Written by AbangNara | July 10th, 2012

Rugi rasanya jika tidak berkongsi gambar bidikan Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography di hari pernikahan Ratu Rock Malaysia, Ella ini. Cantik-cantik gambar yang diambilnya. Ada detik-detik menarik yang berjaya dicapture oleh mereka. Abang Nara tengok pun ada rasa terharu sikit-sikit.

ella kahwin

Ramai yang memberikan komen rambut Ella agak tidak sesuai di hari pernikahannya. Daripada apa yang Abang Nara ketahui, ketika Ella sedang mendandan rambutnya, blackout telah terjadi. Blackout selama 2 jam ini menyebabkan Ella tidak sempat habis menyiapkan rambutnya. Diharap ramai berpuas hati dengan penjelasan ini.

ella kahwin

Lagi 21 keping gambar majlis pernikahan Ella dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Facebook Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography.

ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin
ella kahwin

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

68 responses to (23 GAMBAR)Majlis Pernikahan Ratu Rock Malaysia, Ella Daripada Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography

  1. embok ketum says:

    Gambar cantik, tp rambut…..

    0

    0
  2. nazrul natasha baiduri says:

    santek yet minimalis.. mmg terbaekkk!!

    0

    0
  3. ally says:

    tahniah ella!!semoga perkahwinan ini brkekalan selamanya..dh xde sepi sekuntum mawar merah daa…

    0

    0
  4. Unknown says:

    First! Kahkahkah

    0

    0
  5. lovelime says:

    ok lah alasan boleh diterima wahai abg nara:)haha tp serious jarang tgk lelaki cium tgn isteri dulu time nikah…bkn tanda tak hormat tp tanda lelaki nie romantik & penyayang!sweet jerk…

    0

    0
    • ASAL2 KAMPUNG says:

      btoi1…aku bru nk ckp..laki dia romantik walaupown jurang umo diorg jaoh sgt..tp klu ckp laki dia umo 45 pown aku caya…btw arap sgt hubungan diorg kekal ke akhir hayat n dpt zuriat walaupown seorg…moga kesihatan ella di umo 46thn mengizinkan mereka memiliki zuriat sdiri…aminnn..

      0

      0
    • pinkyminky says:

      jgn la nk judge based on gamba…. ntah2 dia yg cium dulu tangan laki dia.. kecohla ko nih

      0

      0
  6. ProfHariz says:

    Kat blog sy pun ada meh tengok.

    0

    0
  7. Unknown says:

    Cantik tapi kalau rambut tu tak camtu lagi cantik kot..

    0

    0
  8. Audrey Hepburn says:

    Wow…kasut Ella itu Christian Louboutin.

    0

    0
  9. coconut says:

    rambuttt…adey la..tawu la rock pon..

    0

    0
  10. Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

    eh mana adek ella yg jantan rambot panjang tu? nama dia minah jambu dh lupa lah…..dia pn penyanyi jugak mana dia sekarang? minah jambu tk nampak kt dlm mana2 gmbr ella…….ok tkpe lah asalkn ella hepi ngan laki dia kire dh ok…..haaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!! baru minah jambu ingat nama adek ella yg jantan tu nama dia KORIEEEEEEEEEEEEEE……………!!!!!! eh betol ke nama dia KORIE ???? mari kite pikirkn bersama………..

    0

    0
  11. cik n says:

    tiap2 pagi nk pegi keja dan kluar rumah suami slalu cium tgn cik N dan cik N pun slalu cium tgn suami. Jd tk de hal la suami cium tgn isteri…lebih mesra gitu

    0

    0
  12. neelopak says:

    sebaya mak aku dah hahahaa..duk umah jaga anak…mengaji…tgk tv…anak dah umur 20 lebih heheheeheheheheeheheheehe

    0

    0
  13. loving says:

    akhirnye kahwin juga kak Ella kn….s’moga pkahwinan Kak Ella dgn suami t’cinta nye b’kekalan hingga akhir hayat……s’moga b’bahagia slalu…..

    0

    0
  14. minah gedixxx says:

    suka tgk pic yg last tuuu….sweet jer

    0

    0
  15. my boo says:

    ooo rambut dia gitew sebabkan masalah letrik 2 jam takde…ok la..acceptable..janji semua dh selamat..

    0

    0
  16. amoi says:

    hurm..mmg lah…letrik takde..knp tak pakai tudung je?kan lebih manis..takyah riso lektrik ade ke takde…rambut serabai leh simpan elok2 :)

    0

    0
  17. Unknown says:

    Pakai la tudung, senang..

    0

    0
  18. Oxy 10 says:

    Doakan yang terbaik utk Ella dan suami..Moga dikurniakan zuriat sendiri….:)

    0

    0
  19. Aku says:

    Tahniah Ella & Azhar, moga berkekalan hingga ke akhir hayat.

    0

    0
  20. ngomel says:

    ella dah kawin pun tetap nampak rock.. hmm.. dah lama aku tak komen kat sini.. mana kawan2 lama aku semua tak nampak2..

    0

    0
  21. farah says:

    asben dia umo bp ek??…mcm sje xdisbut je kt mne2 pon…mmg dirasiakan ke ek?..

    0

    0
  22. hampas says:

    akhirnya btemu jdoh jua..aku jgk blum

    0

    0
  23. KEYBOARD WARRIOR says:

    Hahaha!
    ALASAN YG TAK MUNASABAH…
    TAPI TAKPELAH… YG PENTING DAH SELAMAT NIKAH..
    DAN SUAMI NYER TETAP SAYANG THE REAL U.

    SELAMAT PENGANTIN BARU SEMOGA RUMAHTANGGA YG DIBINA BERKEKALAN SEHINGGA KE AKHIR HAYAT… Amin…
    :))

    0

    0
  24. KEYBOARD WARRIOR says:

    WEDDING RING BVLGARI SEH…..
    ONE OF MY FAV BRAND!
    HARGA LESS THAN $5K…
    ELLA SEMPOI TAK MATERIALISTIC!

    0

    0
  25. cer citer..!! says:

    aku ikat rambut xdak plak pkai karen, sikat..pkai tdung..kmas jer…!!waahhahaa….
    apa2 pun slmat pngtin baru…tahniah…moga kekal ke syurga….

    0

    0
  26. sebelom bg alasan pikir dulu derrr says:

    if betol letrik xde..pe kes gambar ke 9 tu..elok je de letrik..kot ye pon nak cover xpakai tudung..bg la alasan munasabah ckit…ingt org awam ni bodoh2 ker?? ayaaarrkkk

    0

    0
  27. shareena says:

    Tahniah Ella & Azhar, moga berkekalan hingga ke akhir hayat.

    0

    0
  28. chak luv says:

    hihih..kak ella c ntik sngt..moga bhgia yerr

    0

    0
  29. jula juli says:

    aku rase cam nak kerat2 jer rmbut dak ella ni

    0

    0
  30. jula juli says:

    aku rase cam nk kerat2 jer rmbut dak ella ni

    0

    0
  31. leklu says:

    semoga kak ella dikurniakan anak n bahagia hingga akhir hayat :)

    0

    0
  32. lynn says:

    Ella please stop doing botok on your face cos it’s making your face look very ugly and like a witch.Just accept God gift and embrace getting older gracefully.

    0

    0
  33. anis says:

    nampak sangat dorang love each other.. happy for you ella.. at least kawin jugak.. dah sebaya umur my mom..

    0

    0
  34. haha says:

    da cm hantu kak limah ella nyer rambut..wakakakaka

    0

    0
  35. Eeeeeeee says:

    Eeeee cam kemaruk je 2nd pic tu..tak yah la buat aksi cm gitu..eee..eee

    0

    0
  36. Jiran Lofa says:

    takut tenguk rambut macam tu…macam cerita Maya Karin tu yang “pulanglah..” Kan manis jika bertudung ..mesti terserlah keayuannya walaupun dah 46 tahun.

    0

    0
  37. ida says:

    still sweet.. nice..

    0

    0
  38. mizz says:

    aku suka ella…satu masa dulu…and syukur finally she’s married…and hope kekal hgga akhir hayat…tp prefer more her origional face…bdw it’s not big deal…happy for her..

    0

    0
  39. Nikki Ulala says:

    selamat pengantin baru ella n suami…semoga bahagia hingga akhir hayat..amin..ape pon so sweettttt….=) tahniah….

    0

    0
  40. EMAK nana says:

    org dlu2 pon xde elektrik gak tp bleh jer wat rambut elok ckit…..
    alasan pling bangang!!! abis duit jer upah org wat rambut..

    0

    0
  41. stella says:

    yg komen ne banggang ka apa ??? Kan tulis sna , ‘KETIKA SEDANG MENDANDAN’ . . Jd , pic yg u nmpk org tgh pgg hairdryer tu KETIKA SEDANG MNDANDAN msa letrik msh ada . . Mybe after tht yg letrik out . . Paluiii bana jomo mghentam org lain tnpa pk pnjg . .
    Btw , ella n hubby sgt romantik laa . . Ehemm , uols yg prnh mlalui bnda ne pun sgt romantik jga kan ??? Jd , tkda isu kemaruk or what eva laa . . Doakan sja laa kbahagiaan mreka . . Bkn mnghentam itu x kena ini x kena . . Dasar malay puiiii

    0

    0
  42. kaklily says:

    akad nikah dia, rambut dia, terpulang pada dia macam mana dia nak, lagipun dah explain kenapa tak sempat siapkan rambut, apa lagilah…tunggu nak kutuk je…

    0

    0