Written by serenity | May 31st, 2013

Bukan semua wanita boleh kekal cantik sewaktu hamil. Namun bagi pelakon berbakat besar Izreen Azminda, beliau tampak semakin cantik dan berseri sepanjang kehamilannya.


Rajin juga Izreen berkongsi gambar kehamilan di Instagram. Izreen telah memberitahu Harian Metro yang dia semakin pandai memasak sejak duduk di rumah kerana kandungan yang semakin sarat.

Mungkin inilah keistimewaan mengandung, saya menjadi lebih feminin dan rajin memasak. Bayangkan selama ini, saya tidaklah rajin sangat memasak dan kemahiran juga tidak seberapa.

Sejak duduk di rumah, saya membeli buku masakan dan rajin pula menerokai pelbagai resipi yang tidak pernah saya cuba sebelum ini.

Untuk info, filem lakonan Izreen berjudul Pecah akan mula ditayangkan 13 Jun ini. Ianya ialah sebuah filem bergenre thriller yang diadaptasi dari novel karya Nizam Bakeri juga dengan judul yang sama.


PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

70 responses to (4 GAMBAR)Seri Ibu Hamil Izreen Azminda

  1. meow says:

    izreen depan2 pun mmg lawa , tp gmbar yg tak mekap tu comel giler :)

    0

    0
  2. jo says:

    sapa?

    0

    0
    • Anonymous versi poyos says:

      tak pernah tengok tv ke apa -.-

      0

      0
      • POYO JER LA says:

        ntah sian sape yg tnye ‘sapa’ tu..mcm dok kt argentina plk..poyo je la ko..

        0

        0
    • einangok says:

      sape?? cis xknal konon cikgu zakiah juvana nie.. dia ni glemer la cikit dr eina penyek tuuuuuuuuu..haishhhhh..berlakon pon best

      0

      0
    • eina muka penyek says:

      hoi! sape ckp tak kenal tu? tak tgok tv ke ape? kau duduk negara mane? artis feberet aku ni,, lakonan dia lagi bagus dari eina, neelopak, lisa..

      ni antara drama2 dia
      JUVANA, NENEK KEBAYA, SURI, TENTANG DHIA, JULIA,

      0

      0
  3. Anonymous says:

    ohhh……..okay

    0

    0
  4. zaza says:

    eh..xde org komen lagi ke??mcm x caye jer..hhahahaa

    0

    0
  5. wawa says:

    sape ni? tak kenal pun…

    0

    0
  6. tyrabank says:

    sweetnya dia..walaupun kalau berlakon selalu dpt watak jahat…

    0

    0
  7. misz says:

    memang lawa sungguh!!!!!!!!!!!!!!!

    0

    0
  8. 1 says:

    makin cntik.

    0

    0
  9. mayo says:

    patut la da lama xnampak dia kat drama2 tv dah,berbadan dua rupanya.tahniah.

    0

    0
  10. Tempe Manis says:

    Suka sangat2 dengan lakonan Izreen ni. Menjadi. Watak jahat menjadi, watak gedik menjadi, even watak baik pon menjadi jugak.

    0

    0
  11. iphoneuser says:

    Alhamdulillah, and all praise to Allah swt, memang cantik, harap cepat berhijab, lebih elok, dan ia wajib..insyallah, amin..

    0

    0
  12. Anonymous says:

    Terserlah seri keibuan.rindu dah lama x tgk drama lakonan dia.

    0

    0
  13. Azila Awang says:

    Suka sangat dengan watak dia as Melina Samad…

    0

    0
  14. EZA says:

    lawa nye..suke tgk die berlakon.best sgt..bg la watak ape pun..mmg terbaik

    0

    0
  15. Mirai Suenaga says:

    Dia ni memang lawa. Dah, Erra Fazira boleh turun ye…

    0

    0
  16. mieowww says:

    berseri2 izreen..nampak sgt cantik..i like

    0

    0
  17. imah says:

    sape dia nie??????????

    0

    0
  18. imah says:

    sape dia nieeeeeeeeee????????????

    0

    0
  19. sutin says:

    sama je.. xda beza naik seri pon…!!!

    0

    0
  20. Anonymous says:

    i loike..kulit dia siyes cantek.. :)

    0

    0
  21. bunge sakura says:

    elok je pn pakai bj senonoh time pregnant! beza ngn di becca yg ade islam kat blakang nama tu! pregnant lg tp pakai sendat, ketat, singkat!

    0

    0
  22. muka tu kalo watak jagat, jahat abis… cube bawak watak heroin baik2 plak..

    0

    0
  23. * jahat.. kang ada yg komen plak

    0

    0
  24. miss says:

    nampak lain, ade cucuk2 ke??

    0

    0
  25. joyah joy says:

    yg cium perut tu laki dia ker … ??? cam muka pecah pintu jerrr …. hehehe ..

    0

    0
    • key Pop says:

      muka kau BAGUS sangat ker?

      0

      0
    • ngokngek says:

      xla tu bkn laki dia..tu tukang kebun dia…mcm nk sekeh je ko ni..tnye soklan mcm xde akai…muke ko mcm pe plk??cer nk tgk…pecah jamban kot..

      0

      0
    • kak timah says:

      YANG CIUM PERUT IZREEN TU CAMERAMAN

      0

      0
    • Tina turner says:

      Laaa, xkan ko xtau ea joyah? Yg cium perut izreen tu kan abang ipar izreen.. Bodoh piang! Da cam tu mesti la suami izreen..

      0

      0
    • Anonymous says:

      joyah joy..mestilah suami dia..kau ni pun satu?? takkanlah orag lain

      ntah ntah mangkuk jamban dengan mangkun tandas pun kau tak dapat beza…

      0

      0
  26. ..................... says:

    memg berseri betul la aku tengok muka izreen ni…dia kalau berlakon bagi watak ap pn menjadi..lagi2 kalau d bagi watak jahat….

    0

    0
    • mulut puaka says:

      tanggang ayu… memng menjadik.. baguih2… jaga baby dlm perut bebaik ye mak…

      0

      0
  27. mak lampir says:

    berseri even xpkai makup… dan cantik…

    0

    0
  28. huahuahua says:

    saya setuju..dia semakin cantik sejak berbdan dua ini….

    0

    0
  29. mama rock says:

    tgk perut cam gugurl laa :-)

    0

    0
  30. Anonymous says:

    ada iras rita rudaini la

    0

    0
  31. pid5458 says:

    cantik sgt :)

    0

    0
  32. kek cokelat kesukaan aku says:

    pelakon berbakat yang tak perlu rupa terlalu gojes tapi cukup sweet untuk buat orang tertarik. kagum aku dulu dia berisi skang body dah cantik. apa rahsianya. btw orang kedah mmg segak..
    ahaks..

    0

    0
  33. cricket says:

    Aku pun mcm wawa pengomen atas tu jugak, tak kenal sape minah ni. Mmg aku duduk kat malaysia sekarang, tapi tak pernah tengok drama2 ni….melayu ke, korea ke..or ape2 je sb jarang sngt tengok tv, mcm setahun sekali je sb tak minat. Aku lebih minat membaca….. lzreen ni cantek, natural beauty…. tapi takleh nak pujilah berbakat ke tak sb tak pernah tengok dia berlakon.

    0

    0
  34. yaya says:

    suke tgk izreen mse cter tentang dhia dulu..siap download sume episod sbab bez sgat..

    0

    0
  35. noi says:

    contact lens dia lawa lah. beli mana eh? ada sape2 boleh rekemen? thanks

    0

    0
  36. naddy says:

    EAT YOUR HEART OUT, JOHAN! haha.

    0

    0
  37. cricket says:

    saya cuma nak puji kecantikan dia je, so tak yah tengok dia berlakon or menyanyi pun ape. Sebenarnya gambar tanpa mekap tu lagi cantek….

    0

    0
  38. sufliyana alisya says:

    izreen semakin cantik..dulu masa jadik cikgu zakiah x cun sangat..la ni cantik bedepop depop plak..x sombong,teserempak depan depan dea yang senyum kat kite dulu..belakon pon bebakat..teroskan ya izreen

    0

    0
  39. Anonymous says:

    tak kenal..tapi tahniah la..wanita mengandung ni ada 2 jenis..1) yg mengandung makin berseri bila kulit makin memeri..2) ada yg makin sembab..

    yg ni nampak mcm makin berseri..

    0

    0