Written by Bella | December 6th, 2015

Sekitar tahun lepas, foto Tauke Jambu bersama seorang gadis yang cukup cantik menjadi perhatian ramai sehingga ada yang tidak puas hati dan mendakwa beliau sebagai pelawak kasanova.

Walaubagaimanapun, gosip tersebut tidak menghalang hubungan beliau bersama gadis tersebut yang dikenali sebagai Nadia.

Terbaru menerusi beberapa foto yang dimuat naik di Instagram, Tauke khabarnya telah sah bertunang dengan Nadia dalam satu majlis yang diadakan di rumah pihak perempuan di Terengganu petang tadi.

Buat masa ini belum ada lagi sebarang butir lanjut mengenai pertunangan mereka. Apa-apa pun kami harap Tauke dan pasangan akan kekal sehingga ke jinjang pelamin. InshaAllah.

Berikut beberapa lagi foto Tauke Jambu dan tunangnya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

23 responses to (3 FOTO) Tauke Jambu Sah Bergelar Tunang Kepada Kekasihnya Nadia

  1. penggemar kucing says:

    tahniah!

    0

    0
  2. Anti Sundal says:

    Tahniah

    0

    0
  3. . says:

    Tahniah,sedih sbb pak yus dah tiada..

    0

    0
  4. Still sad says:

    Klu x,blh sma2 naik plamin ngn aruah pk yus.

    0

    0
  5. Anonymous says:

    bluekkk.

    0

    0
  6. Anonymous says:

    whooo?

    0

    0
  7. kak jem says:

    nk terberak…

    0

    0
  8. Anonymous says:

    kesah ke? x kot.

    0

    0
  9. Mira says:

    Alhamdulillah. Semoga Allah mudahkan pernikahan Taukeh dan pasangannya

    0

    0
  10. Anonymous says:

    belah la wei.

    0

    0
  11. Anonymous says:

    prooootttt.

    0

    0
  12. Anonymous says:

    NYAMPAH…anak2 ko dulu mana? X gi cari ke?

    0

    0
    • Anonymous says:

      klu ko nak tau dia carik anak2 dia..tapi ex wife tak bagi jumpa..sampai sanggup dia carik kot2 anak2 ade akaun fb. dapat pm2 kat fb pn dah syukur.
      jgn nak hentam klu tak tau ape2 cerita

      0

      0
  13. Anonymous says:

    Diam itu lebih baik dari menulis sesuatu yg mengeji..cuma menambah dosa..

    0

    0
  14. says says:

    mendala…avatar sama saja.komen merepek.ganguan jiwa ke?

    0

    0
  15. syg says:

    btul tu jntgok luaran je syukur alhamdulilah allah amik pak yus dlm hidup tauke allah gantikan dgn teman hidup muke tauke mcm masih sedih atas pemergian pak yus.klau pak yus masih hidup mesti dye gembira dengan tauke,, #al fatihah.

    0

    0