Written by Bella | March 17th, 2015

Pada tanggal 8 Mac lalu, pelakon Diana Amir telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada jam 5.45 pagi dengan berat 3.12 kg. Walaubagaimanapun, beliau sebelum ini tidak mendedahkan wajah atau nama anak sulungnya itu.

Secara eksklusif buat pembaca BeautifulNara kami akan memaparkan buat pertama kali wajah anak perempuan Diana Amir yang diberi  nama Khaulah Al Azwar yang bermaksud Bidadari Besi.

Dengan menggunakan elemen semulajadi seperti sarang burung yang dihias dengan bunga, ia telah menonjolkan lagi foto Khaulah yang agak manis jika dilihat.

Melihat daripada foto Diana Amir bersama suami Habib dan bayi mereka yang pertama, sedikit sebanyak timbul rasa sebak di dada. Jelas terpancar rasa cinta, kasih sayang dan keterujaan mereka. Semoga Diana Amir sekeluarga bahagia selalu.

Kredit Foto: Camora Arts

Lagi beberapa foto bayi Khaulah Al Azwar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

16 responses to (5 FOTO) Khaulah Al Azwar Anak Perempuan Diana Amir

  1. nok gebuzzz says:

    nama pun unik….tahniah dah dpt baby….semoga khaulah menjadi anak yg solehah..

    0

    0
  2. Darmia says:

    Muka seketoi mummy dia nih! Indahnya paras rupa..moga indah juga akhlaknya kelak :)

    0

    0
  3. Mak Jemah says:

    aikkk. .aritu ckp xnak tayang baby sbb belum cukup 40 hari. .apepun sedap d dengar namanye,baby pon comel persis maknye.tahniah diana n hasben

    0

    0
    • Peah Ronggeng aka PR says:

      Almy Nadia ngan Fizz Fairuz kot nk tunggu 40 hari baru nk expose baby diaorg..X dgq pun dari mulut Diana nk wat camtu jugak..Tapi kalau tuan hamba silap, maafkanlah yer..

      0

      0
      • keladi merah says:

        dorang lebih suka ikut adat manusia drp ikut perintah Allah.. pantang org2 tua boleh ikut.. pantang larang islam xnak plak ikut…

        0

        0
        • Anonymous says:

          Pantang larang islam mana yg x benarkan tunjuk gambar anak sebelum 40hari? Tlg rujuk ustaz yg betul bukan artikel fesbuk yg tah dari mana dtgnya

          0

          0
        • Qo Pundek says:

          bodoh keladi merah. mana ada islam ajar camtu. bodoh macam macai.

          0

          0
        • Anonymous says:

          tengah2 baca komen yg sedap dibaca tetiba baca komen hang…
          bila tayang kata pantang larang lah hapa, bila tak nak tayang kata baby ada pape lah saja tak nak tunjuk,
          hak diorang lah nak buat apa, at least bukan buat benda haram

          0

          0
        • Anonymous says:

          ikut pemahaman aku si keladi merah ni ckp pasal almy ngn fizz.. pantang/adat manusia x nak tunjuk bby 40 hari tu diikut pulak..

          0

          0
  4. minah jambu sayang nenek says:

    kenape baby ni tk tutop auratttt ? ape2 pon comel ..

    0

    0
  5. LoveLady says:

    Suka nama Khaulah…sama spt peribadinya penasyid Khaulah dr group Mawaddah.

    0

    0
  6. Anonymous says:

    so sweet..cute :)
    Semoga sentiasa sihat baby dan parent nya :)

    0

    0