Written by AbangNara | September 27th, 2011

Walaupun ramai yang bengang disebabkan Abang Nara asyik keluarkan gambar perkahwinan Memey dan Norman, diharap anda tidaklah bengang sangat. Doakan jerlah kebahagiaan mereka berdua. Dah selesai bernikah pun. Yang lepas tue biarlah lepas. Sama-sama kita ambil jadikan pengajaran.

gambar memey

Lagi 32 keping gambar perkahwinan Norman dan Memey daripada Razin Photography dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Hanya perlu daftar untuk berpeluang memenangi iPad 2.

gambar memey

gambar memey

gambar memey

gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey

gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey
gambar memey

Baca Yang Ini Pulak:-

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

235 responses to (33 GAMBAR)Majlis Perkahwinan Norman Hakim Dan Memey Suhaiza Daripada Razin Photography

  1. saje2 sakat says:

    untungglahhhhhh :P

    Hot debate. What do you think? Thumb up 14 Thumb down 21
    • badgaL says:

      no comment =.=”

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 2
      • Selitone Cold Steve Austin 3:17 says:

        Aku minta maap bebanyak laa… gelodak dalam jiwa aku ni udah tak tertahan lagi nak berkata:

        LANTAK KORANG LAAA… GAJI AKU MACAM TU JUGAKK…. TAK DER NYER NAIKK PONN…!!!

        Sorry, sorry…. sekarang korang ‘thumpdown’ la aku sebab masih dok citer pasal gaji aku.

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 137 Thumb down 29
        • HoNeY bEe says:

          KALO CATU BUAT LER ADUAN KAT PAK JIB NAPE GAJI KO TAK NAIK2…

          HUHU…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 70 Thumb down 1
        • wakakaka!! says:

          memey – kesian kat ko anak dara yg cantik termakan ayat si norman gatal

          abby – kesian kat ko jadi janda ke-2 kali nyer…ko kawin lagi, boleh kamceng ngan maizawati

          norman – ko memang macho,segala anak dara dan yg dah menjanda memang gersang giler nak kat b$%^^h ngko

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 80 Thumb down 12
        • melissa suah says:

          tak baik cakp cam tu dah jodoh drg pun..itu nama nya kurang ajar tau tak..

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • tanganku kembali berpuaka says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 105 Thumb down 121
        • Budak Nakal Nak Abby says:

          Norman Hakim masih terhutang nafkah sara hidup anak anak sebanyak RM35,000 sehingga ke hari ini. Jadi, dengan hutang wang hantaran perkahwinan dengan Abby Abadi sebanyak lebih RM11,000 @ RM46 000

          AbbyAbadi…..PERGHHHHH…..WOW..KAYALAH JANDA TUE !!!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 59 Thumb down 4
        • malasnaklayanbendabodo says:

          oowwhhh…yeke…aku kawin grand je…rmai yg puji wedding aku…ape masalah nye org felda plak…oowwhh…ko org bandar erk…tapi ko nye pemikiran mcm org zimbabwe…aku rase org zimbabwe lg bagus….

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 91 Thumb down 18
        • saqura says:

          ngek tol ko ek. jgn nak ngata org felda dek kerana ape yg ko tgk ni.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 51 Thumb down 4
        • lantak ko lah memek says:

          kalau ku lah kn jadi org felda lah kn, sumpah sranah lah ku hembur kn kat memek nih..tak pasai2 c memek ne, semua org felda d pndang serong ish ishhhh…semoga kau mendapat yg setimpal. and fyi kn memek… apa yg d doakan c abby tu insya Allah makbul, org yg teraniaya tu doa merek mmg d makbulkn gituu ahhh ko hamekkkk

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 3
        • otak ko says:

          ko pehal?? nak rasa sangat kaki kat mulut ko ke? ayat mcm gampang.. apsal ngn org FELDA? buruk? bodo tu jgn nak tunjuk sangat..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 33 Thumb down 9
        • leman says:

          kenape?hina ke org felda nie smp ko ckp mcmtue?????????

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 4
        • blitzenius says:

          segala retaliate on felda and such are full-of-shite….

          orang dirikan masjis, benda baik, doakanlah kesejahteraan.

          Hot debate. What do you think? Thumb up 12 Thumb down 7
        • joe says:

          apsal plak ngn org FELDA? salah ke jadi org FELDA….? aku pon x suke MEMEY ni… tp.. perlu la nak kaitkan ngan semua org felda…?

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 0
        • joe says:

          apsal plak ngn org FELDA? salah ke jadi org FELDA….? aku pon x suke MEMEY ni… tp.. perlu la nak kaitkan ngan semua org felda…? ko ni celaka la… org kampung mana la kau.. fikiran cetek macam org zimbabwe dok tgh gurun!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 1
        • misswuteva says:

          nampak sgt ramai yg bc kat sini org FELDA!
          hahahaha
          btw, biar jelah dua org tu..
          biar Allah yg tentukan nasib diorg..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
        • akal says:

          mulot nko mm mulut puaka! diorg nk kawen k hape k..lantakla! dh jodohnye mcmtu! jgn sbb mulut nko,nk boleh penampo org felda plak!

          Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
        • mimiloma says:

          bodoh gler kau ni. ko keje ape ek? bagos sgt ke kau? kutuk2 org felda. atleast ktrg ade ladang 10 ekar kau hade??? ko jgn mkn minyak sawit. ako xhalalkan. wakakakaka. babi sgt kau ni

          Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 2
        • iedayunus says:

          uit….. bukan seme org felda camtu ek…… si memey sorg je …

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
        • nan says:

          to btol gak ko, ramai dak flda kat opis ni miang klu nmpk jantan.

          Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
        • melissa suah says:

          tak baik cakap cam tu..tau dah jodoh dorg pun.

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • minah jambu sebenarnyer lelaki says:

          Memey>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Siti Nurhaliza V 2.0

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 58 Thumb down 7
        • Benci Artis Merampas says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 44 Thumb down 90
      • kak Abbie says:

        Memey dan Siti Nurhaliza..tiada beza..perampas suami orang.

        Sial jew.. kan> Harap dia mandul jugak..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 100 Thumb down 58
        • Menyampah la says:

          org Felda memang macam tu..tengok Si Mawie dan Ikin.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 75 Thumb down 59
        • hah sempottt~ says:

          jgn la cakap ikot prasaan sgt..kerana nila setitik rosak susu sebelanga…ulang2 duk tujukan org kampung,org felda..x pk ke prasaan org lain yg asl situ jgk..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 88 Thumb down 8
        • budak felda says:

          wah2…overnye ko ek…jangan ingat semua budak felda je jahat.. aku and adik beradik aku ok je.. aku b.ed tesl kat auckland, kak aku dokter, kak aku lg 1 manager exekutif, abg aku cekgu, ayah aku cekgu, mak aku cekgu ngaji. jgn hina kami org felda

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 86 Thumb down 10
        • cik wiwin says:

          @Menyampah la dan @tangan puaka

          AKU ANAK FELDA.. AKU DOA2 KAN LAA ADA ANAK2 KORG NANTI YG KAWEN DGN ANAK FELDA..

          BARU PADAN MUKA KORG TU.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 7
        • ehem says:

          moga TUhan balikkan doa ko tu pd diri ko sendiri,, AMIN…

          jodoh mereka kan ketentuan Tuhan, sape ko nk pertikaikan kerja Tuhan??? belajar la terima qada dan qadar !

          peace !!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 15
        • gila-gila says:

          xpyhla smpai nk kaitkan dgn org felda.. jgn men2 dgn org felda.. felda skg goyang kaki je dh dpt duit 4-5k..kau hadooo???

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 65 Thumb down 6
    • Amik Kau says:

      untung kawin orang banyak hutang… he he he

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 58 Thumb down 0
      • hothotheat says:

        yg duk kutuk bagai org felda tu pehal..urban sgt ke..
        tak yah nak kutuk bagai la..klu tak ske memy..memey je r korang nak kutuk..
        mcm urban sgt..asl nye kampong jgk la hai..

        Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 4
    • d tokijan says:

      boo panjang..boooooooooo……

      dah basi…dah xde ‘value’ cite diaorg nih…the end!!

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 4
      • IsyaKhaisya says:

        sudah2 la kutuk dorg nie…jom kite doakan kebahagiaan rumah tangga dorg… mungkin ini sumer dugaan dr Allah utk dorg.. kiter pn x taw lg mase depan kiter cmner nnt..mane taw sebab ayat2 korg yg x elok nie, akan mmbuatkan ia terkena kat korg balik.. Nauzubillahiminzalik…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 43 Thumb down 11
        • ummiekin says:

          Siapa yg kuat mengutuk dan mengata orang lain, selalunya benda-benda tu akan jadi balik or kena balik kt orang tu. Sepatutnya kita kita doakan yg terbaik tuk mereka…agar benda yang baik jugak akan jadi ganjaran tuk diri kita. Kita sebagai hamba ALLAH apa hak kita tuk mempertikaikan takdir ? What is past is past…ok. So doakan lah yg terbaik dan kebahagiaan tuk mereka berdua. Amin.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 3
    • takdename says:

      aku baru pasan la.., norman mancung muncong.. nampak mcm jongang eh die.. or sbb umur die dah byk? nampak cembeng je.. sape kate ramai anak dara tergilakan dia??aku ni anak dara. rasa nak muntah ade laa..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 46 Thumb down 0
  2. zyyy says:

    Baju time potong kek tuu cantik :) Hatta dolmat design kan?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 9
  3. nuulalee says:

    sy nk kawen, tolongla sponsor.hehe.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 2
  4. bubu's says:

    untung lah memey !
    moge kekal jelah . huhu

    Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 14
  5. Lily says:

    bagus jugak abby bagi anak dia gie kenduri tue..rata-rata gambar aku tgk spoil…hahahaha

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 96 Thumb down 4
  6. osmankering says:

    kecantikan tu xkan kekal. tgkla nnt bila si memey ni da beranak 3, body da jd out of shape,gemo..aku nak tgk sejauh mana kesetiaan si norman ni. anyway, semoga berkekalan.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 42 Thumb down 6
    • wakakaka!! says:

      weyhh!! pakcik kering,. daripada ko dok ternganga menunggu si norman tu curang utk kesekian kalinya, baik ko pi ngajar bebudak kat kampung ko ngaji, buatnya ko mampos si memey baru beranak 2, tak tersampai hajat ko yang hina tuh!!

      Hot debate. What do you think? Thumb up 21 Thumb down 22
  7. afd says:

    knapa rata2 gmbr yg diambil semua nyer blur dan mcm main snap jer…?ker memang nk spoilkn pic si memey tu…cian ker dia…hermmm.ape2 pon doakan je kebhgiaan diaorg…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 7
  8. Mm says:

    Xdela bengang…tp dh boring + muak tgk..same je

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 0
  9. koko says:

    udah udah la nara hoi keluarkan cerita pasal mangkuk 2 ketul ni. naik muat dah aku =.=’

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 41 Thumb down 4
  10. farah says:

    dania tgk muke papa die tgh suap mama baru.. isk3.. NH nie xcian kat anak2 die..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 33 Thumb down 1
  11. minahjohor says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 44 Thumb down 85
    • jjjjjj says:

      minah johor sokong perosak rumahtangga…sedara memey ke? NAMPAK BENAR SOKONG MeMey!!!! kalau x kerana memey mengacau laki orang..isteri tengah sarat mengandung, tak jadi benda ni, tau…. hak abby nak minta hak dia dan anak2…..bukan minta simpati…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 83 Thumb down 7
      • minahjohor says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 48 Thumb down 62
        • 0-0-0 says:

          nasib baik la ke hulur ke hilir ngn zul tu korg nmpak..dr ke hulu ke hilir, org tak nmpak, last2 kena tangkap basah, baru riuh..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 129 Thumb down 5
        • jenabKL says:

          KAU TAK TAHU MINAHJOHOR OI…KAU TU TINGGAL KAT JOHOR. KAMI NI TINGGAL DEKAT2 SEKITAR OFIS NORMAN HAKIM….HARI2 TENGOK SI MEMEY BERKEPIT DGN SI NORMAN,SIAP TINGGAL LAGI DISITU…TU YG KENA CEKUP PAGI2 BUTA. KALAU TAK DICEKUP, SAMPAI SEKARANG BUAT MAKSIAT….

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 115 Thumb down 6
        • tipulelu says:

          Nak tipu pun agak2 la…betul ke ko duk kat area opis norman nihh?

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 6
        • caca says:

          berkepit ke sana ke mari pun takpalah… bukan nya laki org pon… org bujang… jgn jer kacau laki org mcm c kemek sudah…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 44 Thumb down 2
        • geram gila says:

          skurng2nya abby tu dah jd jnda buat cam tu bknnya msa jd bini org n tak mrmpas hak org…..bodoh pnya komen

          Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 2
    • anti memek says:

      minah johor pelacur…pantat sundall…..jolok ngn laki owg….

      Hot debate. What do you think? Thumb up 31 Thumb down 25
      • tutti fruitti says:

        woi…cakap pasal negeri ni eberpada2 skit…macam lah negeri lain takde pompuan pelacur….aku asal dari jhor…tapi aku pun mmg tak suka ngan memey nie…!

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 10
        • mama mia says:

          anti memek bukan kutuk semua minah johor. dia tujukan khas utk org yg guna nick ‘minahjohor’ kat atas sana tu…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 30 Thumb down 0
        • jokongmas says:

          HAKHAKHAK…tutti fruitti plak yang terasa..tulah…lain kali baca komen jangan lupa tengok nama tukang komen…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
        • NT-MEMEK says:

          betul..betul..betul.. aku sokong mama mia. anti memek kutuk si ‘minah johor’ tu je bukannya kutuk semua minah di johor. sila baca dan fahamkan ayat diatas tu !

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 1
      • APTB says:

        NAPE EK NK CKP MCM TU? MENTALITI KORG NI SGT LA RENDAH..TK G SEKOLAH KE NK KUTUK NGUTUK NI…DOSA JER KORG DPT, YG MEMEY N NORMAN TU TAK RUGI PAPE PUN….HAISHH SEDIH TUL LA TGK KORG YG NK MEMPERJUANGKAN NASIB ORG YG TERHEGEH2 TU….HURMMMMM

        Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 13
      • putihkaseh says:

        amboi anti memek ni, keturunan apa ni, dari tulisan kau pun dah tahu yg kau pun pe……… pant…………… n jo……… laki org, klau x mana kau tahu, kau nampak dia buat tu semua??? Sian mak bapak kau x ajar ekkk, bahasa menunjukan bangsa, klau kau org baik2 kau x kan tulis perkataan2 tu,

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 7
  12. kuuu says:

    sdh2 la tu ceta psl kwin drg ne…muakkkkkkkkk la…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 1
  13. Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 38
    • caca says:

      rintangan & dugaan yang memang sengaja dicari-cari…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 41 Thumb down 0
    • cik jelyta says:

      oitttt syed mohsen..nama mcm nama bapak aku..tlg jgn malukan nama bapak aku dgn sokong memek 2!!!! haish!!!!

      Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 2
  14. cikumanis says:

    kata2 itu doa..da lbih 44x rsanya..pkir la apakn aku belaku wahai memey&norman? sblum bt pe2 pkir dlu..jgn ktakn jdoh ini sudah ktentuan..sbb allah bg akal utk befikir..yg jahat smua dr kita yg baik dr allah..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 1
    • wakakaka!! says:

      kepala hotak ko cikumanis. ko doalah 1000x kali pun sampai mampos..ko boleh ubah takdir TUHAN ker??? TUHAN menentukan, bukan buah pelik yg pandai berkata2 macam ngko!! bodoh!!wakakaka!!!

      Hot debate. What do you think? Thumb up 18 Thumb down 19
      • huhu says:

        mmg la dah takdir tuhan…tp hanya doa saja yg boley mgubah takdir…

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • Suri says:

        Mmg la takdir tuhan jodoh depa, xde sape nafi! Tp klu mmg Abby dgn Norman nak cerai lps tuh depa kapel xde sape nak marah… Yg dok awal pagi kat pjbt tuh cuba ckp takdir jugak? Yg tuh tuhan x suruh, yg tuh org marah.. Betapa sayangnyer seorang isteri, lps khalwat masih lg jumpa suami dia, nak tlg bersih nama, tp norman x bersyukur siap suh Abby backing si memey skali bersih nama, itu yg Abby ngamuk

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 0
  15. cikumanis says:

    ksian ank2 abby yg pempuan tu..serabai je rambut..mak tiri kemain lg!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 57 Thumb down 1
    • Fairytopia says:

      biase la, mak tiri, mne nak same ngn mak kandung..huhuhu cian nye diorg, mak tiri b’lakon baik jer tu..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 0
  16. wanita says:

    sronok amik laki org kan memek!…:p

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 42 Thumb down 1
  17. ehem says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 32
    • qwerty says:

      ehem2…cantik kewww? …… -10/10 = to bad & sad…

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 1
    • tatatititutu says:

      otak ko cantik…xde seri lgsung…ko nih mesti xpnah tnok teruna n dara kawin…mka bseri2…..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  18. ahads says:

    yang banyak kutuk kat sini semuanya bangang dah tahu tak suka tengok jangan le buka page ni.kan bangang namanya tu

    Hot debate. What do you think? Thumb up 20 Thumb down 29
  19. mamee says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 27
  20. tingkap says:

    nape jap2 aku tgk muka dia cam lisa surirumah eh?

    Hot debate. What do you think? Thumb up 12 Thumb down 8
  21. budak ukm says:

    memey ngan norman risau je kek dye roboh wat di anak tiri memek..haha..memek mesti xsuke anak tiri dye dtg ..( haha memandai je haku kan 0

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 3
  22. angry_bird says:

    pergh!!!!!takutnya nak makan kek buatan muka sendiri….bayangkan kek cap muka tu…mula-mula dipotong lepas tu digigit nyam nyam last skali ditelan uekkkkksss

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 2
  23. satu ja nak cakap..gambaq ni macam takdak seri pon cam gambaq perkahwinan yang lain..kenapa eh?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 2
  24. aku annisahmad says:

    abby dulu aku simpati tp sejak gmbr gedik dia tak habis2 ngan zul tu..makin hari makin meluat plak aku tgk..malu la skit ngan anak2…buat nh n memek..lepas ni jgn abaikan tggungjwb terhadap anak2.. mesti terima hakikat berkongsi kasih sayang…anak2 tak bsalah..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 22 Thumb down 27
    • menyampah memey says:

      yang dia mengedik tu bujang lagi. betine ni mengedik ngan laki orang tak tau malu pulak dan tak gase bersalah plak ngan anak orang tu.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
    • Suri says:

      Sbb dia janda? Klu anak dara biarla menggedik eh.. Dgn laki org plak.. Aku tgk gmbr Abby xde yg over pun

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 0
    • agreed says:

      Setuju…Zul tu takde tase..apa ada ngan makjan…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 6
  25. zaza says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 19
  26. Azlyn says:

    cett~~hampeh jer ku nengok nyer gamboq kawen berok beduo neh…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 2
  27. ;) says:

    ingatlah…anak2 ibarat kain putih. ibubapalah yg akan mencorakkan mereka. anak2 akan mencontohi ibubapa mereka. sedih tgk nasib anak norman & abby, persekitaran yg agak kurang sihat. pergaulan antara ibubapa dengan yg bukan muhrim menjadi tontonan anak2 dan juga org ramai. sedihlah….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 0
  28. Atilia says:

    Lawa la anak abby..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
  29. Abadi Janda says:

    Waktu sidang media lps nikah ,” NH terharu akn keikhlasan AA membenarkan 2 org ank menghadiri pernikahan di Johor.NH tidak terfikir langsung utk membawa ank2 ke majlis nikah”…what??? Tak terfikir langsung?? ke tak ingat? ke MEMEK tak suka? Ye le dari beratus-ratus gambar yg Abg Nara upload muka MEMEK mcm x selesa bila ank2 tiri ada.Yg si AA tu beria-ria benar mempacking ank2 ke majlis tu plak kenapa ye?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 3
    • tipah dangdut says:

      mgkn NH nk bwk anak2 tp takut AA mrh….that’s why dia x sebut..nk jg hati AA kot…(sebab kadang2 tgk NH ni cam nk jaga ati AA…but mostly lg menyakitkan dari menjaga)….tp da AA suruh n benarkan…bwk je la…klu saya jd cm AA adalah harus saya anta anak pegi kenduri iteww…..jd spy baba…..hehehehe…..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  30. makcik suka komen says:

    meh sini aku nak komen matang ..tanggungjawab kita,kita doakanla yg terbaik buat diorang ni..bila doa dgn baik, kita dapat pahala, dan semoga doa tu terkena pd kita balik..tapi…what comes around goes around..kita tunggu je la..masa ni Allah bagi nikmattt dulu..dia nak test hambanya..nak tengok sejauh mana kealpaan hambanya..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 0
  31. lala~ says:

    hatta dolmat!..minat kat dia..baju dia design suma lawa2..:)

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 3
  32. mulut capoi says:

    Bila aku tenung betul2 wajah memey dan norman….mula2nya nk. kutuk tapi tiba2 timbul kesian pulak.
    Apa kata kita tutup buku kutuk2 dia org. berdua ni…..lagi pun mereka dah kawin pun. lainlah dulu…..udah2llah jangan diungkit kisah lalu.
    Doakan yg. elok2 untuk dia….benci dan dendam tandanya kita mengalami sakit jiwa.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 6
  33. norman hakim says:

    takde seri sebab kami ni berbahagia atas kesengsaraan orang lain.aku sebenarnya risau jugak kalau lepasni menjanda si memek ni.almaklumlah.aku ni buaya tua.hahak.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 0
  34. memey says:

    gatal kan abg ni.babap kang baru tau.hehehe.kpd org2 yg kutuk memey..teruskan lah.memey xnak pikir pun.ape yg penting,abg norman milik memey selamanye…walaupun kak abby dpt ‘rasa’ abg norman..memey pasrah. love u baby..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 11
  35. momok says:

    menyampah aku diorang ni.. sorang perampas suami orang.. sorang lagi berkhalwat sampai berpeluh2 menyorok tak nak ngaku.. blahla lu..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 20 Thumb down 0
  36. jeka says:

    2013 bulan mac jeka kate jodo smpi tarikh tu je…die kate…yg tulis ni org lain k….hehhehehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  37. Shima says:

    x nampak pulak keluarga ann ngasri pun…ka mereka ada related…..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 0
  38. Shima says:

    Mana keluarga ngasri.. x ada nmpk pun..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  39. Laura78 says:

    Yang lepas tu, biarlah lepas……
    sebelum kawen pun org mengata, dah kawen pun still sama jugak… Dah jodoh memasing.. Mgkin dah takdir.

    Sy suka org kampung… Suasana kampung.. dan X semua org kampung teruk.. Ingatlah, bahawa Datuk, Nenek, Mak, Ayah kita dulu pun … asal dari kampung jugak.

    Lagi satu, mengaib kan org tu dosa besar u olls. Cite dalam kain yg lepas2 tu… x perlu lah cerita kat FB or Twitter….. X paham betul lah…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 2
  40. fiza says:

    setuju ckp abg nara…yg lepas tu lepas la…da ni jodoh mereka kan…doakan yg terbaik je…aminnnn

    Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 7
    • kaki_g0ssip says:

      SI NARA NI PROPA LBH.. DULU KUTUK KEMAIN.. LA NI CKP BEBAIK JER!! LPS TU CARA KOMEN MCM BAIK PDHAL LBH KPD MEMERLI.. NI LA SI NARA YG BENGONG NI…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 3
  41. fiza says:

    sokong ngan Laura78

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  42. kaki_g0ssip says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 42
    • gilaglemer says:

      yg kau briya kutuk abby lak takpe?

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 4
      • kaki_g0ssip says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 33
      • fiza says:

        a.ah sejak norman nak kawen hr tu perasan dah status abby kat fb len mcm je…siap g tau hutang..tu kan sume org da tau…tak yah la nak aibkan org…dosa jugak tu…pastu post2 pic ckp hepy je..tp lam hati de taman kot…

        Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 15
        • kaki_g0ssip says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 10 Thumb down 33
        • akutahusemua says:

          ntah2 kaki_g0ssip ni memek kot..beriye kutuk abby..yela kaki_g0ssip blom kene kt batang hidung ko lagi..bile dah kene aku rase lg meroyan dr abby…mase tu bru la ko tau langit tinggi rendah…lalalalala

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 0
    • gggggrrrrrrrrrrrrrr says:

      bangang n bengong r ko .. ntah2 ko ni memey kan?

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
      • lu sial says:

        mcam p****t r mlut ko nih…..bau longkang….
        ak doakan klau xkne kat ko kne kat adk brdik ko….
        hutang tetp hutg…..xde agama ke lu? nak plak nafkah!…ckap bia gna otak beb…

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  43. HOT! says:

    Aki harap org yg kutuk org felda n org kampung tu m***** cepat!!…ckp ikut sedap mulut jek…moyang ko yg tua dah m*** tu bukn dri kg ka???

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 4
  44. PSM says:

    Pelamin dia cam serabut je..lebih2 lagi pokok2 tu

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
  45. Peah says:

    Kesian ngan anak2 norman yg kt wedding tu. Kotye pun anak2 tu restu, i dont think he shud bring d kids. Time diorg berposing berdua, potong kek berbagai, budak2 tu buat apa agaknya? Tgk saje…? Tumpang happy ngan kegembiraan ayah dia? Budak2 besar tu, apa diorg tau.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 2
  46. apa sahaja yang korang kata or komen,mereka… merekalah jua.udah selamat dah pun.halal. :-)

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
    • sama rasa says:

      a’ah.. tah pape je masing2 ni.. doa yg baik kan bagus.. tu la kalo ati masing2 itam, byk taik mcm tu la.. sok2 kena kat batang idung sirik baru tau langit tinggi rendah. apa yang derang doakan tu kena kat diri sirik.. hambik ko.. Allah tu bayar cash je.. tak suka diam suda la.. ni siap doa2 xbaik pulak.. mmg busuk ati betol.. hape punya manusa laa..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  47. oshin says:

    Yang BN ni dok postkan lagi gambo2 depa ni apahal ek? kalau media x provoke lebih2 mcm ni, rasanya org ramai pun x delah nak beri komen yg teruk2.. bukannya depa berdua ni boleh dibanggakan jauh sekali boleh dibuat contoh.. sudah2 ler tu..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  48. Mama Ita says:

    Abg Nara.. Udah2 le kuarkan cite pasal diaorg ni.. Gbr dah byk, cite yg sdp n x sdp d baca pun dah trlalu byk.. Dah muak n jelak lah… Dunia hiburan kita ni byk lg artis lain…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  49. shake says:

    yg elok itu budi, dh dpt yg baru jgn lupa kisah lama, ank2 jgn dibiar melarat mcm seorg artis tu dh jd jutawan lupa diri dan ank2…

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  50. Macam macam artis nie..yg penting ingatlah tangungjawab anda dgn anak2..biasala propa je lebih kott
    http://amoibeautiful.blogspot.com

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. ehem says:

    haha…korang ni….yang emo sgt nape….bukannye memey rampas laki korg….ex-wife die pun da senyap….adoila….da jodoh nak wat camne….jodoh yg first x pjg…kite ni lom tau lg….diam2 sudah…..jgn gado2 n kutuk2 org kg la, felda la, johor la…kalo da perangai cm2 nak wat cmne…hahahaha…ape pon x bley…

    Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 5
  52. nia elvina says:

    Mcm tk ok jea bile org taja smpai 12 juta..bkn top cgt pon..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  53. ida says:

    Kalau penaja menaja pakaian utk bakal pengantin yg menjadi kesayangan ramai & kurang kontroversi (e.g Heliza, Irma Hasmie, Lisa Surihani dsb), pasti pujian melambung akan diberikan untuk designers tersebut.

    Ikhlas dari mata wanitaku, baju2 Memey semuanya CANTIK-CANTIK SGT…terpegun tgk baju2 dia, warna, corak, cutting, batu permata semua LAWA. Ikhlas juga nak puji, Memey ni nampak sgt LAWA dah tenang raut wajahnya dihari persandingannya.

    Tapi itulah, bila Memey yang pakai, org TAK KUASA nak puji sebab dia penuh dgn kontroversi dan pernah menjadi PERAMPAS. Label sebagai PERAMPAS akan termaktub dlm sejarah hidupnya…

    Semoga berbahagia lah ye. Masa depan, kita semua tak pasti…Hanya Allah yg maha mengetahui.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 1
  54. aku x de name says:

    apsal kek diaorang senget….hmmm x lame le tuh…sian anak abby rambut x terurus…huhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  55. die hard fan kpop says:

    hensemnya hatta dolmat. =)
    dia lagi menarik, tertarik kau memang the boom dari pacik norman.

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  56. cik kiah says:

    pengantin ni x ada seri aku tgk…muka pun sememeh je (nama pun memeh….) meluat aku tgk muka si norman tu namapak sgt muka jantan gatal…mmg sesuai la jantan gatal kahwin dgn betina miang ambik laki org…sudah2 la memeh org semua x suka dgn kau…buat malu org johor je kau ni…kerana kau sorg 1 negeri ni malu tau x!!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
  57. cik kiah says:

    pengantin yg x ada seri…muka sememeh je nama pun memeh..meluat aku…eh memeh kau tau x kerana kau pompuan 1 johor ni malu tau x?kerana kau sorg org anggap pompuan johor jahat….kau ni buat suwei la…tau la kau nanti kna jga ank tiri kau semua silap kau sikit je..semua org akn kutuk kau…kau sedar2 sikit semua org x suka kau ambik laki org…

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  58. JESSS says:

    Sesuke ht nk mengata org felda. ape ko tu bagus sgt ker???? ckp tu blapik la ckit PUAKA…..perkauman kuat la ko ni…… mind ko ni trouble….. so stupid

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  59. kiwi says:

    udah2 le tu…lame2 nnt tau kebenaran sape betol sape salah..hanya dorg saje yg tau pe yg berlaku…
    abg nara pon asik la dok sior gambo dorg ni kawen..dh xde cite lg best ke??

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  60. lis says:

    sian aku nengok anak abby/norman yg pompuan tu..mcm x terurus je..bapak ngn mak baru dh bertukar baju..ank duk pakai yg tu jugak..dah tu bagi pakai selipar macam selipar murah je..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  61. jgdirisndirisudah... says:

    korang ni xyah la nk gaduh btekak bgai..pokcik nara ni sje jer post gmbr diorng ni sbb nk bkor angin korng..bl dh tbakor lg naik la rating pokcik nara..spe yg untung ?? pokcik la yg untung…yg tukg duk komen laju2 berapi api ni xdpt ape pun..huhuhu..xyh btekak la korng oi..kn pepath omputeh de ckp wht goes around come around..what came up will come down la…so wait n see jep ok..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  62. gadissederhana says:

    AKU XPHAM SUNGGUH NGAN KORG SUME NI,, XHABIS2 LAGI KE DUK CTER2 PASAL ORG.. JAGE TEPI KAIN SENDIRI SUDAH LAH.. MUHASABAH DIRI 2.. YANG ASYIK NAK DUK CTER HAL TEPI KAIN ORG KENAPA.. LANTAK PI LAH SAMA NORMAN NGAN MEMEY 2..DEPA DAH KAWEN KOT.. SEBELUM KAWEN KENE KUTUK DA KAWEN PUN KENE KUTUK,, LAST2 DIORANG DAPAT PAHALA FREE HASIL KUTUKAN KORG TU.. SEMUA YANG TERJADI NI ADE HIKMAH NYA.. N DAH TERTULIS PUN.. HAH,, YANG DUK KUTUK2 ORANG FELDA NGAN ORG KAMPUNG 2.. INGAT SIKIT..XDE KAMPUNG XDE LAA BANDAR OK.. CAKAP 2 BIOR PIKIR2 SIKIT.. IKUT SEDAP HATI JEK NAK CAKAP.. XSALAHKAN KITA MENDOAKAN YG TERBAIK BUAT NORMAN N MEMEY.. SUDAH2 LAA TU WAHAI MAKHLUK TUHAN SEKALIAN..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 6
  63. permysuri says:

    siapa pengapit norman (yg berbaju putih tu)? i like

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  64. budi says:

    brp page nara nk post cite diaorg ni..bosan la
    mula2 pre-wedding pastu melarat2 dah..
    pasni cite honeymoon pulak kot..udah2 la Nara oi..
    tukar topik la

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. no comment says:

    yang paling menyedihkan… semua yang mengutuk adalah org melayu, org islam….tahu hukum hakam agama….tp tu la…..ketenangan dlm diri takde….ape yg berlaku semuanya Qada’ & Qadar Allah…yang wajib kite percaya….kan salah satu drpd rukun iman….Ya Allah, Kau ampunkanlah semua dosa-dosa sahabat ku ini…amin…..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 3
  66. no komen says:

    Yang paling menyedihkan….semua yang mengutuk adalah orang melayu & beragama islam….tahu hukum hakam agama..tp kesian….tiada ketenangan dalam diri….terlalu ikutkan perasaan yg negatif….kita kan org islam….ape yg berlaku semuanya Qada’ & Qadar Allah….salah satu rukun iman yg wajib kita percaya…..
    Ya Allah..ampunkan segala dosa2 sahabat ku ini..amin….

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
    • ape2 aje says:

      btol sis.. sdeh kan..abg nara..elok bende ni tk yah bg org comment la.. sume bdosa.. ngn abg nara skali..hehe..ops! kite patot doakan bkn maki2..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. suaswayy says:

    pre wed,nikah,video nikah,bersanding seblh memey,next resepsi yg juta2..semuanya ada kat BN ni nnti kan..kesimpulannya~semua kisah kat cni hanya utk NH AND MS jea laa nnti.. :(

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. gulagula says:

    kenaper erk ciuman memey mcm tu…. tajam sangat lah tu… eiiiw….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  69. Chantek says:

    suka makeup mimie.. nmpk lembut…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 5
  70. hantu says:

    memek memang dilahirkan dimuka bumi ini sebagai perampas, perosak rumah tangga orang..sial

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  71. crv says:

    apesal kek dia mcm nak tumbang?? tngok mcm tak belen jerk.

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  72. nurin says:

    WEH MANUSIA2 SEKALIAN..SKRANG TUHAN BYR CASH TAW..KORANG DUK MELEH AIR LIUR DUK MENGATA OWANK E2 OWANK INI…NNT KENA KAT MUKA SDIRI BRU TAW…KORANG DUK MENGATA MEMEY,NORMAN N ABBY 2…EGAT DOSA KORANG TERAMPUN KE SLAGI DIORG XAMPUNKAN??? KO NK KE G JUMPA DIORG DPN2 MINTAK MAAF SBB MENGATA MCM2 KAT SNI…BRANI KER??? CKP 2 PKAI LA OTAK YG TUHAN BG…KESIAN BETUL LA KORANG NIE…MOGA TUHAN MERAHMATI SEMUA…DUNIA AKHIR ZAMAN..TAKOT WEHHH!!!

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
  73. :P says:

    aku pun bukanlah peminat memey,norman atau abby..cuma salah silap memey dan norman biarlah dorg tggung kt dunia dan akhirat..xperlu nak kaitkan dgn org felda atau org kg..2 semua punca dari diri sendiri,salah silap sendiri..jgn palit kan semua org kg atau felda mcm tu….dorg dah slmt kwen biarlah dorg urus sndiri rumahtgga dorg..kte just tggu dan lihat je endingnye nti..doa smga abby jgk bahagia dgn siapa pun pilihan dia..yg lepas 2 biar lah..benda dh jadi.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  74. chick says:

    Dunia akhir zaman dah..org yang melakukan kemungkaran dsanjung dan dmuliakan..dberi kebanggaan dengan perkara mungkar yang pernah dilakukan….Nauzubillah…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  75. july says:

    dari mengomen kelantan – fahmi ke felda – memey .. huhu..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  76. Simpati says:

    mNo komen memanglh yang suka mengutuk orang tu org2 islam,,,, org2 bkn islam malas nk tahu hal org lain baik diaorang berbisnes lagi bagus….tapi saya jugak merasa sedih tegok ank2 norman N aby tersentuh perasaan ,,,mengapa memey wat kat aby camtu bukan ke dia dh tahu yang norman hakim tu adalah suami aby abadi kenapa diagatal2 mengoda kn byk g jejaka yang tampan yang boleh di jadi kan suami,,,,memang jodoh di tangan allah tapi perbuatan merebut suami org bukan kerja allah2 bagi kita akal fikirlh yang nama elok N yg mana x elok ,,,cmne kalau kena pada ,,,,, atau cuba tuka Aby tempat kamu2 tempat aby pemacam,,,

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
    • akizlani says:

      mana u tau dier rebut norman dr abby?ker norman yg goda dier ker?jgn buat andaian la…jodoh tu mmg ditangan allah, tpi perlu ingat ape yg jd tu bersebab.kalo da ditakdirkan tuhan dr azali lg,sape merampas or dirampas tu hanya la sbagai satu sebab tok takdir mereka…

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 5
      • somalia says:

        Memanglh kerja lelaki mengoda gadis2 yang cantik kalau u lelaki u mesti tau yang lelaki sipatnya kebanyakan camtu,,,,so i setuju sangatlah pe yg dikatakan simpati tu ,,,memey kn tahu sebelum dia jadi pelakon g yang Norman memang suami Aby so kalu dia x layan x delh terjadi rampas merampas,,,Memanglh pe yang berlaku bersebab? Jadi kalau benda tu boleh dielak eloklh dielak simemey tu kan pmpuan 1 hari nanti de plk pmpuan cam memey tu mengoda Norman Hakim mesti memey pn cam aby jadi histirea…ialhkn masa mengandung N pas bersalin x dihiraukan ……kalau u tanya para2 isteri2 perbuatan memey tu betul x? i bkan nak memehak pada 1 pehak tapi i bercakap berdasarkn ……….fikir2lh sendiri

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
      • Lembing says:

        U pn sedia maklum memang sang arjuna kerja nya mengoda tapi yang di goda tu dh tahu sidia sudah berISTERI kalau org biasa mungkin memey boleh kata dia x tahu yang abg norman dh kawin tapi sebaliknya NORMAN tu kan ARTIS bahan liputan media saya sokong simpati

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  77. seorang ibu says:

    salam..
    cume nk komen nie jer:

    - bju potong kek by Rizman Ruzaini sgt vogehh

    - ank abby/norman yg girl tue chumells.. klu ikat skit rmbut dia..letak tiara kecik ke ats pala dia msti lg super chumells..

    - sedey laks tgk gmbq yg norman suap nasi kt memey.. ank dia yg girl tu tgk jer ngn pandangan penuh makna tsurat dan tsirat..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  78. zura says:

    hei aba nareee xde ke citer lain asyk citer si sememey ni jeee tak larat nak tgok de

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  79. ida says:

    2nd try…gmbr last tu…senyuman terpaksa…nmpk sgt nromemy takut ank abby usik kek dorg….tgk tgn& muke dorg..hahaha

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  80. ciktips says:

    ih! sekali lg kena komen..ngape le kome nih begaduh ..yg dok ngate budak felda tu ngape..? x baik le sangkut2 cam2.. makcik ni org bando tp idup makcik mcm org kg makcik soke je.. yg merampeh tu bkn budak felda.. itu perangai yg mmg kt dahi dia tu udah lama terlabel.. x kira le org mane pun..
    sama jugak kalau kes org negeri Kelantan org asik kate org kelantan..itu ini..sdgkan kome x berkawan atau kahwin betul2 ngan org kelantan kome x tau mcm mane mereka sebenornya.. jd kalu nak mengutuk puan memek itu.. kutuk sajelah jangan libatkan org itu ini.. makcik tumpang menyampok.. bubuy

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  81. sandra says:

    semoga bahagia hingga akhir hayat…amin…x sahlah kutuk2 meka lagi…semua manusia ada kesilapan…yg sempurna hanyalah ALLAH S.W.T dan hanya DIA yg mengetahui segalanya tentang abby norman & memey….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  82. Sweet31 says:

    Bertuahnye norman dpt bersanding lg sekali..dgn anak dara lak tu… Jgn naik kali 3 dah ler… Buat2 lah bina keluarga dan didik anak betul2… Nnti ramai sgt anak dari bini2, dah dewasa terkawin sesame sendiri!

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  83. yang perihatin says:

    kalo da mmg jodoh diorg..korg yg kutuk2 nie free2 je dpt dosa sbb tolak ketentuan Allah..muhasabah diri laa semua..xde manusia yg sempurna

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  84. akizlani says:

    dulu aku pun xske memey, tpi kdg2 aku kesian jgak tgk dier,perkara baik dier buat pun org nk mengata, nak benci.udah2 la korang kutuk dier.kalo dulu dier bt silap xkn selamanya dier akan silap.bg la dier peluang dier tok brubah.bknnyer dier sakiti laki bini korg pun.xpyh la nk emo lebih. smua tu kerja tuhan.mgkn ade sbb tuhan duga dier…so udah2 la nk mengutuk. tuhan tu lbh tau apa yg terbaik untuk hambanya.kta ni manusia biasa.mungkin kta pun akan diuji, samada kta sedar atau pun x.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 4
    • haNcur says:

      Memanglh u boleh ckp camtu sebab batang hidung u x kena,,,,,,manusia punya perbuatan yang x …..bila dh berlaku mesti org2 yang cam … memey ckp tu sudah ditentukan illahi QADAK N QADAR so kalau kita wat jahat tu pn dh ditentukan illahi jugaklah ….. so janganlh kita suka salahkn allah yang maha esa bukan ke manusia yang pilih jalan tu so janganlh sikit2 dah ditentukan allah sebab tulah kita dijadikan allah sebaik2 kejadian tidak seperti …….akalkn de so RENUNG2KANLAH N FIKIR2KNLAH (tiba2 1 hari berpisah tu pn mesti u kata kerja allah bukan salah manusia) saya pn kesian sebab dia tu pmpuan saya x nk nanti dia jadi seperti ABY ….saya ucapkan semoga bahagia hingga akhir hayat amin

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  85. diana says:

    smua yg kutuk abby tu adalah memey yg tulis…..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  86. NURUL says:

    korang jangan la kutuk org felda… depa ja macam tu.. orang lain okpun

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  87. GendudGemok says:

    Hish si memey &norman ni,
    bukannye ape, diorang ni boleh bangga lagi buat majlis besar besaran padahall kawin atas bendaaa yg haram. buat maksiat pastuu leh bangaa2 tunjuk kat org. pelik2

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
    • gadissederhana says:

      bagus laa diorang kawen.. kalau xkawen lagi duk kecoh kan.. same2 laa doakan kbhgiaan diorg..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  88. kaka liza says:

    kalau aku, ku pilih abby lebih cantik sbg isteri. tgk tu mane ada pengantin berser seri.. nmpk tua je

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  89. tokayah says:

    yg kau sumo dok bising buat apa….dia kahwin bukannya bunuh org…
    dia dua ekor tak salah…..
    kau yg jadi salah dok mengata org….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 5
  90. siti ayu says:

    apala pnya bapa..gara2 kemaruk nk kawen rambut ank ppuan dia pn kusut masai bersarabut tidak d sikat..ni la contoh mama tiri yg baik..sikat rambut ank tiri pn x mau..klu aku c abby bgus xpayah suruh ank2 pegi hadir kawen bapa durang yg kemaruk tu..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  91. irfan says:

    norman cam sial n memey cam gmpg…orgb taja ley r …xkekal lmernyer…wat yg skg memey n norman korg dpt upah ke yg beriya sgt 2…hahaha

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  92. baby says:

    korang semua ni x suka senyap2 je lah..dia pun manusia..kita semua x perfect..dia buat benda baik..kita pun ada gak kurang nya..so tengok diri sendiri before nk ckp orang…peace!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 4
  93. nelly says:

    Bersabarlah Abby, segala yg berlaku tentu ada hikmahnya (mungkin qada & qadar dah tentukan Abby dpisahkan dr NH semasa masih muda & cantik) Kebahagian kekal abadi menanti anda, insyaallah.

    Yg malangnya kat Malaysia ni dah jd mcm trend lak, lepas rosakkan kehidupan keluarga org lain (cari laki org – terutamanya artis), walaupun dapat sumpah seranah, akhirnya kahwin gak, penuh publisiti ape? Hmm……

    Senyumlah puas2 Suhaiza oi….. ari ni ari ko..! Tuhan maha adil. Tak taulah bila si NH dah jelak nanti, dia nak cover line cara lain lak! Uek….!!

    Anti betina murahan!! Menjatuhkan maruah kaum hawa. :(

    Jgn hanya kerana artis2 mcm ni, kita kutuk anak2 FELDA. Sebenarnya sume ni bergantung pd hati & perangai masing2! (Lu pikirlah sendiri….) ,-)

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  94. puteh says:

    huhuhuhu………harap-harap norman insaflah…. dan memey belajar daripada kesilapan…..mik nie semua sebagai pengajaran….(^_^)v

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  95. Hunny says:

    Hakikatnyer hati Abby dihancurkan sedalam-dalamnya. C Norman dan memey pulak jenis manusia yang TAKDE HATI BERSIH….. HUKUM KARMA. Tunggu dan lihat aje… ‘What goes around comes around’.

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  96. hanlover12 says:

    pesan sy pd nh..ingat da 2x anda buat perkara cm ni..yg ni smpi kahwin..tk mustahil akan dtg ms leh curang dgn kau..sbb dr wajah je terselit sakit ati cuma tknk tujuk..kte tnggu n lihat lps ni..masa grand wedding of the year ms da show muka step n sombong..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  97. nurin says:

    amboiiii gatai nya mulut yg ngate org flda 2…awat hang ingt hang org bndar 2 baguih sgt ka? aq ank org flda gak..x kacau org pon..skunk nie rmai ank flda yg brjya..xyah nak ngate org flda lbey2 sgt..jgn lah pasai pompan nie sorg abes sume anak flda kena..dah dia nie gatai..ko rase brtauliah sgt ke ko yg org bando 2 mnylah kan sume org flda..org bndo sgt la 2 otak cam org pnan jew…aq tgok..
    bongok la ko!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • aku yg lebih cantik dr memek says:

      haaa………. ayok, kan die da marah.. 2 la.ngate anak felda lagi.

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  98. ihatememey says:

    pasni leh la bentang tilam kat studio balik

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  99. sayang memey says:

    korang ingat abby 2 baik sgt ker, cuba pk masa dia kawin ngan NH dulu pon wat secara tergesa2 mcm org kena tangkp basah, kiranya memey lg ada maruah cara perkahwinan dia. x yah la tuduh2 d org kena tgkp khalwat 2 sume perangkap abby. moga org yag suka mencaci dan mengutuk NH & MM akan di ampunkn dosanya. saya suka sgt tgk MM jd pengantin ayu dan cantek sgt. orang2 yg dengki n hati busuk jer yg x ckp MM x cantik. yg si aaby bila nk nikah ngan izul 2 , jgn kena main ngan zul sudah la yerr. dulu saya suka ngan abby tp skg dh benci sbb sikap dia yg suka memburukkn NH & MM.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 8
  100. aku yang best says:

    hidup felda..!!!!!!! bia ape mereka nak kate. P.M ttp sokong Felda. Yeahh… (wlaupon aku bkn anak felda)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  101. kakak says:

    sekadar renungan bersama….kalau zaman dulu orang yang ditangkap khalwat, malu sangat2, mak bapa sampai tak mahu keluar rumah malu, anak gadis yang ditangkap pun malu teramat sangat… kalau kawen pon jadi umpat keji masyarakat, kiranya anak2 gadis takut sangat kalau ditangkap khalwat @ tangkap basah sebab nanti dipandang hina dek masyarakat…tapi zaman dah berubah, gaya hidup pon dah berubah, orang ditangkap khalwat boleh buat majlis kawen macamni, siap di sponsor lagi…seolah2 semuanya direstui….saya hanya bimbang akan masyarakat…bimbang perkara ini di ambil mudah…kerana contoh yang telah tersedia ada…kalau kita tengok sekarang ni banyak ja aktiviti2 tak sihat antara lelaki dan perempuan berlaku….seolah2 ianya tak der hal pon….astaghfirullahalazaim…apapun norman ngan memey ni dh kawen….semoga bahagia dan sejahtera….bagi yang lain ambillah iktibar dari kisah ini….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 1
  102. aku kesah? says:

    kesian aku tgk dgn budak yang sayang sangat si memey ni..btl2 kesian…ish3..kesian,kesian..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  103. sepit kuku says:

    cantik gila memey….aaaaaaa…cun sangat. thumbs up!~

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 7
  104. Arni.... says:

    Cantik lg baju hatta dolmat dr baju vera wong ni hahahhahaa

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  105. aasdfghjl says:

    Adab berdoa patut diutamakan , bukan cameraman.

    IMHO bila berdoa, kena khusyuk, dan sopan. pandanglah tangan yang ditadahkan bukan pandang camera.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  106. memeyperampas! says:

    aku paling benci perempuan perampas!!klu nk rampas bf org xpe lagi ni suami org agak2 la..kot ye da gatal sgt pon cari la laki bujang…anuar zain tu pon bujang lg g la menggatal ngn die..yg nk mggtl ngn norman tu pesal..bodoh betol!!klu korg nk ckp norman mula kan dulu ok standart la da mmg laki gatal..tp kite yg perempuan ni klu xmelayan semua xkan jadi…renung2 kanlah

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  107. lia says:

    ..comel lg anak pompoan abby dri pengantin pompoan….hihi

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  108. E-dah zahidah says:

    memey ni memang jahat ..perangpas suami orng…..(^_^)

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  109. qfsue says:

    kata wedding nih rm12 juta sponsor by rafflesia..tp satu kalung pun xder kt tengkuk memey…cm x ckup syrat jer memey mlm tuh..huhu..bju lak cm x matching pun..sorang kler nk pink..sorang leg peach..x sesuai ngn budget pun rasanyer..apa sbb bjet wedding mahal ekk?

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  110. anti-felda says:

    hakkk tuihhh orang felda..giler grand…nyampah seh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  111. hamba Allah says:

    ape nie ape nie…dh2 le nk malukn d0wg ngan kata2 k0wg…terjwb nti di sane…wtpe nk pening pikir sal d0wg…nasib muke2 k0wg x terpampang kt cnie…setiap manusia x sempurna diri@akal..ape kata pikir diri kite sendiri lg bagus beb….kata2 lu pikir lah sendiri (pikir2 ade aku kesah)hehehe…sem0ge sume suksesss asually yg bg k0men nie…..Assalamualaikum…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  112. wink wink says:

    semaknya pelamin…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  113. erro says:

    Baju2 memey mmg cantik, memey juga cantik dan menawan…cuma yang tak menawan kisah cinta dia..!! tang abby post kat fb mcm2 tu ,kalau kita ditempat dia pun xtahu apa kita buat..dan tak tahu adakah kita setabah abby…semoga dia juga akan temui bahagia dalam hidupnye (i luv u abby)…norman dan memey semoga bahagia ke akhir hayat…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  114. orang felda says:

    Yang kawin tu memey. yang korang tambah dosa ngata dia ngan ORG FELDA tu ngape. Dia duk suka2 bulan madu, yg felda lak suka dapat income byk. korang dapat apa? dapat sakit hati lama2 korang yang gila. klu dia (& org felda) nak buat kenduri beso pun apa masalahnye ada mtk duit korang ke?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  115. benci perampas sundal says:

    bodo org2 yg sokong norman n memey…gedik nk mpus……kwen pn org sponser ksian……lau org xsponser mmg xkwen pn……hahhaa…nma jew br kwin kn korang dua mmg kwin hri2 cma nikah jew bolm msa 2….msti xda mlm ptma…….cinattttt,,,,,,,,,kimak,,,

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  116. liplip ice says:

    saya betul-2 kesian dekat abby . trpksa menempuh dugaan . saba je la . si memey ny pn stu . galak + gatal p amek laki org . mcm normn je laki trakhr dlm dunia ny . sial ! yg sponsr wedding uh buang msa n buang duit je . biar wedding sdrhna tp kekl smpai akhr hayat . enta la anak-2 abby uh fhm skrng . diorg kn msh kcl . lg stu . kalo wedding uh pkai la tdung . jgn terdedh aurat . BERDOSA !

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  117. :) says:

    like…. suke tngo memeyyyyyy….jodoh tue dah ketentuan ilahi… :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  118. aku benci perceraian says:

    pada aku abby pakai dress2 ni 100x lawa dr memek ni pakai…sekeping je xde body lgsg….lawak jdnye…nak2 lak dress yg nmpk corset cream/putih kat dlm tu lg lawak..x nmpk seksi lgsg…seksa ja yg ku nampak…kuang3x….

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  119. Dolly Parton says:

    memey flat chested like airport runaway!!!…norman have to do wonder laa…..yeahhh baby!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  120. anon. says:

    wow. Hahaha. bagus la kahwin. Mana tahu kawen ngan memey ni kekal ker. Kita bukan tahu. Jodoh memasing la katakan.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  121. J says:

    kita doakan je untuk kebahagiaan mereka..tak rugi ape pon kalu kita mendoakan yg baik2..insyaAllah perkara yg baik juga yg akan kite perolehi dariNya..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  122. lynn says:

    congratulation memey & norman….tp aq sedih gk sbb ko memey cipta kebahgian di atas airmata org len….
    dlu tangkp khalwat korg mnafikn..pdhal benda 2 btul2 tjadi….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  123. fifiy says:

    ala jp je kwin tu ni cerai tmbah plak si nrman tu playboyz heh laki cm tu x leh arap sengkekpunye olang,tu la kje artiz kwin cerai kawin cerai…..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  124. mimi mini says:

    mamey & norman, tak guna hidup atas airmata org lain. memey, ko akan jadi janda juga mcm ko buat kat abby. ko akan rasa apa yg abby rasa nanti…lelaki mcm norman tetap akan cari pucuk muda lagi

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  125. illyna says:

    apsal baju pengantin x matching pun. buta warna ke sponsor??

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  126. setahun jagung says:

    apsal lah kolot naa orang melayu ne? maju lah sikit. bangsa lain xade pon nak gaduh pasal mende hal kecik ne. aku ne bukan orang felda, tapi xadelah aku nak kutuk-kutuk orang felda. senang cerita, xade kampung, xadenye bandar. korang sebuk dok kutuk-kutuk orang felda, macam lah korang sempurna sangat. mane ade manusia sempurna. lain kali, tengok apa masalah dalam diri, munasabah diri tu biar kita nampak salah sendiri. jangan kita nampak salah orang lain je. aku ne budak sekolah lagi, tapi aku mampu pikir pasal ne. aku rase yang comment kat sini dah tua bangke pon ade tapi otak masih nak pikir bukan-bukan, cari masalah orang lain, cemburu dengan kelebihan orang lain. senang cite orang melayu kebanyakkannye xbole tengok orang lain lebih sikit. malu sikit lah. aku pon bukan suka norman n memey ne pon. tapi dah jodoh diorang. aku bukan tuhan nak marah, nak halang. tuhan tu maha adil, mampu memberi dan mengambil segala nikmat-Nya. ingat bebaik tu. siape terase, aku mintak maaf

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  127. zara says:

    senyuman perampas memang sampai ketelinga..senyuman lelaki gatal memang control…buat ape kawin kalau dah memey nie x de maruah dah duduk serumah..abby pula macam minta simpati komen macam dam fb..dah jodoh diorang ..dua dua ada salah dan silap..abby kene muhasabah diri..norman pun kene insaf dan memey kene pk putaran dunia ada pusingannya…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  128. mawar merah says:

    bodoh

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  129. You have brought up a very superb details , appreciate it for the post. “I am not an adventurer by choice but by fate.” by Vincent Van Gogh.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  130. vanilla says:

    Waa… Banyaknya org tmbh dosa d cni

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  131. saljucinta says:

    Apesal diowg nikah kau owg over sgt……..diowg kasi kasi duit kat oeg ker……diowg pun tak kenal kowang buat malu jerrzzzzzz.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  132. abangpower says:

    Aku dgr cita dr sumber sedara dekat sblh Abby…suma ni Abby yg salah dulu…dia yg main jantan dulu…pastu diorg gaduh dia frame Norman…Tp, tulah saper nk cayer, suma akan tuduh jantan yg salah, kononnya Abby tu innocent sgt….Pastu lak, okla tu Norman & Memey kawin secara sah…yg org lain nk jaki pehal…sekurangnya diorg xde bising2 …takde usik duit korang pun…doakanla kebahagiaan org buat kerja baik…close case!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  133. geena says:

    muka pn xde seri…Worst Wedding of the year

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  134. Pelangiterlalu says:

    Assalamulaikum….semua, kalau dikatakan tak berakal, dah lahir sebagai manusia, kalau dikatakan bodoh dah diberi akal….dgn komen2 anda semua ni, nyata sekali tiada akal, dan tidak berlandaskan akidah yg baik – mungkin juga betul kata orang, melayu selalu lupa dan bangsa bukan menunjukan keperibadian dan agama seseorang = Melayu BUKAN Islam dan ISLAM adalah ISLAM

    JANGAN MEMBINA MASJID DIATAS KEHANCURAN MASJID ORANG LAIN….

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • budak felda says:

      Pelangi, walaikumsalam, ya aku budak felda berbangsa melayu tulin tapi bersetuju dengan pendapat anda – Melayu itu bukan Islam dan ISLAM adalah ISLAM – buat malu jer budak2 melayu mengaku melayu dan islam tapi perangai mcm orang kafir, Kafir lebih baiklah.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  135. luf says:

    c memeh nie….org lain kawen naik seri….dia nie langsung xde seri….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  136. Ira Loreal says:

    Biarlah dia saya rasa Prince William & bininya x macam ni.Walaupun besar-besaran x adalah sampai berpesta.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0