Written by Bella | July 28th, 2015

Fahrin Ahmad dan pasangannya Elena Hani masih lagi berjauhan kerana komitment kerjaya, namun mereka berdua masih lagi ibarat pasangan kekasih yang baru sahaja bercinta kerana tidak duduk serumah dengan isterinya. Boleh dikatakan mereka umpana berkahwin dahulu dan bercinta kemudian.

Buat masa ini, mereka hanya melepaskan rindu melalui perbualan di Skype dan Elena hanya akan pulang bertemu dengan Fahrin jika beliau bercuti.

Namun buat Fahrin, beliau bersyukur dijodohkan dengan Elena selepas beberapa kali gagal dalam percintaan. Bersama Elena, beliau merasa sangat serasi bersama  dan boleh berkongsi apa sahaja dengan pasangan beliau itu.

Tak ada apa lagi yang saya mahu kerana semuanya sudah saya perolehi. Saya bersyukur walaupun berkahwin pada usia tua begini kerana saya mendapat pasangan yang sepadan. Bagi saya, dia bukan sekadar isteri tetapi adalah kekasih dan kawan.

Bersama dia saya selesa dan apa yang membuatkan kami serasi adalah kami suka bercakap tentang pelbagai topik. Walaupun sudah bergelar suami isteri, tapi kami boleh dianggap sebagai pasangan kekasih juga sebab kalau suami isteri mesti tinggal bersama kan? Ini tidak, dia di Dubai, saya di sini. Jadi dari dulu sampai sekarang Skype saja menghubungkan kami.

Hubungan kami banyak menjurus kepada kawan dan di waktu yang sama belajar bercinta. Kata orang bercinta selepas kahwin. Rasanya itu lagi meriah.

Semoga kebahagiaan Fahrin Ahmad dan Elena Hani akan berkekalan sehingga akhir hayat. Kata orang gagal sekali dalam percintaan pasti satu hari mereka akan bertemu dengan pasangan yang sesuai dengan mereka dan syukur Fahrin telah dikurniakan isteri yang cukup serasi dengan beliau.  Mohon cepat dapat baby! Hehe…

Sumber Berita: Utusan Online

 

 

 

Written by serenity | July 28th, 2015

Pada 26 Julai lepas, pelakon cantik Erra Fazira telah mengadakan satu majlis raya bersama peminatnya. Majlis itu dianjurkan oleh kelab peminat setia Erra, bertemakan ‘Raya Bersama Erra Di Desa’ dari pukul 3.00 hingga 6.00 petang di Rumah Tamu Datin Khalijah, Sentul, Kuala Lumpur. Turut hadir dalam bersama Erra dalam majlis itu ialah puteri Erra yang comel iaitu Engku Aleesya.


 photo 11797983_986531198053496_1748434945_n.jpg

Kira-kira 100 orang peminat Erra menghadiri majlis eksklusif ini dengan tema baju raya klasik. Bertuah sungguh Erra kerana mempunyai kelab peminat setia yang aktif.

Set gambar ini ialah hasil bidikan DMuslim Photostudio. Lagi 12 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

“Masked, I advance.” ― René Descartes

Posted by Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara on Sunday, 26 July 2015

 
Written by AbangNara | July 28th, 2015

Sebenarnya Abang Nara kasihan dengan nasib yang menimpa Puteri Balqis. Kerana memuatnaik gambarnya berbikini, pelbagai tohmahan, kecaman dan kritikan diterima oleh pelakon cilik ini. Ada yang melabelnya sebagai Yahudi, menganggap Puteri Balqis seksi dan macam-macam lagi. Masalahnya Puteri Balqis budak kecil lagi kot. Baligh pun belum. Yang komen lebih-lebih ini diharap silalah pergi ‘check’ sama ada diri anda ada masalah ‘pedophilia’ atau tak.

puteri balqis bikini

Nasib baiklah Puteri Balqis tetap tenang dan tidak mengambil berat komen-komen yang menghina dirinya. Kecik-kecik dah kena panggil macam-macam, memang boleh emosi dibuatnya. Kata Azizi Aziz, ayah Puteri Balqis:-

Dia digelar dengan pelbagai gelaran tetapi dia tenang membaca semua komen tersebut. Dia okay. Kami gembira di sini (pulau) malah tidak peduli dengan orang lain. Biarlah mereka membuat penilaian sendiri.

Malah Hasnul Rahmat yang telah dikritik kerana memegang anjing dan memuatnaik gambar patung Jesus juga melahirkan rasa kekagumannya terhadap ketenangan Puteri Balqis menghadapi kontroversi ini. Kata Hasnul:-

Saya ada bersama semasa percutian itu. Sebenarnya saya lebih rasa kasihan dengan Puteri Balqis daripada diri saya (yang dikritik gara-gara isu pegang anjing dan patung Jesus). Tapi saya kagum dengan cara dia berdepan dengan isu dan kontroversi.

Dia berkata kepada saya, Uncle, Rasulullah dulu pernah kena lagi teruk daripada ini, Rasulullah pernah dibaling batu dan tahi. Tapi ni setakat sosial media. Dia sangat relaks dan menikmati percutiannya.

balqis

Ketenangan Puteri Balqis seharusnya dipuji dan dicontohi oleh sesetengah artis yang suka melenting tak tentu pasal. Nak kecoh-kecoh buat apa kalau ia menganggu ketenangan fikiran. Walau apa yang kita lakukan, pasti ada pihak yang tak puas hati. Daripada layan kerenah sesetengah pihak ini, lebih baik kita go on dengan kehidupan. Stress-stress pun tak guna jugak. Apa pula kata anda?

Written by Bella | July 28th, 2015

Nora Danish bulan ini nampaknya tidak habis-habis dihimpit dengan kontroversi, masih lagi panas dengan isu perbalahan beliau bersama bekas isteri Nedim Nazri, terbaru kecoh di Instagram Nora apabila ada peminat beliau telah mempertikaikan bentuk segi tiga yang dilukis di leher beliau yang dianggap menyerupai lambang Freemanson.

Mendapat pelbagai komen negatif mengenai foto berkenaan, Nora akhirnya telah tampil menafikan perkara tersebut dan meminta agar peminat tidak terlalu berfikiran negatif.

Freemason? Gila Ke apa Korang Ni? Cuba goggle Freemason punya lambang!!! Jgn negatif sgt la dgn semua benda. Tolong lah.

Memang jelas ada lukisan berbentuk segi tiga berwarna perak di leher Nora Danish, tetapi kita tidak boleh terus menuduh yang ia berkaitan dengan iluminati. Memang minda masyarakat kita harus berubah, takkan semua segi tiga mesti ada unsur iluminati?  Relax la..

Sumber Berita: Murai

 

Page 10 of 49« First...89101112...203040...Last »