Written by Bella | September 21st, 2016

Baru-baru ini, pelakon Ashraf Muslim telah mengadakan sambutan hari jadi anak keduanya bersama Wan Sakinah iaitu Adam. Malah, Ashraf turut menyambut ulang tahun kelahirannya pada majlis yang sama.

Ashraf lahir pada tanggal 12 September manakala anaknya Adam pada 14 September.

Majlis berkenaan berlangsung dengan cukup meriah sekali dan isteri pertama Ashraf, Noor Dayana dan anak mereka turut hadir.

Terserlah sinar kebahagiaan di wajah Ashraf apabila mereka sekeluarga dapat bergembira bersama.

Selamat hari lahir kami ucapkan kepada Ashraf dan Adam. Semoga keluarga besar Ashraf  akan kekal bahagian dan terus dilimpahi dengan kasih sayang sehingga akhir hayat.

Jom layan beberapa lagi foto sekitar majlis sambutan hari jadi Ashraf Muslim dan anaknya dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Kredit Foto : The Photolicious

40 responses to (27 FOTO) Sekitar Sambutan Hari Jadi Ashraf Muslim Dan Anaknya

  1. N says:

    TAHNIAH….SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE JANNAH

    0

    0
  2. Anonymous says:

    happy…syukur

    0

    0
  3. orgtua says:

    Agak-agak in future, ada tambah branch lagi tak

    2

    0
  4. Anonymous says:

    comelnya anak dayanaaaa

    2

    0
  5. Ruby says:

    Anak dayana comel sangat!!

    4

    0
  6. intan kembong says:

    anak dayana comel sgt!!!awak mmg kuat dayana..susah nak cari perempuan kuat mcm awak!!

    4

    0
  7. Anonymous says:

    Anak dayana comel sangat..suka tgk :)

    4

    0
  8. NurAnis says:

    Comel sgt anak Dayana,,cute…

    4

    0
  9. Anynomous says:

    Kalau lakukn sesuatu krn Allah dan beriman pada rukun iman, pasti kita akn kuat…pastinya dayana kuat krna Allah..

    2

    0
  10. olyra says:

    anak dayana comel…putih plak tu…

    2

    0
  11. Vlad says:

    Semua pakat puji anak dayana je… kesian anak wan sakinah. Harus diingat, dlm islam, anak2 yg berkongsi bapa yg sama adalah beradik kandung walau ibu berlainan. Beradik tiri kalau bapa lain ibu sama. Lagipun anak2 tak bersalah…

    0

    4
    • Anonymous says:

      Dorg yg komen2 tu bkn kutuk pun ank Sakinah.. apa masalahnya pun..

      4

      0
      • Anonymous says:

        Kalau org asyik puji adik ko je dan buat seolah2 kewujudan ko tiada di situ, apa perasaan ko? Tak berperasaan? Tak mungkin..

        0

        3
        • Enter my name says:

          yang ko tetibe sentap pehal? ko sakinah ke sedare sakinah?
          dah mate kitorang nampak anak dayana yang comel, biar arr…
          ko nak puji anak kinah ko puji je lah.. takde sape larang.

          4

          0
        • Anonymous says:

          Lerr..tetiba sentap.org punya suka lah nk puji sapa pun. Dah mmg majoriti rakyat mesia mmg buat2 tak nmpak jer kewujudan sikinah kat sblh tu.baik buat2 xnmpak..kalo nmpak kang kena kutuk..kuikuikui

          2

          0
        • ak bkn sdara skinah mahupun dayana says:

          ntah cik anon ni…ko sakinah ke?? anak beranak sakinah?…kitorg tak kutuk sakinah da cukup baik…

          4

          0
    • Anonymous says:

      Dlm islam, bapa lain ibu sama tetap adik beradik kandung.

      0

      0
      • Anonymous says:

        Jd kalau camtu takde istilah tiri la sbb semua kandung?

        0

        0
        • Anonymous says:

          Adik beradik tiri..mak lain n bapak pn lain..contoh mak sy kawin ngn duda ank 1..sy ngn ank duda ank 1 tu adik beradik tiri..tu baru btl adik beradik tiri..dan hukum adik beradik tiri blh kawin..sekian.

          1

          0
    • kakinakkaki says:

      kau apehal bodoh sngat ni qinah. kawin lagi satu kangg…-asyrap

      0

      0
  12. Bobo says:

    Kenapa ehh. Every time photo shoot kluar kt lman sosial. Mesti kinah tu ada gmbar angle berdua dgn ashraf. Si dayana xdak skping pon gmbar bdua dgn ashraf. Kbykkn btiga tmasuk kinah. Pastu gmbar plak brkeping2 gmbar zoom focus kinah alone & adam. Yela i know or nk amek gmbar adam & maknya. Tp xkan spnjg majlis dayana xpegang adam?? Xdak pon org focus gmbar dayana & adam. Fotografer ni kawan kinah ke uols? Tgk gmbar pon unfair. In real life xtaw lah mcm mna.

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Anak dayana mmg comel!

    2

    0
  14. susher says:

    2 baby mcm kembar, suka tgk :)

    0

    0
  15. Anonymous says:

    Nape sume pic nmpk serap mcm lg ke bini no 2…tkpela serap asal ko bhgia la

    0

    0
  16. Semoga berbahagia hingga ke jannah

    0

    0
  17. Anonymous says:

    Ank dayana comel sbb dayana baik, tabah

    3

    0
  18. wb says:

    arwah ayah aku pun poligami…Alhamdulillah bahagia.. kami sekeluarga makan, solat dan riadah bersama…x pnh gado..respect ngn parent aku

    0

    0
  19. Lovebaby says:

    Sumpah anak Diyana comel betul eeeee bam bam ????

    5

    0
  20. entah says:

    ashraf asyik pegang anak2 sakinah je..mcm anak dayana ditirikan..cehhhh

    0

    0
  21. Anonymous says:

    hati wanita mana yang mahu berpoligami,

    4

    0
  22. Tutup mata kanan says:

    Yg belah kanan tu..dari dulu2 nmpak ‘ kegedikkan dan keoveran’ dia..evry pics mnggambarkan…camnilah org kata..biar gambar brbicara..btul tak?

    0

    0
  23. Wanita Agong says:

    menitik air mata aku tgok dayana, senyum diluar…..didalam siapa yang tahu. Dayana isteri yang hebat. Tak semua pompuan boleh ada kat tempat dia.Berkongsi suami satu Jihad buat anda.

    2

    0
  24. mamamia says:

    Ntah kenapa sedih pulak tengok dayana n anak nye…

    betapa tabah nye seorg isteri n ibu

    2

    0
  25. Anonymous says:

    kalau tak nak ambil gambar Dayana dan Anas suruh saja ketepi sikit the photilicous ni atau croup saja gambar tersebut……… ini ketara betul tak nak ambil gambar mereka berdua

    1

    0
  26. saya tak suka perampas says:

    comelnya anak dokter dayana. cute mcm koreaa..

    2

    0
  27. tak suka wan sakinah says:

    kenapa byk gmbar sakinah? gambar dokter dayna sipi2 ja. baik tak payah ambik gambar ramai2.. ermmmmm…

    1

    0
    • Anonymous says:

      sebab harilahir Ashraf dan anak mereka Adam………. tulah gambar dayana tak di ambil betul2 oleh Photolicuous …………. sudah diketahui hanya Sakinah dan anak3nya saja yang ashraf sayangi dan cintai…. Dayana dan Anas terpaksa je… supaya orangramai diam……….

      1

      0