Written by AbangNara | July 18th, 2016

Jutaan tahniah diucapkan kepada Azwan Kombos dan Ezzaty Abdullah yang telah selamat bergelar suami isteri pada hari Sabtu lalu dengan sekali lafaz. Majlis pernikahan telah berlangsung di kediaman pengantin perempuan di Bentong, Pahang yang dihadiri oleh keluarga kedua-dua pihak dan rakan terdekat pasangan berkenaan. Kedua-dua pasangan mempelai kelihatan cantik berseri-seri dengan persalinan pengantin serba putih.

gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullahAzwan atau nama sebenarnya Mohd Al Azwan Kombos, 31, menyerahkan mas kahwin berjumlah RM22.50 kepada Ezzaty manakala wang hantaran dirahsiakan jumlahnya. Pengantin perempuan turut menerima lima dulang hantaran dan dibalas dengan tujuh dulang kepada pihak lelaki. Terdahulu Azwan dan Ezzaty, 26, mengadakan majlis pertunangan sebelum akad nikah berlangsung pada hari sama.

gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah

Tahniah buat Azwan dan Ezzaty sekali lagi. Semoga perkahwinan ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Lagi gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Kaki 5 Photo.

P.S: Ditinggalkan waktu gemuk, kekasih wanita ini ingin kembali selepas dia kurus…

gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah
gambar nikah azwan kombos ezzaty abdullah

14 responses to (25 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Azwan Kombos & Ezzaty Abdullah

  1. adudu says:

    lawanya zaty ni

    0

    0
  2. Anonymous says:

    cantik sangat bila bertudung..saya doakan awak terus bertudung ye..aamiin

    0

    0
  3. Whatever says:

    Gambar Ezzaty bertudung penuh tue cantik… Tak tau lah korang… Apapun tahniah!…

    0

    0
  4. miss kepah says:

    ezzaty mmg dr awal kemunculan aku dh suka tgok..lawa la dia ni, belakon pun ok tp underrated…tahniah, smoga bahagia ke jannah…

    0

    0
  5. Anonymous says:

    harap sampai kehujung nyawa..amin

    0

    0
  6. nok gebuzzz says:

    cantik n berserinyer ezzaty masa yg bertudung tu,mmg naik seri wajah mereka berdua..tahniah
    semoga kekal hingga ke jannah

    0

    0
  7. CUN says:

    apesal aku bayangkn acha septriatasa je ni ble tgk die,,,,

    0

    0
  8. Anonymous says:

    cantik lgi gmbr ezaty pakai tudung…y x pakai tudung nape rambut dpn cam spoil je…

    0

    0
  9. ikan cantik says:

    SAMA CANTIK SAMA PADAN.TAHNIAHH…

    0

    0
  10. pinana says:

    AKU SUKA tgk azwan.. kemas.. sedap mata nengoknyer.. sesuai dgn zaty

    0

    0
  11. Anonymous says:

    suka couple nie. kemas, segak & cantik. xover. make up ezzaty mmg lawa & berseri.

    0

    0
  12. Haliqa says:

    sweet je.. sepadan

    0

    0
  13. siti says:

    kenapa beautiful nara selalu up cita depa ni

    0

    0