Written by Bella | June 15th, 2017

Seperti biasa, setiap tahun Astro akan menganjurkan majlis berbuka puasa bersama selebriti Malaysia dan pihak media. Bertempat di Hotel Majestic Kuala Lumpur, antra selebriti yang hadir memeriahkan majlis tersebut ialah Datuk Hans Isaac, Zarul Husin, Siti Saleha, Awal Ashaari, Scha Al Yahya dan ramai lagi.

Kesemuanya nampak cantik berseri-seri dan kacak. Jom lihat beberapa lagi gambar selebriti-selebriti di majlis berbuka puasa Astro dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

21 responses to (22 FOTO) Selebriti Sekitar Majlis Berbuka Puasa Astro

  1. Anonymous says:

    nana je sopan sedap mata memandang

    40

    0
    • Anonymous says:

      tau xpe,n sh.amani.kalau aku,segan rase nk pakai lebih2 mcm yg lain.da mcm nk g majlis anugerah plak aku tgk siap ngan lengan kembang2, kain payung.bak kate omputeh,’less is more’..

      13

      0
    • minah jambu suka saahara yaakop says:

      semua tk cantek..yg cantek haiza aje

      2

      6
  2. aku says:

    afiq muiz da kawen ke?

    3

    0
  3. akak puasa says:

    terkezut akak tgk yg apiz muiz dgn sapa entah tu..amboi berpeluk sakan.. mcm husbandnwife dah.
    nana je yg cantik.. sopan je nampak…sejuk mata memandang.
    yg artis pompuan lain2 tu..entah ape2lah…pakai mengembang gembang nak pergi berbuka puasa je pun..
    dgn lengan kembang tu..tak ke susah nak mencedok lauk..haihh… nak berfesyen x kira event langsung..
    tgk mcm syarifah amani pakai baju kurung je dtg berbuka puasa..ok la mcm tu

    6

    4
  4. Anonymous says:

    Sharifah Amani punya baju terbaiik,
    Baju Haiza pun cantik cuma bhgn dada agak terdedah.
    Yg lain entah apa apa, mcm fesyen makhluk asing

    1

    5
  5. anon says:

    Hmm….ramai yg tak kenal. Anyway, afdlin tu bila due ye…nampak mcm org mengandung 8.9 bulan. Tapi anak dia cute.

    8

    1
  6. Nyonya mansor says:

    Aq dok pikiq..mcm.mn la nika nak ceduk kuah..

    1

    0
  7. Anonymous says:

    Hahaha…lengan bju tu buat simpan lauk tapow tuk sahur kot barangkali..

    2

    0
  8. Anonymous says:

    cantiknya soo winci

    6

    0
  9. el says:

    Dah tahun 2017, masih ade juga fesysen baju macam dorang ni

    2

    0
  10. ciknona says:

    kenapa aku rse sopan lg baju soo winci dr siti sarah ?

    0

    2
  11. Anonymous says:

    mana fattah

    2

    1
  12. melati says:

    yg paling saya tak sanggup tgk Gambar Baby tu…memang Hodoh macam Wayne Rooney…kesian budak tu yg tak tahu apa2 ..udah2 lew Awal & Scha…!!!!!!

    0

    7
    • melati says:

      yg Dislike ni, jgn lah menipu diri…kalau korang tgk budak tk comey nangis korang nk pujuk tk??/ pandang pun tk nak ..kalau budak tu Comey cepat2 gi pujuk kan..!!!

      0

      3
  13. Anon says:

    Make-up tebal2, entah bilanya sembahyang maghrib. Penat je puasa.

    1

    2
  14. anon says:

    besarnyaaa peha nana…jgn la pakai ketat-ketat oih

    2

    0
  15. Anonymous says:

    awat siti sarah lani aku tgk mcm bapuk? bertambah kaya laki dia, bertambah mengarut stail dia, sopan lg cina drpd dia. da tau buka puasa, pakai la ringan2 sikit, mau jua berlace2 d tgn, klu mak aku abis kena maki..suaminya dayus

    2

    0

Leave a Comment

Optional