Written by Bella | January 31st, 2017

Menerusi foto terbaru Izara Aishah di akaun Instagramnya, beliau kelihatan semakin langsing dan sungguh menawan. Pendek kata, siapa lihat bentuk badan Izara memang boleh “cair” habis.

Malah, peminat beliau di Instagram juga cukup kagum melihat penampilan terbaru Izara dan berharap agar Izara terus mengekalkan bentuk badannya.

Ramai juga yang ingin tahu, apa agaknya rahsia ataupun tips-tips Izara untuk kelihatan lebih langsing dan cantik.

Berikut antara komen peminat Izara :

Wah, agak berbeza juga tubuh Izara dahulu dan sekarang, memang nampak lebih kurus. Khabarnya Izara seorang yang suka bersenam mungkin itu salah satu faktor berat badannya berkurangan. Izara, apa kata kongsikan sedikit tips untuk nampak cantik dan lebih langsing..Hehe

Written by Bella | January 31st, 2017

Hari ini, Saharul Ridzwan dan isterinya Deena Emir akan berangkat mengerjakan ibadah umrah. Saharul sebentar tadi sempat memohon ampun dan maaf menerusi satu status yang dimuat naik di akaun Instagram miliknya.

Assalammualaikum. Saya dan Isteri akan berangkat ke Tanah Suci Mekah utk menunaikan ibadah umrah. Di sini kami ingin memohon ampun & maaf seikhlas hati atas semua salah silap (sengaja/tidak sengaja), halalkan apa yg dimakan/diminum/diambil.

Doakan saya & isteri selamat sampai ke destinasi, selamat menunaikan ibadah umrah dgn sempurna & dilindungi Allah sepanjang di mana saja kami berada. Juga doakan kesihatan kami baik, dan dipanjangkan umur selama menunaikan ibadah.

Semoga kami berdua mendapat umrah yang mabrur. Aaminn. InShaaAllah saya cuba sampaikan salam anda kepada Nabi Muhammad S.A.W & ada rezeki didoakan untuk anda semua juga. Terima kasih.

Kami di BeautifulNara mendoakan agar Saharul Ridzwan dan Deena Emir yang kini sedang hamil anak pertama  mereka selamat pergi dan balik. Semoga ibadah mereka di Tanah Suci berjalan dengan lancar juga. Amin..

 
Written by AbangNara | January 31st, 2017

Rumah sudah siap, pahat masih berbunyi. Amboi berperibahasa pulak Abang Nara di pagi cuaca yang mendung ini. Seperti yang kita ketahui, AJL31 sudah pun berakhir di mana Dayang Nurfaizah menerusi lagu Lelaki Teragung telah pun dinobatkan sebagai juara. Keputusan tersebut tidak menimbulkan sebarang kontroversi kerana rata-rata para penonton memang cukup berpuas hati dengan persembahan dan kualiti lagu yang dibawakan oleh Dayang Nurfaizah pada malam itu.

ajl31

Namun sedikit kontroversi timbul apabila pengarah terkenal, Michael Ang menerusi “tweetnya” telah menyatakan yang pihak TV3 memberikan kelebihan kepada Dayang Nurfaizah. Tulis Michael Ang:-

Kan aku dah cakap permainan TV3! Orkestra dia bagi kat Dayang! Walaupun lagu ini buat aku tidur, aku tetap ‘predict’ lagu ini juara lagu

ajl

Enggan membiarkan dituduh tanpa sebarang penjelasan, penerbit AJL31 iaitu Zamzuri Zaini telah tampil memberikan penjelasan:-

Ingin dijelaskan pada AJL lalu tidak ada siapa yang lebih atau kurang. Apa yang penyanyi, komposer dan penulis lirik berikan kepada pengarah muzik, itu adalah yang ‘final’. Pihak kami tak ada hak untuk menambah atau membuang.

Kalau ada pun, itu antara mereka dengan pengarah muzik. Kami di pihak penerbitan tak masuk campur. Bukan apa, itu adalah kreativiti masing-masing.

Bukan saja muzik, malah tarian pun daripada penyanyi itu sendiri. Kami hanya membantu dari segi idea persembahan. Pendek kata, fokus kami adalah penerbitan saja

ajl31

Diharap dengan penjelasan ini, semua pihak akan berpuas hati dan tidak membuat andaian sendiri. Biasalah benda-benda macam ini kalau kita tidak tahu, memang pelbagai telahan dan andaian akan dilakukan. Sekarang kita dah tahu, jadi bolehlah dengan tenang menerima segala keputusan. Tak gitu? Sumber Harian Metro.

Written by Bella | January 31st, 2017

Sejak minggu lepas, nama penyanyi dan pelakon, Elly Mazlein kembali panas. Menerusi sebuah ruangan akhbar mingguan, Elly dikatakan sedang hangat bercinta dengan seorang jejaka yang tidak pula dinyatakan sebarang identiti.

Walaubagaimanapun, Elly lebih selesa untuk tidak memberikan sebarang komen mengenai gosip hangat itu.

Namun, sebagai manusia biasa yang memerlukan teman, Elly akui pintu hatinya kini sudah terbuka untuk kembali bercinta dan tidak serik untuk berkahwin lagi meskipun pernah derita dan gagal dalam perkahwinan sebelum ini. Tidak perlu terdesak atau terburu-buru, Elly menyerahkan soal jodoh sebagai ketentuan Allah.

Saya tidak mahu komen mengenai isu tersebut, namun sebagai wanita dan manusia biasa, saya pun ada hati dan perasaan.

Andai ditakdirkan bertemu jodoh sekali lagi, saya tidak menolak. Cuma buat masa sekarang fokus saya hanyalah untuk kerjaya seni dan membesarkan anak sebaik mungkin.

Wanita mana yang tidak memerlukan teman untuk mengisi rasa sunyi didalam hati. Kami doakan agar Elly Mazlein satu hari nanti bertemu dengan jodoh yang baik dan mencintai beliau seadanya.

Sumber Berita : Kosmo Online

Page 1 of 3812345...102030...Last »