Written by AbangNara | January 23rd, 2017

Akhirnya, debaran untuk melihat lagu manakah yang dinobatkan sebagai juara Anugerah Juara Lagu ke 31 telah pun berakhir semalam. Kemenangan Dayang Nurfaizah menerusi lagu Lelaki Teragung sememangnya tidak boleh dipertikaikan. Rata-rata bersetuju dengan keputusan tersebut. Setakat yang Abang Nara perhatikan, tiada suara sumbang di media sosial yang tidak puas hati dengan keputusan kali ini. Nampak gayanya, AJL31 kali ini berjaya mengelak daripada mencipta kontroversi.

ajl31

Apa pula pendapat anda? Adakah anda berpuas hati dengan keputusan AJL31 kali ini? Atau anda mempunyai pendapat lain? Kongsikan di ruangan komen. Sementara itu jom kita layan beberapa gambar di malam AJL31 dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit Facebook TV3Malaysia.


ajl31
ajl31
ajl31
ajl31
ajl31
ajl31
ajl31
ajl31
ajl31
ajl31
ajl31
ajl31
ajl31
ajl31

ajl31

ajl31

ajl31

ajl31

ajl31

ajl31

ajl31

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 responses to (21 GAMBAR)Sekitar Malam Anugerah Juara Lagu 31 #AJL31

  1. Aku says:

    Adoiiiiii x beshhh la Elizabeth Tan nynyi live…

    14

    0
  2. comment says:

    Clap clap :)

    1

    0
  3. Aku aku aku says:

    X taan ngn nyanyian Elizabeth tan…

    3

    0
  4. Anonymous says:

    Dayang mmg layak..

    7

    0
  5. Mao says:

    Tajniah Dayang! Kalah dalam menang should at least 3rd place..tpi xpe rezeki masing2. Khalifa mmg thorbaek la performance diorang. Aiman tino what happen to you? Nyanyi mcm kena kejar je..xpela first timer msti la nervous ye dok.

    Sufian suhaimi nyanyi menusuk kalbu…nak2 bila kt blakang tnjuk slideshow gmbr artis2 yg dah pergi..elizabeth tan okay dri tahun lepas..misha omar dgn hafiz okay..(tak sia2 misha buat style rambut camtuh)..aku komen ape yg aku sempat tngok je..sbb pastu hujan kena tutup tv..biasalah astro

    18

    0
  6. Anonymous says:

    goosebumps!sangat puas hati,,perjuangan dayang akhirnya membuahkan hasil..Pitch-Perfect..! penonton rasanya boleh nilai persembahan dayang tu..sangat lain..ada aura dan jurang dengan artis lain semalam…dan setia lagu elizabeth tan tu pun hebat jugak

    6

    0
    • Pekerja Gomen says:

      Dayang mmg layak vokal terbaik…
      Tapi lagu terbaik… mmg tak tercapak akalku…
      Lirik bukan hebat sgt… biasa aje..
      Hanya kerana ditujukan untuk Tan Sri Adenan Satem..
      Terus juara ke?

      3

      9
  7. melati says:

    Syukur pada Tuahn sebab saya tk tgk Rancangan yg babitkan TV3suku..!!!

    1

    5
  8. hehehehe.... says:

    baju fafau dan awal….
    layak unt drama
    versi terbahru….
    gerak2 khas!!!

    0

    0
  9. Anonymous says:

    awal dgn sarimah dah cukup dah utk hos yg dua ekor lagi tu menyemak je

    0

    0
  10. fafauwicet says:

    Semak la fafau

    1

    0