Written by AbangNara | March 9th, 2015

Amboi, amboi, amboi. Cantik, segak, jelita dan kacak sungguh pasangan pengantin baru kita ini. Hujung minggu lalu, Yana Samsudin dan Fadzil Zahari telah bersanding sekali lagi di majlis resepsi sebelah pengantin lelaki di Kedah. Tampak meriah sangat majlis ini. Kedua-dua pengantin tampak sangat berseri-seri dengan pakaian pengantin serba hijau. Kedua-duanya memang sama cantik sama padan.

majlis resepsi yana samsudin

Abang Nara tengok Yana makin cantik sejak bergelar isteri orang. Betullah kata orang perkahwinan itu membahagiakan, melengkapkan dan menyempurnakan kehidupan seseorang. Semoga kebahagiaan yang sedang dikecapi ini berkekalan buat selamanya buat Yana dan Fadzil.

majlis resepsi yana samsudin

Tahniah sekali lagi kepada Yana Samsudin dan Fadzil Zahari atas perkahwinan anda. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Project2Pi.


majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin
majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin
majlis resepsi yana samsudin
majlis resepsi yana samsudin
majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin
majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin
majlis resepsi yana samsudin
majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin
majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin

majlis resepsi yana samsudin
majlis resepsi yana samsudin

28 responses to (30 GAMBAR)Majlis Resepsi Sebelah Pengantin Lelaki Yana Samsudin & Fadzil Zahari

  1. che ton says:

    Tahniah! Sweet sgt, semoga kekal hingga ke jannah.. amin..

    0

    0
    • mutiara says:

      Nara mana story pasal diana daniele yg pkai bra tu. adoi daring abes seksa tgk

      0

      0
      • Lembu Gemok says:

        nape diana daniele tak pakai seksi masa majlis?come on..berani sgt kat majalah…kat luar berani gak laaa…baru mencurah darah keluar dr idung jantan2 sorang2….haish2…pakai sopan macam dlm gambar ni kan bagus….

        0

        0
  2. Miss A says:

    Sama cantik sama padan.tahniah????

    0

    0
  3. kelolo says:

    Baju dia cantik sangat sangat sangat sangat sangat….. T_T

    0

    0
  4. Anonymous says:

    diana danielle mcm dah tak gheti berfesyen.. biasa je..

    0

    0
    • fesyen fail says:

      diana danielle seorng artis, isteri artis nape fesyen mcm ni weii… dh tu pkai bj FIRST LADY ja ka?? dh x dak fesyen dh ka weiiii… tu yg berbra ja kn…. ishh ishh..

      0

      0
    • mojo says:

      diana danielle biasa pakai coli je.malam jadi Joker.mulut macam Joker Batman.Diana Joker nama baru dia.

      0

      0
  5. Shhh says:

    Sorry to say Yana..u ngan hubby mmg tak nampak seri sebagai pengantin..masa majlis nikah then sanding kat Yong Peng ari tu tak nmpk mcm pengantin..mgkin mula2 I ngat kamera ni kot yg tak cantik..tpi bila tgk majalah sma..tak rasa mcm nak tgk 2 3 kali…

    0

    0
    • minah jambu sayang nenek says:

      kau nk yana ngan laki dia nampak macm pengantin yg macmana ? cuba terangkn nk nampak pengantin yg macamana ????????????

      0

      0
      • aku says:

        Btul lah seri pengantin tk de.. mayb mata aku lah… yana nie comel org nye…tu tk leh dinafi kan…

        0

        0
      • Anonymous says:

        Betul le tu…. Seri pengantin xde… Cantik mmg cantik dah…. Mungkin cara mekap n bju kot….

        0

        0
    • SajaNyebokk says:

      Kenapa ye kena pakai kanta mata yang warna selain daripada warna mata? Pelik la makkk.. x nampak natural tawww.

      0

      0
  6. bijan says:

    aku kalo tengok yana ni ja mesti tertanya2 pasai idong dia..serius nmpk lain dr dulu..mancung terletak elok skrg ni.. tp aku mmg minat yana ni..dia nampak sgt berdikari n nmpk usaha dia untuk kekal dalam industri hiburan ni..

    0

    0
  7. Anonymous says:

    Tp baju dye sngt lah biase
    macam outdated dah….
    ntah la….mcm baju2 kebanyakan
    tp oklah x seksi n majlis pon sederhana
    x membazir…

    0

    0
  8. errkkk says:

    mana cite isteri farid kamil? itu lagi best.. bebra jeee

    0

    0
  9. sssss says:

    klu yana x buat hidung lagi comey dan nampak muda…
    papepun selamat pengantin baru..sama cantik sama padan…baju songket sgt3 cantik….

    0

    0
  10. linda says:

    semoga berbahagia yana and fadzil..jgn jd mcm akak ipar ek…pakai bra je…

    0

    0
  11. Anonymous says:

    kutuk org tp diri sendiri merasa ke tidak ada majlis dan baju mcm yana. dah tu handal plk tgk muka org berseri ke tak berseri. fulamak! hebat2 la pembaca BN. pastu bermurah hati jg bg nasihat psl hukum hakam agama. Tahniah. alim2 belaka anda semua. sure masuk sorga sbb selalu bg nasihat percuma

    0

    0
    • Anonymous says:

      Macam ko plak tuhan tentukan org masuk syurga.msk syurge ni bkn bergantung pd bnyknye nasihat percume kat org. Ke ko fikir ko ni tuhan boleh tentukn org dgn pasti sameade msk syurge ke x.kat situ ko dh berdosa dh sbb ko ckp org tu SURE msk syurge sdgkn sume org x tahu kesudhn mereke tp ko plak tahu.dah2 la.bertaubatlah…

      Kesian ko kan..
      nk tegur org tp kene kat diri ko sendiri yg bodoh dan lembap. Patutla ko x bg nasihat sbb ko bodoh agame.dah tau bute agame…g la blaja agame.pastu cbuk nk hukum org masuk syurga. Hbs kalo artis nk berhijrah pky tudng n blaja agame nnt ko ckp poyo la ape la..at least dye blaja agame.bkn macam ko yg x nk mendalami ilmu agame tp ckp lebat.ni org ckp bodoh sombong…..

      0

      0
      • Anonymous says:

        wahai makcik yg bijaksana @ pintar agama dan beradab, bila masa plk aku mengaku tuhan? dah tu klo mengata org bodoh tu berdosa ke tak? dan tiba2 plk sebut psl artis pakai tudung la apa la sdgkn ayat2 saya tak sebut isu tu. tak nak bertaubat ke? sian… p la bertaubat sebelum terlambat.

        salam sayang dari adikmu

        0

        0
        • Anonymous says:

          Habistu ko ckp org tu sure masuk syurge….sdgkn allah je yg tau org tu sure msk syurge ke x….

          0

          0
  12. nana says:

    tapi memang sejak diana kawin makin seksi seksa,berlakon pun pakai skirt2 pendek.macam tak segan dah.berbanding dulu agak sopan.sepatutnya lebih elok menjaga kesopanan dan kesusilaan

    0

    0
  13. protttt says:

    Mmng lah pakai baju gitu. Dah konsep pon konsep melayu. Tak ke pelik konsep melayu guna baju seksi meksi ×.×

    0

    0
  14. Anonymous says:

    Alhamdulillah..
    kacak yana sia ngan lakinya :)
    Semoga kekal hingga ke akhir hayat

    0

    0
  15. Anonymous says:

    tajam nye iron baju wak doyok….

    0

    0
  16. aaaahhh…aku rase aku je yang berpendapat yana ni x nampak seri pengantin.xkan la pasal mekap?muke dia yg x de seri..baju sume dh ok.mate dh ok..tp seri xde.muke pon nmpak tua..anyway tahniah!!!

    0

    0