, keluarga mereka ada satu hotel exclusive dan juga firma-firma yang lain…jadi jgn sama kan dia dengan artis2 biasa yang kahwin dengan org kaya, sebab dia sendiri memang anak org kaya. dia jarang nak menunjuk dengan org, semenjak dari dia belajar kat ITM pun tak ramai yang tahu dia ni anak org berharta….

      0

      0
  35. Minah senget says:

    Elok la tu… dah ada anak dah pun…

    0

    0
  36. intan says:

    Currently, Datin Sri Bettina also sits on the boards of several subsidiaries in the Bandar Raya Developments Berhad.
    Group including Mieco Chipboard Berhad.
    She is the spouse of Dato’ Sri Akbar Khan Bin Hj Mohamed Khan, the father of Mr Sascha Saleem Khan and Ms.
    Tania Aishah Khan, who are both deemed major shareholders of the Compan.

    0

    0
  37. f says:

    LOL . This is not true. ahahah

    0

    0
  38. rex says:

    sama cantik sama padan? ko perli ker?

    0

    0
  39. abg narabongok says:

    sama cantik sama padan? ko ni cakap apa ni….padan tang mana….aduiii cakap biar ikhlas…bukan main sedap mulut….hahaha…abg nara buat lawak weiii..mari kita gelak ramai2…

    0

    0
  40. Sahara Abdullah says:

    Buat Camilia n hubby moga bahagia/kekal hingga ke SYURGA ALLAH dengan kehadiran cahayamata dalam hidup ;) <3

    0

    0