Written by AbangNara | December 16th, 2014

Fuh~~ Ramai juga selebriti tanah air yang telah melangsungkan perkahwinan semenjak dua menjak ini. Alhamdulillah. Wan Raja dan Yaya Maembong juga telah selamat bergelar suami isteri pada hujung minggu lalu. Kedua-duanya nampak sangat cantik berseri-seri di majlis persandingan. Klasik sangat gaya yang ditampilkan. Abang Nara suka!!!

gambar kahwin wan raja dan yaya maembong

Wan Raja turut dilihat bersilat ketika majlis resepsinya itu. Memang sempoi. Muka pun dah macam pahlawan Melayu. Tengok gambar pun Abang Nara dah boleh rasa kemeriahan majlis yang diadakan. Ketika majlis pernikahan, kedua-duanya telah memakai persalinan pengantin berwarna putih. Memang sama cantik sama padan.

gambar kahwin wan raja dan yaya maembong

Semoga perkahwinan Wan Raja dan Yaya Maembong berkekalan sehingga ke akhir hayat. Sama-samalah kita doakan. Lagi beberapa gambar sekitar majlis perkahwinan pasangan mempelai ini dengan membaca artikel sepenuhnya. Kredit gambar LensaPhora.

gambar kahwin wan raja dan yaya maembong

gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong
gambar kahwin wan raja dan yaya maembong

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 responses to (26 GAMBAR)Sekitar Majlis Perkahwinan Wan Raja & Yaya Maembong Oleh LensaPhora

  1. aku says:

    kurr..kurrr

    0

    0
  2. Mirai Suenaga says:

    Gambar mula2 nampak mcm dia kawen dgn Normah Damanhuri plak

    “nak tgk dulu pun boleh,” – dialog dia dlm citer Songlap

    0

    0
  3. lady says:

    yg ppuan baju biru sblh emma tu cntik la

    0

    0
  4. Anonymous says:

    sape y pakai baju biru tu…nmpk cantik la…ekin pn nmpk cantik…tpi yaya ad kureng sikit cantiknya la…

    0

    0
  5. raja teater says:

    tunggu majlis kt penang pulak, depa buat ala2 p.ramlee dan saloma oiii…mmg meriah sungguh majlis depa ni…jumpa rania kat sana…tq buat keluarga yaya yg bagi layanan yg baik pada kami kawan2 wan raja….

    0

    0
  6. Ibu Merah@5469 says:

    Tahniah buat kedua mempelai. Semuga kekal bahagia..

    0

    0
  7. wina says:

    kejap nampak tua..kejap nampak mcm Mak Nyah.. mcm bukan mix blood je yaya ni

    0

    0
    • Dafi Gayah says:

      engkau umur berapa? tak payah nak mengata sangat, tua2 pun bersyukur lah Tuhan dah panjangkan umur n bagi jodoh yang baik. muka cam miss world pun kalau muda2 dah kena penyakit takde maknanya.

      0

      0
  8. Anonymous says:

    Masa nikah tu muka dia mcm tua sikit. Mungkin sebab makeup dia kot.
    Tapi masa bersanding tu, oklah.
    Pengantin baru Chef Riz & Syikin pun ada…
    So sweet diaorang tu..

    0

    0
  9. kat says:

    tak lawa tak pe asal dapat laki hensom, dapat anak nanti mesti lawa2 belaka ni..

    0

    0
  10. sAyE says:

    Mata aku ni dah spero ke? Kejap pompuan tu nmpk tua, kejap nmpk muda. Tp gmbr nikah tu mmg kebyknnya nmpk tua. Cara make up kot. Btw, semoga berbahagia hendaknya.

    0

    0
  11. What’s up everyone, it’s my first visit at this web site, and paragraph is genuinely fruitful designed for me, keep up posting these articles.

    0

    0