Written by AbangNara | November 24th, 2014

Jutaan tahniah diucapkan kepada Syarif Sleeq yang telah pun selamat bergelar suami kepada Sharifah Malak Aimana Mahdaly atau lebih dikenali sebagai Malaque dengan hanya sekali lafaz. Majlis pernikahan telah pun berlangsung di Alkaff Mansion. Menariknya, majlis pernikahan dan resepsi pasangan ini telah pun disiarkan secara langsung di laman web dan YouTube.

gambar kahwin syarif sleeq

September lalu, seorang lagi anggota kumpulan Sleeq iaitu Alyph telah pun selamat berkahwin dengan gadis pilihan hatinya, Azzah Fariha.  Majlis persandingan dan makan malam Syarif Sleeq berlangsung dengan amat meriah sekali dengan beberapa persalinan yang menyerlahkan lagi seri pengantin baru. Abang Nara suka yang pakaian Aceh. Klasik!!!

gambar kahwin syarif sleeq

Lagi beberapa gambar sekitar majlis perkahwinan Syarif Sleeq dan Malaque Mahdaly dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Project2Pi.

P.S: Gambar musang di bulatan Artik yang amat menakjubkan

gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq
gambar kahwin syarif sleeq

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 responses to (45 GAMBAR)Sekitar Majlis Perkahwinan Syarif Sleeq & Malaque Mahdaly

  1. harimau malaya says:

    YES FIRST….hahahaha

    0

    0
  2. ryn says:

    sangat cantik masa wife dia bertudung..

    0

    0
  3. nok gebuzzz says:

    tahniah…..semoga berbahagia…
    tapi nak cakap sikit boley…muka pengantin pompuan npk lebih berusia,mcm x padan jer

    0

    0
  4. ann says:

    isteri die cantik bila pakai tudung…:)

    0

    0
  5. ina says:

    tahniah… sweet.. tpi gambar yg pakai tudung mmg sgt manis banding yg free hair..

    0

    0
  6. hehe.. says:

    mcm chef Riz vrsi gegurl je muke …tmbah2 bile rambut simpul tepi.. huhu…

    0

    0
  7. Anonymous says:

    grand nyer majlis diaorang

    0

    0
  8. reenz says:

    asal pakai tudung je cantek. tak pakai tudung, tak cantek ke?

    0

    0
  9. jeni says:

    Ohhh…begini perkahwinan keturunan nabi…makbapak mesti tak hepi anak kahwin dengan orang kebiasaan…ahlul bait sangat…

    0

    0
  10. PINKY says:

    Gambar no 6 dari bawah pengantin pompuan aksi x semenggah..

    0

    0
  11. Anonymous says:

    x pyah nak kaitkn nabi ..
    npa asal ada nma sharifah k’turunan nabi kha ?
    sal ko nie bongok btul ?

    0

    0
  12. Opsss says:

    camne nak sebut name pengantin pompuan tu terbelit2 nak nyebut? adakah “malak” ataupon “malaku” gitu??? kikiki

    0

    0
  13. nuna says:

    suci sangat muka masa.nikah……

    0

    0
  14. vv says:

    sapa budak ni….glemer ker…retis ke…tak kenal lah…k..bye…

    0

    0
  15. Kamus says:

    Melaka Melakau

    0

    0
  16. juju says:

    yg komen “sape ni ?” “x knl..” “retis ke ?” ape ke ?….kalo xknl yg ko gigih g scroll smpai kebawah tu knape…menyemak je…choiii

    0

    0
  17. juju says:

    0

    0
  18. Ye la says:

    masa pakai tudung muka pengantin nmpk muda n ayu gila..tpi bila x pakai tudung nmpk tua la plk n x lawa..muka ad iras2 mcm juliza adlizan la plk…bini dia cantik pakai tudung le…tengok pic nikah..aduhai cantiknya tapi bila tengok gmbr resepsi alamak x lawa…

    0

    0
  19. lolita says:

    hurmm.. sapa dorg nih

    0

    0
  20. Mat K says:

    Tahniah Sleeq.

    0

    0
  21. minah jambu tlajak habis merah says:

    bini dia ni dagu sikit tapi jambu ..

    0

    0
  22. running girlls says:

    Tahniah semoga bahagia selama lamanya ????????????????????????

    0

    0
  23. Siti Hajar says:

    Tahniah SLEEQ ..
    Ok la dari dia ngikut pesen retis skrg yg kahwin tapi tak nikah ..
    Lagi buat malu ..
    Ada tu sampai ikut om putih .
    Takat aksen pakai ijab pastu kepit om putih PUIHHH..!!!

    0

    0
  24. obvioustroll says:

    Sorry, the pengantin tak cantik.

    0

    0
  25. nurul says:

    TAHNIAH!!! semoga berkekalan hingga ke Jannah…Amiiiinnn…. :)

    0

    0