Written by Bella | October 26th, 2015

Lama kita tidak dengar sebarang khabar mengenai aktres Hanez Suraya yang kini sedang hamil anak pertama beliau bersama suami Romie Razin Adilha.

Walaupun pada awalnya hubungan mereka mendapat kecaman hebat daripada masyarakat, kini kebahagiaan milik mereka.

Pejam celik, kandungan Hanez sudah memasuki bulan yang ke 5. Memang terserlah baby bump beliau. Hehe.

Jom kita layan beberapa lagi foto baby bump Hanez Suraya. Harap beliau dan kandungan sentiasa sihat.

18 responses to (4 FOTO) Terkini Baby Bump Hanez Suraya

  1. Anonymous says:

    oh xyah la siarkn cite dia ni.. bosan.. bkn popular pun.. suam pun x.. dh sejuk beku pun…

    0

    0
  2. Fizi Bin Hakim says:

    Tahniah haniz. semoga dengan kehadiran org baru bakal merubah diri ke arah yg lebih baik. jadilah isteri n ibu yg baik untuk keluarga

    0

    0
    • Aku says:

      Nak maki hamun hanes ke laki dia ke ape ke maki jer lah.. Jgn lah ckp bukan2 pasal budak dlm perut yg tk berdosa tu….budak dlm perut tu pun tk tau perangai buruk mak bapak dia… Cian budak… Aku pun benci ngan c hanes.. Tgk kuka dia pun geram…

      0

      0
  3. Anonymous says:

    senyum atas penderitaan orang lain… nanti anak nya akan dapat nasip macam orang yang disakiti hatinya.. senang hati dapat rampas lelaki dayus..

    0

    0
  4. NANA says:

    KESIAN…..hubby kaya bagai nk rak tp x mampu beli tudung labuh. nk jugak tayang dada tu.

    0

    0
  5. NANA says:

    KESIAN…

    0

    0
  6. NANA says:

    KESIAN…hubby kaya tapi tak mampu beli tudung labuh kat bini. nak jugak tayang dada. nak kate tak pernah berbini rase yang ni no.2 dh.

    0

    0
  7. poyo says:

    pic ngn ank tiri kemain jauuuuh skg?? dlu kemain kemaruk kepit celah tuttt!!!

    0

    0
    • manje says:

      ingatkan i sorang jer perasan. macam air muka mengatakan apahal menyempil plak budak ni. si laki tu gila glamer jer lebih.

      0

      0
  8. Lara says:

    Yang sorang tu punya baju, ingatkan pakai jubah mandi. Yang jejantans pulak siap kepit handbag, IN la konon pesen lagu tu.

    0

    0
  9. Rasdam Mewangi says:

    Harap si sundalan ini akan berambus dari industri hiburan tanahair nih..

    FB: RaSdam Shah Ahrapa

    0

    0
  10. anonn says:

    semua artis2 yg dok rampas laki org semua acah2 bahagia lps rampas tu kan….
    cthnye si ct..ngn die nie..bosan!

    0

    0
  11. huhuhu says:

    tahniah…

    0

    0