Written by Bella | April 17th, 2015

Pada tanggal 18 Mac lalu, pelawak Nabil Ahmad dan isterinya Zira telah menerima kehadiran cahaya mata perempuan mereka yang kedua , Leyla Medina pada jam 1.03 petang dengan berat 3.2kg. Bayi tersebut telah dilahirkan secara pembedahan.

Kini sudah lebih daripada sebulan berlalu, Leyla tampak semakin comel dan sihat. Anak pertama pasangan ini, Naira  Mikayla yang kini sudah berusia 2 tahun nampaknya pandai melayan adiknya.

Mari kita lihat foto Leyla Medina dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

11 responses to (5 FOTO) Anak Kedua Nabil Ahmad Leyla Medina

  1. chees says:

    banyak versi plak nama anaknya.. mana satu yg betul..?

    0

    0
  2. chees says:

    teruknya tatabahasa bella… dah “pada” “tangga” plak lg… ayat pn tak sedap macam nara.. sila berguru lagi

    0

    0
  3. The Rock says:

    Cantik and cute nya anak ko nabil……awesome…suka sgt2..tak perlu nak tayang2 mcm sesetengah org tu kan nabil..

    0

    0
  4. chees says:

    typo “tanggal”

    0

    0
  5. poyos la says:

    lmbt la beautifulnara upload gambar ni blog len lg laju da 2ari lps kuar..nara skrg lembab mcm siput..sume citer da basi…kemonnnn laaaaaa

    0

    0
  6. Anonymous says:

    bila tengok muka bini nabil ni nampak mcm muka putri balqis je..ke mata aku sorang je..

    0

    0
  7. nok gebuzzz says:

    anak nabil yg 1’st comel sgt sgt,suka tgk..untung nabil

    0

    0
  8. anonym says:

    tak pernah minat…NEXT!!

    0

    0
  9. joe says:

    comel sangat sangat budak2 ni.

    0

    0
  10. bijan says:

    cun bini nabil ni..flawlessnya muka..

    0

    0
  11. piz says:

    cutenye anak nabil yg sulung tuuuu

    0

    0