Written by AbangNara | May 9th, 2012

Semalam telah berlangsungnya majlis penyampaian hadiah kepada para pemenang ABPBH2011. Tentunya manusia yang paling gembira ialah Aaron Aziz yang membawa pulang sebuah Nissan Teana baru. Abang Nara pun jeles melihat kegembiraan di wajah Aaron di samping kereta barunya.

hadiah

Untuk makluman, Fasha Sandha telah menghadiri majlis ini dengan suaminya, Jejai. Dan Fasha kelihatan sangat berseri-seri. Almaklumlah pengantin baru. Lagi 27 keping gambar sekitar majlis penyampaian hadiah ABPBH2011 dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook ABPBH.

hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah

hadiah

hadiah
hadiah

hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah
hadiah

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

105 responses to (28 GAMBAR)Majlis Penyampaian Hadiah ABPBH2011

  1. Generasi2000 says:

    wei mangkok2 semua!!! AKU 1ST LAGI LA WEEIIIIIIIII!!!!!! HAHAHAHAHAHA

    0

    0
  2. embok ketum says:

    Masa jejai dgn nora dulu, pnh x korg nampak dia ikot nora p mana2 function?

    0

    0
    • Anonymous says:

      ko ni x habis2 nak mengungkit benda lepas.ko nak aku cuci hati ko dgn clorox tak?

      0

      0
    • Awekbulu says:

      apa motif mu nk ungkit2 kisah lampau jejar lombok ngan nd ..Mu ni mesti kerabat sendat yg dengki dgn kebahagian nd kan..X pyh lah mu nk bermotif sgt okeyy..

      0

      0
      • embok ketum says:

        X der mÀkna aku ni kerabat pasah tu.. Aku cuma nk mengingatkan org2 yg suka sgttttttt menyebelahkan artis yg sorg lg..

        0

        0
  3. iha says:

    tahniah kepada semua yg menang….!!

    0

    0
  4. best says:

    tahniah…

    0

    0
  5. December2011 says:

    tasha shila undi diri snd

    0

    0
  6. kak Nera says:

    Bertuah sungguh abg harris..!!

    0

    0
  7. Anonymous says:

    johan+hafiz= alleycats

    0

    0
  8. Aku kesah says:

    Knpa muka maya karin cam lain jer..dia pnya pipi cam pki botox plk..

    0

    0
  9. kecoh siak says:

    muka ziana zain PELIK. hahaha candid!

    0

    0
  10. luvlavender says:

    bestnye makcik tudung pink 2..dh la dpt kete..dpt pose sebelah aaron aziz plak tuh..huhuhu

    0

    0
  11. Irman Hazz says:

    ahahah,,,x sangka ada abg aron; aziz?hey kwn semua,,,ap kabar,,# lama x jumpe,,,salam pekenalam dr sy Irmam hazz,,,?;

    0

    0
    • Aku kesah says:

      eh ko irman ad lgi..jap timbul..jap tengelam..ap citeee..

      0

      0
      • Irman Hazz says:

        sy gi manila umah makcik sy kt sana,,?best manila,?kat sana kalau nk gi bagunan len x pyh ikut jln raya,,,setiap bagunan ade jambatan sambung2,,,manila lgi maju dr kl okk,,,? peace yoo,,

        0

        0
      • Anonymous says:

        eleh gi manila kebende, mak kamu suruh kamu hafal alifbata kat umah, xkasi keluar, pegi manila konon, jgn nak membuhung sgt boleh??

        0

        0
    • Anonymous says:

      mak baru bg belanja ke? klu x xde duit gi mcd kan? irman dh mandi? berak basuh? pampers dh pakai??? good boy!!!

      0

      0
      • Bellaluna says:

        sape mangkuk ayun di atas ni? retis ke? ape sumbangan die pd negara???

        0

        0
      • Irman Hazz says:

        diam la anon bz body jer,,;

        0

        0
      • Adik Anonymous says:

        hahaha… tue la pasal, retis baru ke irman hazz ni? sory just tanya sebab aku x kenal ramai retis2 baru nie… =p

        0

        0
      • Irman Hazz says:

        nama sy Irman Hazz,,, sy bukna artis okk slamat bekenalan yer,,:

        0

        0
      • Anonymous says:

        ape pulak diam, dah mak kamu suruh aku peratikan kamu kat blog ni, katanye kamu ni suka kencing bersepah, so kene ingatkan pakai pampers selalu…

        ohh korg x kenal ke irman hazz ni sape, ni artis zimbabwe, baru nak menapak di malaysia, xlama lg bakal dihantar pulang..

        0

        0
      • Bellaluna says:

        oohhh..rupanya itu sumbangan beliau.. xhairan la mmg x dikenali lnsg, sori boy, cuba lg kay~!!

        0

        0
      • Irman Hazz says:

        awk x knal sy bcoz x knal maka x cinta,,,salam pekernalan dr sy irman hazz,,,?peace yoo peace no war,,,?’

        0

        0
    • Mak Enon Pegi Kedai Beli Kicap Kipas Udang says:

      hai irman hazz.. mak enon mmg minat kau dik.. mak kau lah yg pengurus KFC dan ade toyota vios tu kan ? tp mak enon pelik btol lah.. kau ney xpernah msok tadika ke ape ? ke mase skolah rendah, kau xpernah masok kelas pemulihan, alaa kelas yg utk budak xreti baca n menulis apetah lagi mengeja dgn btol ? sakit jiwa raga mak enon bace komen2 kau.. peace yo peace yo..

      0

      0
  12. Bellaluna says:

    sape mangkuk ayun ni? retis ke? ape sumbangan die pd negara???

    0

    0
    • Awekbulu says:

      Mu ni mesti bini jed baldi yg sentap dgn kepopularan abg mat haron kan..skg2nya abg mt haron dpt kete..Laki ko si jed baldi mampooo ke..Ngokk

      0

      0
      • Anonymous says:

        Amboi, suka hati kau je nak membaldikan org ye. Dosa tak takut ke? Gi mintak maaf dgn dia cepat….

        0

        0
  13. teddy says:

    hikhik..suke gambo aaron peluk stereng..

    0

    0
  14. despicable me says:

    irmam??

    0

    0
  15. cantik kereta AA… =)

    0

    0
  16. hantu kak limah says:

    eh, y bagi hadiah tu bkn plakon xtra kt dlm cter hantu kak limah? y ckap ‘bale..bale..’ sape plak die neh?

    0

    0
  17. […] pun jeles melihat kegembiraan di wajah Aaron di samping kereta barunya. Untuk makluman, … Continue reading → This entry was posted in Gosip and tagged ABPBH2011, GAMBARMajlis, Hadiah, Penyampaian by […]

    0

    0
  18. maira says:

    nape byk sgt gmbar Aaron Aziz???…emmm
    dlm byk2 gambar, suke gmbar 12 & 13 jerr..tu pn sebab poster belakang ade gmbar Hakimi(lupe nama sebenar) dlm Cinta Buat Emelda.Penangan CBE masih terasa..hua3..^__*
    yg lain??ignore hokeyy..

    0

    0
    • Anonymous says:

      Dah kata dia yg paling popular. Harus la gambar dia yg banyak. Klu ngko yg menang pon, harus la muka ngko yg banyak, gitu….

      0

      0
  19. Saya says:

    Suka nampak Dato Siti…bagi saya wajah dia memang cantik dan lawa..comel plak tu..

    0

    0
  20. kak jena says:

    muka ziana zain botox ker ? ke aku yg salah tgok

    0

    0
  21. yanie says:

    cantiknya maya karin…..hensemnya fizz fairuz! johan era tu plz la, ptg rmbut.serabai beno……

    0

    0
  22. lala says:

    lawa maya karin. :)

    0

    0
  23. hehehe says:

    lawak tgk muka ziana zain n ct nurhaliza…bertepung doh muka dia org…meak up tebl sgt….

    0

    0
  24. Aku kesah says:

    Johan tu jgn salahkan tebuan plk nti klau sesat masuk kt dlm rambut dia..alahai serabainya..rmbtnya dh cam org gila jer aku tengok..dh sama cam org gila kt pekan tmpt aku..

    0

    0
    • Awekbulu says:

      mu lah yang gila meroyan,terkinjal2 mcm monkey ..Kt pekan mu tu ..Buat2 lupa sudah..

      0

      0
  25. mia jozanners says:

    waaaa…zizan x kuar hospital lagi ke? *sob sob*

    0

    0
    • sunshine says:

      tu laaa..mana zizan????
      truk sgt ke sakit dia? super spontan x besh langsung xde diaaa….
      abg nara..ape citer zizan skang???

      0

      0
  26. Ros Putih says:

    maya nmpk cantik..

    0

    0
  27. mamee monster says:

    suke fizz fairuz…tahniah pada makcik tudung merah yg dapat kete tu…pembaca betuah agaknye…

    0

    0
  28. noname says:

    eh yg nyampaikan adiah (kot itam + kemeja merah) tu bkn yg jd drebar dlm antu kak limah ke?? “awak ade hei nii!!! “

    0

    0
  29. JEJARI KONTOT says:

    Asal si fasha tu? buwukk noooo ropenyerrr

    0

    0
  30. sunshine says:

    syiokknyaaa makcik tu dpat kete free

    0

    0
    • Anonymous says:

      Tp bnyk gak dia perabis nak ngudi tu. Pape pon tahnia ye makcik. Rejeki makcik…

      0

      0
  31. g says:

    sume dok nganga artis dapat hadiah..peminat yg buang mase mengundi dapat ape????…sila lah undi lagi. semoga Tuhan membalas undi anda dgn kebaikan lah ye. Dan jangan lupe menghabiskan duit anda utk undi sms program realiti kat tv yea.time kaceh

    0

    0
  32. meeradriana says:

    comel je pic aaron peluk stering (betul ke aq eja, kang ada yg bahan plak)..hehehe
    makcik tu menang apa ek??
    pembaca berita harian ker??

    0

    0
  33. lalalala says:

    aaron posing bikin zed zaidi lagi panas jer hehe

    tasya shila…biar la i suka jer dier lalalala

    0

    0
  34. Anonymous says:

    MAAFKAN SAYA

    0

    0
  35. iz says:

    Hope tahun depan Aaron menang lagi…huhuhu…nanti ramai lah artis luar yg ikut jejak Aaron tu…jgn sampai semua kategori rakyat mesia bermurah ati vote artis luar udah ler..sokonglah artis luar dari malaysia….yeay!!

    0

    0
  36. datin says:

    hampir tak perasan Ziana Zain… muka lain ….

    0

    0
  37. Aku kesah says:

    Ning hitam.. nampak gigi jer..

    0

    0
  38. lantakpilah says:

    artis2 DAPAT $$$. peminat2 dapat jugak – DAPAT TENGOK je laaaa… panggg!!!

    0

    0
  39. Komeng says:

    Berkilat sungguh kereta abang Mat Haron, ia pastinya membuatkan mata abang Zed Zaidi (Pemenang Kad Kahwin Tercantek) silau-silau dan pijar-pijar….

    0

    0
  40. Anonymous says:

    hmmm…saya suka makcik yg bertudung merah itu….dan juga kereta yg dimenanginya ituuu…sapa tahu alamat dia…atau no hfon ker…saya siriyes nih…

    0

    0
  41. Fuza Marquis says:

    Masa awal-awal Aaron berlakon di Malaysia bersusah-susah sampai ada masa kena tidur dalam kereta. Sekarang, amek kau kete sebijik :)

    0

    0
  42. REPOTER PEMALU says:

    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii looooooooooiiiiiikkkkkkkkkkkkeeeee…..

    0

    0
  43. […] Semalam telah berlangsungnya majlis penyampaian hadiah kepada para pemenang ABPBH2011. Tentunya manusia yang paling gembira ialah Aaron Aziz yang membawa pulang sebuah Nissan Teana baru. Abang Nara pun jeles melihat kegembiraan di wajah Aaron di samping kereta barunya. Untuk makluman, … Continue reading → […]

    0

    0
  44. seniman says:

    artis luar bangsat, aron najis betul

    0

    0
  45. anonymous says:

    siti nampak sebaya ngn ziana zain :)

    0

    0