Written by Bella | February 2nd, 2017

Pelakon Saharul Ridzwan dan isterinya, Deena Emir telah selamat tiba di Madinah selepas berangkat ke Tanah Suci semalam bagi menunaikan ibadah umrah bersama.

Menerusi akaun Instagram Saharul, beliau sempat kongsi beberapa fotonya dan isteri tercinta di Masjid Al Nabawi.

Saharul juga meluakan rasa syukur kerana beliau sekali lagi diberikan peluang untuk menjejakkan kaki di Tanah Suci dan kali ini bersama isterinya yang sedang hamil anak sulung mereka.

Berikut beberapa lagi foto Saharul dan Deena di Madinah dengan membaca entri ini sepenuhnya.

23 responses to (4 FOTO) Saharul Ridzwan Dan Deena Emir Di Madinah

  1. acikleha says:

    tipikel. tu jer nk komen

    8

    0
  2. Anonymous says:

    tanda akhir zaman..bila pegi mekah utk umrah atau haji macam pegi melancong/honeymoon.

    31

    0
  3. Anonymous says:

    bila tudung itu FESYEN semata…emmm

    7

    1
  4. Anonymous says:

    lepas peluk ambik gambar tolong angkat wuduk lagi utk bersolat

    11

    1
    • Anonymous says:

      peluk isteri tak batal wuduk..tolong belajar lagi ye.

      1

      9
      • Selena Gomez says:

        Kau tu tolong belajar, kau ikot mazhab siapa? Mazhab Syafie cakap batal. Kita Malaysia ikut Mazhab Syafie jadi jgnlah jadi rakyat malaysia yg tin kosong ya.

        7

        1
        • Fara says:

          Btl la tak batal sbb berlapik. Yg batal kalo kulit yg bersentuhan.

          5

          0
        • Anonymous says:

          ko lah tin karat. ikot mazhab mana2 je..bukan sebab malaysia. mane yg tak memudaratkan dan sesuai ikotlah. memang tak batal pun. ko neh kesian jenis nak judge org itu ini semua xboleh. bodoh simpan! dh 2017 pun bodoh dan xnak berubah. abes kalau pegi mekah, nak ikot mazhab mane sebab bukan kat malaysia. sengal!

          0

          4
      • ann says:

        mmg malaysia ikut mazhab shafie.. tp disana mereka x ikut mazhab shafie… mazhab lain… xbatal walau bersentuhan. islam kan mudah. jgn la rumitkan. banyakkan lg belajar. chill.

        1

        0
    • Azliana Abdul Aziz says:

      kalo kita kt sna, dikira tak terbatal ikut mazhab sana,..sy dh p umrah…mutawwif sy dh bgtau awal2, kalo tersentuh dgn bkn mahram, wuduk tak terbatal

      3

      0
    • abc says:

      bila ada kt sana, dikira tak terbatal dah wuduk/…sy penah p umrah..mutawwif dh bgtau gitu…x batal wuduk sb kt sana ikut mazhab sana dah

      2

      0
  5. errrr says:

    rasanya jadikan koleksi peribadi sajalah gambar mcm ni jangan ditunjuk pada semua pun, pergi nak beribadah atau nak tayang kat semua org posing yg tah apa2

    20

    0
  6. nerofbb says:

    sesi fotografi di tanah suci kah?? #artismalaysia

    13

    0
  7. ingin aku mengikut jejak mu says:

    x tau lh aq bila suami x tegur bila g sana pkai baju x lebuh2..klu bole g sna respek tmpt suci tmpt para suhda kita gi sana supaya hati kita nnti balik bersih akan menjadi sperti hati dan iman para shabat n para suhda kita bukan p melancong sperti kat tmpt lain..klu bole x nak bawa balik, yg ada cuma perubahan bertambah keimanan apabila smpi pulang.

    0

    0
  8. Piah says:

    Ini melancong ke sesi forog? Poyoooooooooo!!!

    3

    0
  9. Anonymous says:

    Gambar2 di ambil dari ig mereka??? In the first instant did you ask them permission to broadcast the pics to public???

    Beware the tongue. Though it has no bones, the damage it inflicts can bring you to the
    depths of despair. Use it to speak good, kind words!!!
    Mufti Ismail Menk

    2

    2
  10. Anonymous says:

    They hv the right to broadcast cos its their personal ig but not for you to repost the pics unless they agree……….

    1

    2
    • Errrr says:

      Dia open to public kan, personal apanya mcm tu? Mmg nk tayang
      la tu. attention seeker ,now they got what they want la

      8

      0
    • Anonymous says:

      if they don’t want the attention then they should take an “initiative” to keep it LOW and PRIVATE rather than SHOWING OFF how SWEET their love life is.

      1

      0
  11. mas says:

    Semoga mendapat umrah yang mabrur

    0

    0