Written by serenity | April 4th, 2012

Sebenarnya sudah lama kami mendengar desas-desus yang Nur Syuhada atau Adda, bekas kekasih Mamat Sepah merancang untuk berkahwin. Dan tup-tup hari ini bila periksa e-mel, ada seorang insan yang mahu namanya dirahsiakan telah menghantar gambar-gambar perkahwinan Adda kepada kami.


Photobucket
Photobucket

Sekiranya anda mempunyai bakat seni: jenaka, bermain muzik, menari atau apa saja, anda berpeluang untuk menampilkan bakat anda di Bazar Seni Industri Budaya. Hadir ke perkarangan Panggung Bandaraya pada pukul 2.30 petang, 14 dan 15 April 2012 (Sabtu dan Ahad) ini untuk menyerlahkan bakat anda. Hubungi Rahmat di 03-2052 3600 untuk pendaftaran / keterangan lanjut atau layari Fanpage Bazar Seni. “SEMARAKKAN SENI BUDAYA”

PhotobucketPhotobucketWalau begitu kami tidak ada maklumat lanjut berkenaan suami Adda. Kami mengandaikan yang majlis ini berlangsung akhir minggu lepas. Kepada Adda, anggota kumpulan Butterfly yang juga adik perempuan kepada anggota kumpulan Kristal iaitu Rodi, kami mengucapkan selamat pengantin baru dan selamat berbahagia, semoga berkekalan hingga ke anak cucu.

 

148 responses to (4 GAMBAR) Adda, Bekas Kekasih Mamat Sepah Sudah Berkahwin

  1. cute girl says:

    1st…

    0

    0
  2. amnr says:

    tahniah…

    0

    0
    • Kurus says:

      hey!!! aku teruja tengok tudung dia..
      pandai lak dia letak mcm tu..
      mesti ada yg akan tiru nih..
      tp warna hendaklah warna perak, emas atau mcm warna nih..
      chanteq

      0

      0
      • gemok says:

        style nih dh lame kot..member2 aku kat utare byk je ikot style nih..sume ni tiru indon pnye style..ko tgk marshanda kawen..style tdung die cmni le..tp lg cun sehh

        0

        0
      • gggggg says:

        style lame doh… cian bute fesyen..oopppsss

        0

        0
      • Kurus says:

        ye ke gemoks..
        aku maksudkan “jenis” kain lip lap yang dia letak kt bahagian tiara tu..
        serupa mcm ‘urat-urat’ ukiran tiara..(at least dlm gambar)
        tiara jadi sangat menonjol..
        aku tk pernah tengok artis kita kawen guna KAIN centuh..

        0

        0
  3. cute girl says:

    1st….huhuhu

    0

    0
  4. sembilu says:

    congrat~

    0

    0
  5. Rooney says:

    Boringggggggggggggggggggggggggggg

    0

    0
  6. KK vogue says:

    semoga bahagia.. awat laa x ajak….

    0

    0
  7. jid says:

    hahahaha.. xtau pasai paa, tp nak gelakkk !

    0

    0
  8. Ak yg comel says:

    err..hmm tahniah la..menangis syaiton sbb sorang lg anak Adam dah berkahwin…

    0

    0
  9. no says:

    BERTUAH LAKI DIA DAPAT ISTRI COMEY GEBU

    0

    0
  10. saya says:

    bukan nak cakapla. tapi erm.. adda ni x cunla.. takut den tengok!

    0

    0
  11. Syntax Error says:

    First !!

    0

    0
  12. Awek kl says:

    selamat pengantin baru…..

    0

    0
  13. opah rock says:

    x femes mana pon!

    0

    0
    • Ak yg comel says:

      betul tu..Adda??who? tp biasa la..bila da name ‘bekas’ kpd org yg popular haruslah masuk kt blog nara ni jgk..haha

      0

      0
      • Cik piNgu says:

        x paham.. adekah perlu orang2 bekas ex kepada sesape yg pemes ames tu bila kawen perlu diberitahu bak seorang selebriti terkenal?haishhhh..ramai la masuk blog retis pahni..hehehehe

        0

        0
      • KK vogue says:

        die mmg x famous tp die ni kire line artis gak.. vokalist kumpulan butterfly.. abg die rody kristal 2.. kristal kenal x? xkan kenal sepah je kowt….

        0

        0
  14. […] namanya diahsiakan telah menghantar gambar-gambar perkahwinan Adda kepada kami. Sekiranya … Continue reading → This entry was posted in Gosip and tagged Adda, Bekas, berkahwin, gambar, Kekasih, Mamat, Sepah, […]

    0

    0
  15. saya ok jer! says:

    Kepada Adda yang juga asik perempuan kepada

    ASIK pun BOLEH. hahahaha

    *ADIK :)

    0

    0
  16. asik perempuan sangat… hehehe

    0

    0
  17. nokia cikai says:

    mule2 tengok terus telintas komen2 -ve..huk jahat betul aku..fikir balik jodh tu di tangan Allah.. aku & pasangan aku pn bukan la semegah sangat…huhu ape pn tahniah…xsbar nk tggu lepas raye thn ni…huhu aku pn nk kawen..huhuhu

    0

    0
  18. nani says:

    kalau tak letak rokok kat meja makan tak boleh ke?tak menyempat sangat ke sampai kat meja pengantin pun nak rokok gak?my 2cents

    0

    0
  19. prappp says:

    hahaha..suami die ko kelakar

    0

    0
  20. Adda ni kalo tak sebab kontobesi dgn Mamat berSepah tu, tak la org kenal kot. Sampai skrg ni pun aku tak berapa nak kenal Adda ni. Selain kisah dgn Mamat tu, apa lagi sumbangan dia dlm bidang seni eh?

    0

    0
  21. siapa? says:

    apehal lauk pengantin bersepah2??
    mcm lapor sgt pengantinnye, kohkoff :p

    0

    0
  22. tercinta says:

    husband nmpk tua n look like sugar daddy…

    0

    0
  23. Mamat Sepah says:

    serius geli aku tgk laki si adda tu..aku lg hensem kott??..tua kan??mcm Ramli M.s sekali tgk..mesti kaya…

    0

    0
    • Ak yg comel says:

      Ala mamat sepah ni..dah xdapat Adda nk kutuk2 lg nape.ak lg geli tengok ko dah la buat lawak xlawak langsong! baguslah ko ditendang keluar dr sepah..xde semak bijik mata ak ni menengok ko

      0

      0
    • Anonymous says:

      alah kO mamat kO sakit ke lau dia kawin…. cam la kO encem sanagat nak kutuk muka Orang…. cermin muka sendiri dulu sebelOm nak kOmen muka Org hahahahahaha pi la………

      0

      0
  24. IKA says:

    ADDA cun ape . tahniiaaaaa

    0

    0
  25. […] Sebenarnya sudah lama kami mendengar desas-desus yang Nur Syuhada atau Adda, bekas kekasih Mamat Sepah merancang untuk berkahwin. Dan tup-tup hari ini bila periksa e-mel, ada seorang insan yang mahu namanya dirahsiakan telah menghantar gambar-gambar perkahwinan Adda kepada kami. Sekiranya … Continue reading → […]

    0

    0
  26. JEJARI KONTOT says:

    Tua sialll laki hang. hurm ok² dah jodoh.

    0

    0
  27. Lala says:

    Tuanye laki dia..

    0

    0
  28. Bunga says:

    Tu laki dia ke ayah dia?

    0

    0
    • NENEK KEBAYAN says:

      kalau nama ko bunga aku nama kan ko bunga kembang semangkok je arrr..

      sudah terang lagi bersuluh.. laki dia lah tu tak sekolah ke?

      0

      0
  29. chentalove says:

    tak baik sebut muka org mcam tu…
    bagi yg belum khwin, tup2 lagi teruk dari muka die…(jgn doakan)
    dah jodoh…yg pnting bukan laki org…

    0

    0
  30. Anonymous says:

    ok ag la kot mamat tu..xpe la nk cepat kaya…tua pon tua la..

    0

    0
  31. homo sapien says:

    mak aik..make up..sapa make up nie? ni kamera biasa nie..kalau dr photographer pro mayb cantek2 meletop pict adda…

    0

    0
  32. muke ayu raudhah mcm muke kak melah (kau kunci cintaku).. says:

    aku yg paling 1st.. jgn terperanjat..

    0

    0
  33. cikuciku cakcak baa says:

    kalau tak silap aku.. inilah lelaki yang dia pernah TERPOST gambar dia kiss jantan tua ni . lepas beberapa minit dia delete balik gambar . selama ni post kat fb dok meroyan takde cinta la apa tu semua propa la ye adda? selama ni aku ingat kau perempuan meroyan rupenye berlakon macam single walhal dah nak kawin dengan orang tua ni. scary aku tengok haha takpe .. yang penting kaye kan adda.. haha. mamat tu tak kaye mana tapi aku lagi selere tidur dengan mamat dari jantan tua tu tau. ouchh

    0

    0
  34. muke ayu raudhah mcm muke kak melah (kau kunci cintaku).. says:

    to takdename : da la name pon xde.. berani ko suruh aku mongiro?
    mongiro xtau.. mengira tau la.. weeekkkkk..
    aku tetap maintain 1st.. lalalala..

    0

    0
  35. Komeng says:

    Baik si suami, baik si isteri, baik si mamat sepah, tiga-tiga ketiak masam

    0

    0
    • Kipas Susah Mati Neelofa says:

      Hahahahahahha…. ko dari semalam asyik kata orang ketiak masam.. Ko nak promote deodoran keluaran syarikat kau ke..?

      0

      0
    • Ak yg comel says:

      macam lah ko penah bau ketiak org tu..puihhhh eeuww

      0

      0
    • Anonymous says:

      ntahnye, nenek kebayan suh ko cium ketiak die, ade ko cium?, klu xde blah blah….

      0

      0
    • NENEK KEBAYAN says:

      cuuuuu..sebelum cu ciom tiak2 masam/ketibus mereka tu..meh ciom tiak nenek ni dulu..edp edt pon ada…

      0

      0
  36. ikan oreng says:

    mekap masa dok atas pelamin tu agak scary sket…. anyway semoga berbahagia hendaknya (tapi tak kenai pun kumpulan ‘mentega terbang ‘ ni)

    0

    0
  37. lady J says:

    Allah penentu segalanya…

    0

    0
  38. Fred says:

    Ni mesti prank April fool ni kan abg nara?

    0

    0
  39. ^^^ says:

    Banyak nya dosa korang…. MENGUMPAT BERJELA-JELA… kutuk suami Adda la… dia tak kacau korang kan…

    Astaghfirullahaladzim…

    0

    0
  40. sponge bob says:

    adda ni adik rody kumpulan krystal..mmg cantik die ni..alaaa ex smkBTS..mesti cikgu2 terkejut tgk u adda dah kawen..anyway tahniah ekkk..smoge bekekalan hingga akhir hayat..

    0

    0
  41. Triple_j says:

    tahniah adda, semoga berbahagia hingga ke anak cucu, walaupun nampaknya masa tu nampaknya akan tiba tak lama lagi psl muka suami pun mcm dah ada cucu.

    0

    0
  42. entah says:

    laki ni da ade bini…jeng…………..

    0

    0
    • Pisau Cukur Cap Gillette says:

      heyyy entah u jgn ckp sembarangan nt kena saman mcm kak ita saman itu budak..awasssss…

      0

      0
  43. hehehe says:

    ala relax lar si adda nie dah nikah gan suami yg berusia…si ct nurhaliza tu pun kawin gan laki dah berusia kan…tak de pulak nak meroyan berbagai kat ct tu…pelik2 aku dibtnya…lantak la wei org dah mendirikan rumahtangga sekurang2nya dah tak der la zina ke atau apa2 maksiat dia org nak bt…dah halal…lgpun lantak lar yg tengok suami berusia tu adda bukannya kita semua nih…dah bercinta gan org muda pun muka jongos mcm si mamat tu dah la jongos perangai pun jongos gak…baik kawin gan org berusia…alang2 romantik kot2 umur laki tak panjang senang semua arta suami isteri yg dpt…contoh dah ada kan…

    0

    0
  44. entah says:

    laki orang ni…

    0

    0
  45. Datok minah jambu 24jam mengadap computer says:

    huh ! jambu jambu gini kawin ngan orang tua huh ! wasted !

    0

    0
  46. muke ayu raudhah mcm muke kak melah (kau kunci cintaku).. says:

    suke hati die la nk kawen ngan sape pon.. gileerrr la korang ni.. org tu kawen pon salah..

    0

    0
  47. Baby says:

    kepada ‘hehehe’

    Sapa kata takde orang meroyan kat CT tu? Berapa lama dia nak kumpul balik peminat dia gara2 marah dia kawin dengan laki orang sampai orang tu bercerai. Tapi standard orang boleh sayang balik kat dia coz dia ni selalu senyum and tak melatah, dia biar je apa orang kata. So dalam hal kawin dengan lelaki tua ke, suami orang ke, duda ke apa ke, depends pada artis perempuan tu sendiri, kena tahan dengan tohmahan ke tak. Last2 semua orang takde kisahnya coz new story covers the old one…

    0

    0
  48. […] Gambar-Gambar Kahwin Nur Syuhada diambil dari blog Beautifulnara. […]

    0

    0
  49. status diragui says:

    yang penting tuan-tuan dan puan-puan ialah mereka telah berkahwin, tua kerepot ka vs gadis meletup vs janda meletup vs telajak whatever it is..janji halal hubungan tu. bukan bukaa2an aurat di fb pastu gi makan angin memana pastu tak jadik. itu namanyer buang maruah dan karen!

    0

    0
  50. […] perkahwinan Adda Butterfly ini saya perolehi di blog Encik Nara.. Adda adalah dari anggota kumpulan Butterfly yang merupakan bekas kekasih Mamat Sepah, telah pun […]

    0

    0
  51. meeradriana says:

    kesian mamat yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran..

    0

    0
  52. ada aku kesahhh.. says:

    perempuan yg cantik selalunya mmg dpt muka yg tak semegah camni…dan sebaliknya….

    0

    0
  53. kaki kasut says:

    aper ler ko abg nara. artis sendu ni pun ko nak masuk. tp iye ler kan ko pun suka curik entry org.si retis ni pun mcm terdesak je nak kawin kuang kuang kuangggggggggggggg

    0

    0
  54. Cantik! It’s so pretty, you don’t see this kind of backdrops for Singaporean malay weddings (at least I haven’t seen this kind before)…

    0

    0
  55. sumijelly says:

    sapa ni?? x pernah tgk pun.. artis yek?? emmmmmmm

    0

    0
  56. makcik gumuk... says:

    makeup dier cam joker jerrr…. warghhh makan budokkk..!!!

    0

    0
  57. sakura says:

    Sesungguhnya…Laki dia ada bini dan berkeluarga…percayalah.dan tak perlu si gembar gemburkan siapa isterinya :( Dasar Jantan kaki ronggeng!!

    0

    0
  58. Matahari says:

    Saya kenal lelaki ini,ini sudah dan masih beristeri ada anak. Hrmm…

    0

    0
  59. Wintersonata says:

    Alahai….puan Adda,lelaki ni sudah pun beristeri dan mempunyai anak. Dia ni hrmmm…malas la nak cerita panjang lebar cuma berbanyak- banyak lah bersabar lepas berkahwin nanti. Dia jenis tak cukup seorang. Banyak kan berdoa yer.

    0

    0
  60. kaki join gossip jugak~ says:

    mula2 time aku x bace tajuk post, korang nak tau aku ingat saper?? JEJAI??!!??
    pehhh.. macam twin!!! macam biasa… sure K A kaa~ Y A yaa~… KAYA… :)

    0

    0
  61. Mawar says:

    klu dah ambk laki org dgn cara x elok….dah dpt TALAK 1….renung2kanlahhh….ALLAH sentiasa melindungi org yg teraniaya…

    0

    0
  62. macam2 masalah timbul selalu

    0

    0