Written by Bella | January 12th, 2016

Bakal bergelar isteri tidak lama lagi, penyampai radio Sinar FM iaitu Feeya Iskandar telah membuat keputusan untuk berhijrah dan kini sudah berhijab sepenuhnya.

Berita itu juga turut dikongsikan menerusi akaun Intagram rasmi Sinar FM yang memuji betapa manisnya Feeya kini setelah bertudung.

Feeya juga ada kongsi beberapa foto beliau dengan imej terbarunya di akaun Instagram miliknya.

Alhamdullilah, Feeya sudah mula untuk membuat perubahan yang positif dalam hidupnya. Supaya Feeya kekal berhijab.

Beberapa lagi foto Feeya Iskandar yang cukup cantik mengenakan tudung dengan membaca entri ini sepenuhnya.

12 responses to (5 FOTO) Feeya Iskandar Sinar FM Kini Berhijab Sepenuhnya

  1. akuygkeliru says:

    makin comel cik piah..

    0

    0
  2. ChanteQ says:

    Lagi comel dari sebelum ni.

    0

    0
  3. comel says:

    Memang lawa Cik Piah bertudung.

    0

    0
  4. melati says:

    ingat yg suam2 kuku jer berhijap???…yg namer tgk naik pun berhijap….bagus lah Cik Piah….tahniah…

    0

    0
  5. Anonymous says:

    zaman bertudung..satu tudung semua tudung..dulu time mak2 kita takde pulak sibuk bertudung…nara kalau bagi tiltle..” bertudung sepenuhnya.”..tapi aku nampk..ada yg bertudung tapi berlengan singkat….apa yg sepenunnya tu??? ..bnyk org salah erti bertudung..dgn tutup aurat..fikir2kanlah..haters..pls komen..tapi komen tu biar ada makna..jgn main hembus je k…

    0

    0
    • melati says:

      Org bertudung ni ader dua sebab…no 1..Tak ihklas….no2 Ikhlas…yg tak ikhlas org2 yg nk raih simpati sebab dh tenggelam atau Rambut dh kurang….no2 yg ikhlas tu dia dh dpt kelengkapan pader diri dan masa depan …jadi dia ikut suruhan tuhan walau pun benda tu Sunat……

      0

      0
      • Anonymous says:

        betul..yg rambut dah bnyk uban..malas nak dye hitam…tudunglah jawabnya..lagi satu setakat ikut ikutan..lastly..nak tunjuk kat orang dia dah berubah..bukan nak tunjuk pada tuhan.tapi pada orng..dan yg iklas berhijap tak ramai..
        .

        0

        0
  6. jabun says:

    Comey sgguh cik peah Vape ni..

    0

    0
  7. pooooraahhhh says:

    Perkara memang tuntutan perlukah nak hebah sedunia? Maluuunyee pemahaman diaa.. Serupa, “wooiii.. Aku dah pakai tudung, aku dah insaf la woiii..!” Tutup aurat adalah memang dituntut. Lagi satu, pakai tudung nampak bentuk buah dada, bukan menutup aurat namanya..

    0

    0
  8. Hikks says:

    Btul lh org ckp..brhijb slpas kwin lbih mnunjukkn syg pd suami dr ayh sndri.msa ank dra pki mcm sarung ngka.rela bia ayh tnggung dosa ank dra.

    0

    0
  9. Rasdam Mewangi says:

    Kalau akak Piah bertudung sepenuhnya, kurangkan kegedikan akak ok..

    0

    0