Written by AbangNara | June 3rd, 2014

Segak bergaya dan manis menawan sungguh Wan Zack Haikal serta pasangannya Nur Shahifa di hari perkahwinan mereka. Tahniah diucapkan atas pernikahan kedua-dua mempelai ini yang telah berlangsung pada 30 Mei lalu di Masjid Kampung Pengkalan Pandan, Kemaman sementara majlis persandingan pula telah diadakan di Puteri Foodcourt, Bukit Mentok, Kemaman. Memang kedua-duanya sama cantik dan sama padan. Tahniah atas perkahwinan anda.

gambar kahwin wan zack haikal

Wan Zack Haikal merupakan seorang pemain bola sepak kebangsaaan yang pernah menunjukkan kemampuannya di Jepun. Kini Wan Zack beraksi untuk pasukan Kelantan. Semoga perkahwinan ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat buat Wan Zack dan Nur Shahifa. Sama-samalah kita doakan.

gambar kahwin wan zack haikal

Lagi beberapa gambar sekitar majlis pernikahan dan persandingan Wan Zack Haikal dan Nur Shahifa dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar SBXS Photography.

P.S: Hanya mereka yang berpendapatan bawah RM5,000 bakal nikmati subsidi minyak


gambar kahwin wan zack haikal
gambar kahwin wan zack haikal
gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal
gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal
gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal
gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal
gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal
gambar kahwin wan zack haikal
gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal
gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal
gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal

gambar kahwin wan zack haikal

[jetpack-related-posts]
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

40 responses to (30 GAMBAR)Majlis Perkahwinan Wan Zack Haikal & Nur Shahifa Daripada SBXS Photography

  1. Anonymous says:

    first !! tahniah Wan & Syifa

    0

    0
  2. Miaow says:

    TAHNIAH.. sama cantik sama padan.. mmg comey le diaorg nie.. smoga bhagia hingga ke akhir hayat :)

    #First

    0

    0
  3. wok says:

    tahniah wan jek….gomo wan jek gomo

    0

    0
  4. nok gebuzzz says:

    tahniah la…..semoga berbahgia….

    0

    0
  5. eim says:

    Glamer skjp puteri foodcourt bdr bru bkt mentok..dpn umh ambe je ni..huhu..
    Thniah kpd pngantin bru..

    0

    0
  6. Why bother says:

    Cantik bini dia. Pakai tudung, tapi kalau boleh x payah la kot gambar time makeup yang nampak leher tu. Suka pasangan ni selamat berbahagia la deh :)

    0

    0
    • minah jambu merah biru says:

      adeeeeeeeeeeeeeeee aje bende2 yg kau nk komen kan ! dh bagos2 kau cakap bini dia cantek pakai tudong kau cakap pulak pasal makeup Nampak leherrrrrr kau ingat nk makeup pon nk kena selubong ke !! cakap macm orang cetek pemikiran pulak kau ni !

      0

      0
      • Why bother says:

        Woi minah jambu sengal. Aku pon tahu makeup x boleh selubong tapi kalau gambar mcm tu biar lah untuk tatapan sendiri je. Xpayah tayang kat sume orang. Photographer pon kene sensitif isu2 mcm ni kalau nampak aurat x payah lah upload bg sume orang tengok. Bukan mati pon kalau x upload gambar nampak aurat sekeping dua ni haa

        0

        0
  7. juju says:

    adakah pengantin perempuan itu budak UIA??

    0

    0
  8. Kak Mala says:

    Cantik warna baju pengantin perempuan tu….

    0

    0
  9. rim kereta says:

    Tahniah..wajah seiras terutama part cium dahi pgtn ppuan

    0

    0
  10. azrams says:

    Alhamdulillah…tahniah. Bahagia jer nmpk pasangan nie. bersederhana jer. simple tapi menarik. sejuk mata memandang.

    0

    0
  11. Anonymous says:

    cantiknya bini dia…berseri2 muka…

    0

    0
  12. sarah says:

    barakallah
    tahniah my fren shyfa!!
    comey la mu shyfa wei…
    yup2 die ni budak uia,my batch and classmates :)

    0

    0
  13. dina says:

    cantiknya pengantin ni…sepadan sgt..semoga kekal bahagia hingga ke syurga..tahniah…

    0

    0
  14. Zac says:

    Sweet sgt mcm Rosmah dibelah dua

    0

    0
  15. Nak cakap sikit says:

    sapa ni?

    0

    0
  16. hok aloh says:

    sape diorg ni tak kenal pun….pelakon, penyanyi, pemain bola sepak?

    0

    0
  17. Kay says:

    dah x kenal tu x pyh la menyibuk nk komen….*sigh*
    duduk dlm hutan ke bawah tempurung? Wan Zack tu dh ke Jepun pn…ko je masih kt situ lg….

    0

    0
    • peace yo says:

      takpe la diorg tak kenal artis tu tak kolot pun, janji kenal Allah kenal Rasulullah…tak gitu? peace yo. (Perlu ke berbangga anda kenal mereka itu sehingga mengatakan duduk dlm hutan bawah tempurung)

      0

      0
  18. gadis jolobu says:

    1+2=4
    Aku tengok kebanyakan awek/bini pemain bola ni mesti cun cun. Macam bini khairul fahmi, awek mahali tu. Pandai diorang pilih uollss.. Apapepon selamat pengantin baru!

    0

    0
  19. me and you says:

    suka tengok style tudung dia..cantik..seri pengantin pon ade..:)

    0

    0