Written by Bella | March 18th, 2016

Bahagia sungguh kami lihat Yatt Hamzah dengan suami baharunya, Muhammad Zulfadli. Penuh rasa cinta didalam hati Yatt buat suaminya itu.

Berbulan madu di Krabi, Thailand baru-baru ini, Yatt sempat berkongsi beberapa foto mereka  di akaun Instagram miliknya.

Yang menarik perhatian ramai adalah aksi Yatt yang cukup manja, siap baring lagi di kaki suaminya. Hehe..

Harapnya Yatt dan Zulfadli kekal bahagia begini sehingga ke akhir hayat.

Jom layan beberapa lagi foto bulan madu Yatt Hamzah dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 
Written by Bella | March 18th, 2016

Sudah bertunang dengan Nazim Othman tahun lalu dan sudah 60 peratus melakukan persiapan perkahwinan, Bella Dally bagaimanapun berkata beliau tidak pernah terfikir untuk mendapatkan tajaan daripada mana-mana pihak.

Buat Bella, beliau hanya menginginkan sebuah majlis yang ringkas dan berharap tiada pihak yang membandingkan majlis perkahwinan beliau nanti dengan selebriti lain.

Saya suka majlis yang ringkas dan bermakna, maksudnya biarlah majlis perkahwinan itu nanti boleh memberi kegembiraan kepada kami dan keluarga. Apabila ahli keluarga gembira, sudah pasti saya gembira. Janganlah bandingkan majlis saya kelak dengan artis lain kerana setiap orang ada cita rasa masing-masing.

Soal tajaan buat masa ini masih belum ada lagi, tetapi saya tidak fikirkan soal itu sangat.

Ramai sebenarnya sudah tidak sabar untuk melihat pasangan ini bersanding di atas pelamin, walaubagaimanapun Bella dan Nazim enggan lagi mendedahkan tarikh sebenar pernikahan mereka.

Insya-Allah tidak lama lagi, jangan risau kalau sudah selesai semuanya kami akan kongsi dengan orang lain.

Lama juga Bella Dally dan Nazim Othman bercinta, harapnya segala perancangan mereka untuk berkahwin berjalan dengan lancar.

Sumber Berita : Utusan Online

Written by serenity | March 18th, 2016

Komposer terkenal yang pernah mencipta lagu untuk ramai artis popular Malaysia, Datuk Adnan Abu Hassan, 57, telah meninggal dunia pukul 2.17 pagi tadi.
 Adnan dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) di hospital Selayang tengah malam semalam kerana serangan angin ahmar, diabetes dan kegagalan buah pinggang dan hanya bergantung kepada alat bantuan pernafasan.

Antara penyanyi yang pernah menyanyikan lagu Adnan ialah Datuk Siti Nurhaliza, Nora Ariffin, Fauziah Latif dan Misha Omar.

Jenazah Adnan akan disembayangkan di Masjid Al-Falah dan dikebumikan di Sungai Ramal, Kajang. Bersama-samalah kita sedekahkan Al-fatihah buat roh beliau.

Written by Bella | March 17th, 2016

Beberapa hari lepas, kecoh juga dengan berita dimana Abby Abadi dikatakan sudah hamil selepas komen Norman Hakim yang  mengatakan Abby  sebagai mak buyung mencetuskan pelbagai tanda tanya.

Dihimpit dengan pelbagai persoalan dan pihak media, Abby akhirnya menjawab spekulasi tersebut di akaun Instagram miliknya.

Abby nampaknya tidak mengiyakan ataupun menafikan gosip berkenaan. Berikut penjelasan Abby :-

Pagi tadi dpt msg dari wartawan Kosmo nk interview Sy. Sy tak balas sbb…. Sy segan nk nk di interview, segan nak masuk paper dah. Tiada yg penting tentang Sy utk diberitakan. Tak lama lepas tu wartawan tu cal (lelaki… ). Baby besar Sy angkat. (ikut Sy takkan angkat cal sbb penyakit tak suka cakap phone, huhu..) Wartawan tu kata buleh tak Sy nk interview akak? Sy kata berkaitan apa tu?

Ada terbaca conversation akak dgn abg normanhakim dlm insta. Betul ke Akak mengandung skrg? Pastu Sy jawab: Buleh tak kalau Sy tak nak jawab soalan ni? Sebab Sy takut bila dah jadi cerita, masuk FB… masuk laman gossip,.. cerita baik ke, cerita buruk ke, semua kena hentam. Kata kita nk bercerita sangat, walhal wartawan yg cal tanya ni….. Takuttt dgn sikap org Malaysia skrg ni.

Caci maki org selamba je. Macam tak kenal dosa, pahala. Sy tknaklah jadi mangsa hentaman tu…. Pastu adik wartawan tu mengiyakan apa yg Sy kata. Betullah tu kak… tp betul tak akak mengandung ni? ( nk tahu juga tu, hehee) Sy kata takpelah, biar dorg tahu sendiri.

Doakan je yg baik2 k. Dia sambut lagi… takdelah kak, Sy tanya sbb mungkin ada yg nk tahu perkembangan akak. Dah lama kan akak tak muncul kt mana2. Sy jawab takpelah dik. Biarlah rahsia je buat masa ni… Ok kak, ok… dia jawab. Sy pun letak, jadi tak jadilah buat cerita pasal Sy hehee.. sekiannnn hehe..

Ada juga yg tanya dlm ni: Kak Abby mengandung ke? “Biarlahhhh Rahsia” Kalau perut membesar nanti adalah. Kalau takde perut, makna takdelaaahhh ye hehee..

Abby masih lagi ingin bermain teka-teki dengan peminat, hehe, tidak apalah Abby asalkan anda dan suami bahagia.

Sumber Berita : Instagram Abby Abadi

Page 30 of 63« First...1020...2829303132...405060...Last »