Written by Bella | November 25th, 2015

Walaupun sudah acap kali Ayda Jebat menegaskan agar tiada lagi pihak mengaitkan nama beliau bersama Zul Ariffin tetapi masih ada lagi yang mahu tahu komen beliau mengenai percintaan Zul dan Zahirah MacWilson.

Buat Ayda, beliau tidak tahu perkara sebenar yang berlaku dan tidak berhak untuk memberikan sebarang kenyataan berhubung  kes dimana Zahirah dituduh sebagai perampas serta orang ketiga dalam hubungan Zul dan Gayatri sebelum ini.

Saya tak berhak memberi komen kepada hal ini. Sebagai manusia saya sendiri tak boleh menghukum dengan mengandaikan Zahira punca keretakan Zul dan bekas kekasihnya. Saya tak tahu situasi sebenar.

Mungkin juga Zahira hadir ketika Zul sudah benar-benar solo. Tak timbul juga saya sudah boleh lega dan tidak dipersalahkan lagi selepas Zahira muncul. Kita tak tahu apa yang bakal terjadi.

Bagaimanapun, Ayda tetap mendoakan yang terbaik buat Zul meskipun pelbagai kontroversi yang menghimpit mereka apatah lagi setelah Zul memadam kesemua foto beliau bersama Ayda di Instagram.

Saya doa yang terbaik buat Zul kerana dia pernah menjadi hero saya dalam drama.

Dah boleh lah peminat Ayda Jebat dan Zul Ariffin “move on” dan tidak lagi mengimpikan mereka berdua untuk bersama. Doakan sahaja hubungan Zul dan Zahirah akan kekal bahagia.

Sumber Berita: Berita Harian

Written by Bella | November 25th, 2015

Tidak tahu hendak cakap bagaimana, semakin hari semakin banyak peniaga online yang bersifat tamak dan hendak menjadi kaya dengan melakukan penipuan terhadap pengguna. Mungkin kerana mereka tahu bahawa kes sebegini kurang mendapat perhatian ramai.

Baru-baru ini juga, Datin Nina Juren yang didakwa telah ditipu peniaga di Instagram telah memuat naik foto perbualan mereka menerusi aplikasi WhatsApp selepas individu tersebut gagal untuk memulangkan kembali wang Nina Juren dan memberikan seribu satu alasan untuk menutup penipuannya.

Merasa geram dengan peniaga itu, Nina Juren telah menggelar penipu itu  “setan” .

Hurm, tidak dapat dinafikan tawaran oleh peniaga online terutama sekali di Instagram cukup menarik perhatian pembeli kerana ada produk yang tidak boleh dapat dengan harga yang murah di luar sana. Walaubagaimanapun, kita harus berhati-hati dalam urusan jual beli dan periksa dahulu no akaun bank mereka di Google untuk mengetahui jika mereka terlibat dengan kes penipuan sebelum ini.

Sumber Berita: Murai

Written by AbangNara | November 25th, 2015

Lisa Surihani dan Syarif Sleeq merupakan pelakon untuk filem Sinaran yang bakal memulakan tayangannya esok, 26 November 2015. Filem muzikal arahan Osman Ali ini bakal menyaksikan lagu-lagu popular lagenda jazz Malaysia, Sheila Majid dinyanyikan semula. Selain Lisa dan Syarif, pelakon-pelakon hebat seperti Izara Aishah dan Evan Sanders turut sama membintangi filem ini. Lagi best Sheila Majid turut membuat penampilan istimewa.

lisa dan syarif sleeq

Untuk menambahkan lagi kemeriahan bersempena permulaan tayangan filem Sinaran esok, satu sesi beramah mesra bersama Lisa Surihani dan Syarif Sleeq akan diadakan esok (Khamis, 26 November). Bertempat di GSC One Utama New Wings, para peminat kedua-dua selebriti ini berpeluang untuk mendapatkan poster ekslusif yang ditandatangan dan juga pas bermusim untuk menonton filem Sinaran bermula jam 6 petang sehingga 7 malam.

lisa dan syarif sleeq

Caranya senang sahaja. Anda hanya perlu aktifkan RBT lagu “Sinaran Cinta”. Cara-cara nak aktifkan ada di poster di atas. Celcom boleh, Digi boleh, Maxis boleh, UMobile pun boleh. Lepas dah aktifkan, anda akan terima satu SMS. Bawa SMS ini dan tunjukkannya ketika anda hadir ke GSC One Utama. Nanti dapatlah pas bermusim dan juga poster ekslusif yang ditandatangani oleh Lisa Surihani dan Syarif Sleeq. Senang je kan?

Untuk makluman, “Sinaran Cinta” adalah lagu terbaru nyanyian Sheila Majid. Lagu ini memang sedap dan feeling untuk didengar. Kalau anda peminat Lisa Surihani atau pun Syarif Sleeq, jangan lepaskan peluang keemasan ini. Selain itu jangan lupa untuk menonton filem Sinaran bermula esok. Maklumat lanjut di Facebook Sinaran OST / Movie.

Written by Bella | November 25th, 2015

Semalam, balu kepada Allahyarham Harun Salim Bachik iaitu Surianti Mohd Nor mengadu kini hidupnya terhimpit dan mendakwa Achey menipu kerana pelawak itu tidak pernah bertanya khabar tentang anaknya serta memberikan “share” perniagaan bersama arwah kepada beliau.

Ekoran pendedahan tersebut, ramai yang mengkritik perbuatan Achey yang hanya cuba mencari publisiti dan menunjukkan kebaikan beliau sedangkan Achey sama sekali tidak pernah menolong keluarga Harun Salim Bachik.

Menjadi isu yang cukup hangat diperkatakan, Achey telah tampil menjelaskan perkara sebenar.

Saya rasa perkara ini hanya salah faham sahaja. Sebenarnya, saya ada bertanya khabar mengenai keluarga arwah abang Harun. Dan pertanyaan itu diajukan kepada anak kepada isteri pertama arwah.

Dah alang-alang bertanya, saya tanya sekali mengenai anak-anak isteri kedua arwah juga. Itu sahaja.

Berbicara mengenai pemberian “share” beliau kepada Surianti dan anak-anak, Achey enggan membicarakan hal tersebut dengan lebih lanjut kerana beliau tidak ada sebarang urusan perniagaan besama Surianti.

Macam ini lah, apa yang saya boleh jelaskan, saya dan Surianti tidak ada apa-apa jalinan perniagaan pun. Kalau boleh saya tak mahu ulas lebih lanjut, takut isu lain pula yang timbul dan menjadi punca salah faham berlaku. Saya menjalankan bisnes pun dengan anak kepada isteri pertama arwah, bukan dengan Surianti.

Achey mengakui beliau merasa agak kesal dan terkilan dengan apa yang diberitahu oleh Surianti kepada pihak media sehingga menjadi isu yang agak besar.

Saya terkejut perkara ini menjadi isu. Saya ini orang luar, takkan nak masuk campur hal keluarga mereka.

Niat saya sebelum ini pun sekadar mahu bertanya khabar, memandangkan arwah Harun baik dengan saya dan kami saling berkongsi masalah. Mungkin perkara ini hanyalah salah faham antara dua pihak.

Erm…jadi semuanya hanya salah faham sahaja. Tidak apa, mungkin lah Surianti terlalu tertekan dengan kesempitan hidup sehingga timbulnya kekeliruan di pihak beliau. Harapnya, perkara ini sudah jelas dan tiada lagi orang yang akan mencetuskan lagi kontroversi.

Sumber Berita: mStar Online

Page 7 of 50« First...56789...203040...Last »