Written by Bella | April 28th, 2016

Setiap kali Izreen Azminda memuat naik foto bersama pelakon lelaki lain, pasti beliau akan dihimpit dengan gosip cinta. Antara yang pernah dikaitkan bercinta dengan Izreen adalah Nazrief Nazri dan Redza Rosli.

Izreen akui mungkin sikap beliau yang mudah mesra dengan sesiapa sahaja punca beliau sering terpalit dengan gosip percintaan.

Walaubagaimanapun, Izreen tidak mahu terlalu memikirkan pandangan orang lain terhadap dirinya. Buat Izreen, beliau tidak boleh menutup mulut orang ramai dalam berkata-kata dan hanya mengabaikan kritikan mereka.

Saya boleh masuk dengan siapa saja, kalau orang yang kenal saya yang perangai ‘gila-gila’ ni mereka tahu saya boleh kawan dengan sesiapa sahaja. Mungkin sifat mudah mesra buat orang cepat rapat dengan saya. Saya tahu apa yang saya buat dan rakan-rakan pun tahu, malah orang yang digosipkan dengan saya pun tahu kebenaran.

Mungkin kadang-kadang peminat ni terlalu taksub apabila mereka tengok satu-satu cerita, sampai terbawa ke luar dan campurkan soal peribadi.

Tak ada kesan pun pada saya, biarlah orang nak cakap apapun, bila penat, diamlah. Saya abaikan semua itu, kalau terlalu memikirkan benda itu susah, sebab mulut orang mana boleh tutup. Baik abaikan gosip itu selagi ia tidak mengganggu saya, keluarga dan kerjaya, lantaklah. Yang penting saya tahu apa yang saya buat.

Sabarlah Izreen, kalau tiada gosip itu bukan artis namanya. Lagipun kadang-kadang setiap orang mempunyai pandangan berbeza. Sebenarnya mereka itu cuma “sayangkan” Izreen dan mahu anda hidup bahagia. Heh? Sumber Berita : Utusan Online
ayra

P.S: Cantiknya TELEKUNG AYRA COLLECTION keluaran Telekung Story ini. Harga RM89 sahaja! Ada promosi untuk lebih sepasang! Dahla sekali dengan beg tu! 4 pilihan warna yang menarik! Jom order sekarang! Boleh Whatsapp ke 019-236-1986 dan jangan lupa follow Instagram @TelekungStory untuk tengok lebih banyak koleksi 

Written by AbangNara | April 28th, 2016

Beberapa hari ini agak kecoh di laman media sosial apabila ramai yang meluahkan rasa kecewa kerana gagal mendapatkan tudung Royale Orchid. Kat newsfeed Facebook Abang Nara pun ada 5,6 orang kawan yang sedih kerana gagal membeli tudung ini. Mana taknya, tak sampai 1 jam dah ‘sold out’ semuanya. Abang Nara jarang nak ambil tahu pasal tudung-tudung nie. Tapi kalau sejam dah ‘sold out’, teringin juga nak tahu apa yang best sangat pasal tudung Royale Orchid ini.

royale orchid

Selepas melihat sendiri video dan gambar-gambar tudung Royale Orchid, Abang Nara berjaya menjumpai 5 sebab kenapa tudung Royale Orchid ini menjadi rebutan ramai. Sebab-sebabnya ialah:-

1. Tudung pertama yang ada charm

royale orchid

royale orchid

Selalu charm akan digayakan oleh kaum wanita di tangan, namun Royale Orchid menampilkan kelainan dengan mengenakan charm di kainnya. Memang nampak unik, cantik dan menambahkan seri mereka yang memakainya.

2. Kepelbagaian koleksi untuk memudahkan pilihan

Wanita memang suka banyak pilihan sebelum membuat keputusan membeli sesuatu. Tudung Royale Orchid ada pelbagai jenis koleksi untuk semua jenis usia, semua jenis wajah dan paling penting, semua koleksi tersebut cantik-cantik belaka. Nama koleksi pun awesome-awesome seperti Miltania dan Cattleya,

royale orchid

royale orchid

3. Pilihan warna yang menarik

Abang Nara yang lelaki ini pun tertarik dengan warna-warna tudung Royale Orchid. Cantik-cantik belaka. Lembut, sedap mata memandang, tak terlalu striking dan menyerlahkan keayuan seorang wanita.

royale orchid

royale orchid

4. Harga yang berpatutan

Berbanding dengan harga-harga tudung premium di luar sana yang mencecah hampir RM200, tudung Royale Orchid walaupun dengan charm, kualiti kain yang terbaik, rekaan yang menarik dan warna yang memikat hanya dijual pada harga RM139. Memang berbaloi-baloi. Serius Abang Nara nak suruh wife beli sehelai dua. Boleh pakai masa hari raya nanti.

royale orchid

5. Senang nak beli

Tak perlu nak Whatsapp, nak mesej atau nak PM, anda hanya perlu pergi ke www.starporium.com untuk membeli tudung Royale Orchid ini. Kalau beli lebih daripada RM300, dapat penghantaran percuma. Tapi jangan lupa ikuti Instagram @RoyaleOrchid dan Facebook Royale Orchid untuk mengetahui koleksi terbaru yang akan mereka keluarkan. Sila pastikan anda alert sebab takut sold out lagi lepas ini.

Dengan tudung Royale Orchid ini, bolehlah tukar-tukar charm dan pasangkan di tudung anda. Confirm lagi cun melecun. Selamat mencuba!!!

Written by Bella | April 28th, 2016

Demi janjinya serta cinta kepada suaminya Eddie, penerbit Raja Azmi  mengambil langkah yang cukup drastik dengan bertekad untuk berhenti merokok.

Mengakui bukan mudah untuk untuk terus berhenti,tetapi beliau tidak berputus asa.

Sekarang sudah lima minggu saya berhenti merokok. Alhamdulillah, tuhan permudahkan langkah dan kuatkan semangat. Tidak mudah tau sebenarnya hendak berhenti merokok, tetapi saya nekad.

Raja Azmi juga menjelaskan beliau ingin berubah dengan rela hati dan mahu berpegang kepada janji beliau untuk menjaga kesihatannya.

Ini janji saya untuk sama-sama menjaga kesihatan dengan Eddie. Itu yang menguatkan semangat. Sebagai seorang yang berpegang pada janji, saya tekad untuk melakukan itu, biarpun ramai yang cakap susah tetapi saya berjaya.

Walaubagaimanapun, untuk Eddie beliau masih lagi dalam proses untuk berhenti merokok.

Eddie gembira tapi dia belum berhenti cuma mengurangkan merokok daripada dua kotak sehari kepada sekotak sehari. Itu satu langkah yang bagus dan perlahan-lahan, saya percaya dia boleh berhenti.

Bagus kalau Kak Mie ada usaha untuk berubah dan mahukan kesihatan yang lebih baik. Kami yakin satu hari nanti pasti Eddie juga akan berhenti sepenuhnya.

Sumber Berita : Utusan Online

Written by Bella | April 28th, 2016

Mungkin cemburu dengan bakat nyanyian Arja Lee, ada artis didalam program Gempak Superstar kurang senang dengan kehadiran Arja sehingga menyindir beliau.

Terkejut dengan perkara itu, Arja menyatakan beliau tidak pernah rapat ataupun bekerjasama dengan artis berkenaan dan perkara ini sepatutnya tidak berlaku. Jelas Arja, beliau bukan mahu meraih populariti didalam program Gempak Superstar tetapi ingin menunjukkan bakat beliau dalam bidang nyanyian sahaja.

Bagi saya perkara sebegini tidak patut berlaku. Sepanjang bergelar artis saya tidak pernah rapat apatah lagi bekerjasama dengannya. Namun, saya perasan dia cuba menimbulkan masalah. Malah, sejak pengumuman sidang media lagi saya dapat tahu perkara ini. Mungkin dia menanti reaksi daripada saya, tetapi saya diamkan saja

Saya sentiasa sedar diri. Kalau betul dia mencemburui saya disebabkan pengalaman yang sedikit sebagai penyanyi, tidak guna juga. Bukan apa, program ini memberi kuasa kepada peminat untuk mengundi.

Jadi, terang-terangan dari segi populariti dia sudah menang. Dia tidak perlu rasa takut atau tercabar pun. Sebab itu, setiap minggu saya berusaha memberikan persembahan terbaik bagi memenangi hati juri dan penonton.

Buat Arja, sikap artis itu sama sekali tidak matang dan janganlah bersikap dengki kerana siapa tahu  mereka mungkin akan bekerjasama di masa hadapan.

Buang perasaan hasad dengki dan tidak puas hati itu. Tidak perlu nak menyindir saya dengan perkataan yang boleh mengundang persepsi negatif pihak lain terhadap saya.

Salah satu tujuan saya menyertai program ini adalah untuk belajar dan menuntut ilmu daripada mereka yang berpengalaman dalam bidang muzik. Bukan nak cari musuh.

Adat pertandingan, akan ada orang yang tidak puas hati bila seseorang itu lebih menyerlah daripada mereka. Namun, jangan dilayan sangat kerenah mereka. Kalau mereka bagus, cubalah buat yang lebih baik.

Sumber Berita : Harian Metro

Page 5 of 55« First...34567...102030...Last »