Written by Bella | October 6th, 2016

Semalam, kakak kepada Datuk Siti Nurhaliza iaitu Saida Tarudin telah bernikah dengan seorang ahli perniagaan Hafiizh Che Mat.

Majlis akad  nikah mereka berlangsung secara sederhana sahaja dan dihadiri oleh keluarga terdekat kedua-dua belah pihak. Datuk Siti Nurhaliza juga turut hadir menjadi pengapit buat kakaknya itu.

Kami sekali lagi mengucapkan tahniah buat Saida Tarudin dan pasangan dan semoga perkahwinan kali ini berkekalan sehingga akhir hayat.

Jom lihat beberapa lagi foto sekitar majlis akad nikah Saida Tarudin dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Kredit Foto : Facebook Artix Motion

38 responses to (44 FOTO) Sekitar Majlis Akad Nikah Saida Tarudin

  1. Rina says:

    Cantik lah beg mak Iti.

    12

    1
  2. ToTo says:

    Kalah anak dara menikah…. Hmmmm….

    21

    0
  3. alia says:

    masing-masing anak dah bergudang mengalahkan org muda …..tak rasa segan silu ke

    12

    10
  4. Anonymous says:

    cantiknya dato ct

    8

    3
  5. Anonymous says:

    Handsome suami dia…. harap mampu bimbing isteri. Jgn jadi mcm Zain pulak. Istri yg bimbing dia.

    27

    0
  6. Anonymous says:

    macam anak dara la..padahal sikit lg nk dpt menantu dah tu.

    12

    2
  7. makIti says:

    fam siti ak perati bile ahli kuarge dia kawen mcm ssuatu sgt bile bab kawen2 ni dr zmn ct kawen lg..ke ak yg rse sorg…hurmmm

    5

    7
  8. 'Heaters' says:

    Dia ni yg pernah curang masa dengan laki lama dia tu kan?
    :D

    20

    1
  9. johnny bravo says:

    nampak mcm muka marsha londoh lak……by the way tembamnya org sebelah dia.. Hmm….lelaki ni ke yg dia layan sampai dia bercerai hari tu. ?

    10

    0
  10. anon says:

    dalam banyak2 gambar, takde satu pun yg ada gambar dgn anak2, teringin kot nk bergambar byk artis2 lain sampai sanggup bercerai berai… sedih tgk mak yg bperangai mcm ni…

    17

    0
  11. Bunga says:

    Saerah bercerai, adik lelaki die si Hafis tu bercerai tp da kawen baru skrg si saida ni bercerai..hmmm..ada masalah ke apa dorang ni adk beradik

    7

    1
    • Anonymous says:

      pesal keluarga kau semua bercerai mati ke?

      2

      5
      • Anonymous says:

        Nmpk sngt la yg dorang ni bermasalah bodoh..si saerah tu tentu2 satu Malaya tahu ada ank luar nikah.si saida ni plak ber scandal lps jadi retis.sebelum jadi retis elok sopan , lepas tu…hmmm .ko sentap ke nok? Ko sama species ke dgn dorang..huhu

        13

        0
        • Yong melah says:

          Femli dorg ni bz jaga ct je sbb tu yg lain2 terabai.. Dlm dok jg pon ct caras gak laki oreng…

          14

          0
    • robin says:

      komen paling bodoh di alam semesta. semua tu ketentuan Allah.kau kalau diceraikan nanti baru kau tahu

      0

      6
      • Anonymous says:

        Xde nya ketentuan segala..ada prob skit cerai..pape tah.mentang2 adik badik Siti so bajet laku sokmo.ke mmg keturunan ko jenis kawen cerai? Ada prob je cerai..prob je cerai..sian

        9

        2
  12. Anonymous says:

    makeupnya tak cantik

    5

    0
  13. sepaun says:

    heran jg yg suka sgt komen negatif.. contoh manusia sampah! apasalahnya kita doa yg baik2.. kalau x suka, jgn baca jgn komen

    3

    5
  14. Ketam says:

    Lawaa nyerrrr Mak Iti.. Wink2… Slamat pengantin bru.. Due2 same cantik same padan

    4

    4
  15. Anonymous says:

    okey la tuh!!

    1

    1
  16. ninie says:

    Kenapa aku nampak muka Saida dah macam Sharifah Amani

    4

    0
  17. maria says:

    Dulu gtl kawin muda…da tu xde cam ni posing²…teringin la tu, dosa ko curang dulu ntah da terampun ke blom.

    6

    1
    • minah jambu say no to DRUG says:

      belom lagi la gak nyeeee..kau ingat senang ke bekas laki nak kasi ampun bila bekas bini si saida ni scandal ngan jantan lain semasa dorang maseh lagi laki bini dulu ..kesian bekas laki dia kalau dia tengok ini gambar si saida pelok2 ngan laki baru dia…

      6

      1
  18. Roti says:

    Saida ni sape… x kenal ponnn… Apesal mak Iti ada kt sblh dia tu … Sorry aaa sy x minat kedua2nya langsungggg…

    3

    5
  19. Dia says:

    ALhamdulillah, selamat pengantin baru, semoga kekal hingga ujung nyawa… insyallah & aamiin

    1

    2
  20. Kak jah says:

    Akak tngk ada iras DYNAZ MOKTAR..pun ada mcm BINI nara pun ada

    0

    0
  21. yusof clan says:

    bagus laa..ada suami/pasangan..alhamdulillah. moga bahagia dan tahniah pada pengantin dan keluarga masing2

    1

    0
  22. alahai says:

    lukis sendiri ke inai tu?baik jangan lukis..biar jelah kosong hump

    1

    0