Written by Bella | May 5th, 2016

Tanggal 8 April lepas merupakan detik yang cukup indah buat Linda Rafar dan Syed Aiman apabila dikurniakan cahaya mata lelaki ketiga mereka yang diberi nama Syed Rizaliif.

Kini umur anak mereka sudah hampir sebulan dan baru-baru ini Syed Rizaliif telah menjalani sesi newborn photoshoot hasil jurugambar daripada Asy Studioz. Memang geram dibuatnya apabila melihat foto-foto Rizaliif yang cukup comel.

Jom kita layan lagi beberapa foto Rizaliif dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Kredit Foto : Asy Studioz

25 responses to (5 FOTO) Sekitar Newborn Photoshoot Syed Rizaliif Anak Linda Rafar Dan Syed Aiman

  1. nok gebuzzz says:

    npk mcm muka aiman….semoga menjadi anak yg soleh

    0

    0
    • Anonymous says:

      comel…

      0

      0
    • minah jambu say NO to DRUG says:

      orng tua2 cakap kalau muka anak banyak ikot muka bapak telinga anak tu nk kena tindik sebelah sebagai sarat aje..nk kena dengar cakap orang tua dulu2 tau…tkde dulu tkde sekarang…! meacheh….ape2 pon memang muka anak u tu macm muka aiman hensemmm…

      0

      0
  2. maya karen says:

    wah, muka abah dia. confirm hensem ni. comel sgt.

    0

    0
  3. john says:

    ala pakai la skit baju tu….x kesian kt anak ker

    0

    0
  4. Jien says:

    bagi la pakai seluaq haih…bedak celah kangkang anak pun dok nmpak lagi…haha

    0

    0
  5. Sayang says:

    Comelnya.. Sebijik muka syed aiman. Hee… Da besar mesti hensem ni.. Jadi anak yg soleh ye sayang…Berbakti kepada kedua ibu bapa dan Agama.

    0

    0
  6. ciktpah says:

    ya allah..comelnya..semoga menjadi anak yang soleh.

    0

    0
  7. aku says:

    ya allah..comel.. tp kan.. ape reaksi anak dia ms dh bsr nnti..gmbr bogel dr kecik org da tgk..kih3 :P

    0

    0
  8. Ros says:

    kesiannya sume hero. kebarangkalian tinggi semua x kan ingat ko linda. hmm demi menyelamatkan rumah tangga, beranak beranak beranak, tu jelah keje melayu.

    0

    0
    • Wow says:

      ko dh kenapa? narrow minded person detected…puiii

      0

      0
    • maya karen says:

      ko ni dh kenapa? ank laki ramai la bgs. walau dh kawen nnt, tggjwb jaga mak bapak still ats bahu dorg. syurga ank laki bwh tapak kaki ibu. ank pmpuan dh kawen nanti, dh tntu utamakan family mertua and suami sbb syurga dia kat tapak kaki suami. ko ni msti x kawen lagi, x laku kut..ke sj ko rs nk mkn tapak kaki? hehe

      0

      0
    • opah says:

      Kalau xde mende berfaedah yg nak dicakapkan, aku nasihatkan baik ko diam la ros oiii… P jaga upin ipin sudah…

      0

      0
    • Anonymous says:

      Wey mangkok ros blah la ko komen mcm hotak ko..

      0

      0
    • To: Ros
      if u muslim. u xkan ckp mcm ni. Sekian

      0

      0
    • Anonymous says:

      ada orang cina pernah cakap kat aku cara diorang melihat anak..diorang lihat anak tu sebagai tanggungjawab..bagi pendidikan bagi kemewahan tapi mereka tak harap 1 day anak2 tu akan jaga mereka..sebab tu mereka gila cari duit tuk bekal hari tua..terbalik plak dengan orang melayu..padahal islam dah bagitau anak2 tu amanah..so kalau lelaki @ perempuan pun tetap amanah

      0

      0
      • Cikgu says:

        Sebabtue cina tua byk di rumah org tua. Dorang cari duit banyak utk bawak masuk kubur bekalan utk mati. Tp islam menyarankan anak2 dah besar btgjwb mnjaga org tua..bkn hantar pi rumah warga emas. Choy

        0

        0
  9. Pkiaq lurus says:

    Eiiii..geram nye,hdung mncung.ank lki rmai ke atau pompuan rmai sma je,yg pnting cra ddikan dan asuhan kita.

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Xpe ada hikmah semua anak lelaki..4 org..bila meninggal setiap sorg akan pegang hujung keranda..fikir yg positif.

    0

    0
  11. Deqsha says:

    Mak kata, kalau nk tau lps ni nk dpt bb apa tgk kat puting dada bb tu, kalau ada lekuk melintang tu tandanya akn dpt adik pompuan. Stakat ni kita tgk teori tu betul je. So Linda kena cuba dpt sorang lg bb.

    0

    0
    • nana says:

      Dakaihhh.. try mandikan baby..tengok puting tu berubah. Da sejuk panas jadi muncung or lekuk. Karut betul.

      0

      0
  12. anon says:

    Uhh….nasib baik sebijik ikut muka bapak, lawa….

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Alalala..nomelnya..

    0

    0