Written by AbangNara | October 7th, 2014

Jumaat lalu, anak tunggal kepada Allahyarham Sharifah Aini, Aliff Omar Ali (32 tahun) telah pun selamat diijabkabulkan dengan pasangannya Sharifah Nur Athirah Syed Azmi (28 tahun) di Pusat Konvensyen Shah Alam. Mereka berdua telah dinikahkan oleh ayah pengantin perempuan sendiri iaitu Datuk Syed Azmi Tan Sri Syed Othman dengan mas kahwin RM300 berserta hantaran belanja RM11,000 kira-kira pada jam 11.20 pagi.

gambar nikah anak sharifah aini

Keesokan harinya (Sabtu), majlis resepsi perkahwinan pengantin baru ini telah berlangsung dengan meriahnya di tempat yang sama. Kira-kira 1,000 tetamu termasuk rakan-rakan Allahyarham Sharifah Aini seperti Datuk M.Nasir, Datuk Dahlan Zainuddin, Azmil Mustapha, Joe Flizzow, Herman Tino, Datuk DJ Dave, Salimah Mahmood dan Uji Rashid telah hadir. Tiada sebarang majlis merenjis atau bersanding dilakukan namun kemeriahan tetap dirasai.

gambar nikah anak sharifah aini

Selamat pengantin baru diucapkan buat Aliff Omar dan Sharifah Nur Athirah. Semoga berbahagia ke akhir hayat dan dikurniakan cahaya mata yang ramai. Selamat menempuh alam perkahwinan. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: 2015 Kia Sorento buat kemunculan di Paris

 
Written by serenity | October 7th, 2014

Kalau tadi kita telah melihat lima gambar, kini kami bawakan kepada anda set lengkap gambar majlis pertunangan bekas peserta Akademi Fantasia 6 iaitu Nubhan Ahmad dengan pilihan hatinya, Afifah Hidayah Ahmad Tawfek.

Orang kata kalau muka dekat nak serupa itu tanda berjodohan. Mungkin ada benarnya kerana kami lihat wajah pasangan ini ada iras.


 photo 10702228_641095086005464_809594247686533020_n.jpg

Bersama kita doakan agar segala urusan mereka dipermudahkan sehingga tiba hari perkahwinan mereka nanti. Gambar-gambar ini ialah hasil bidikan Samsul Tahir Kaseh Photography. Jom like mereka beramai-ramai di ST Photography.

Lagi 15 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | October 7th, 2014

Pelik juga Abang Nara dengan industri hiburan tanah air kita ini. Asalkan mula mencipta nama, pasti akan ada gambar yang kurang elok tersebar. Entah di mana silapnya, kali ini yang menjadi mangsa ialah pelakon ‘sado’ yang popular menerusi drama Rindu Awak 200%, Zul Ariffin. Kini berada di Langkawi, gambar ini didakwa di ambil di sebuah kelab malam di sana. Identiti gadis yang dipeluk oleh Zul Ariffin ini tidaklah pula diketahui.

zul ariffin peluk

Mungkin gambar yang genuine atau sekadar super impose untuk menjatuhkan reputasi Zul Ariffin. Iyerlah, orang tengah popular mesti ramai yang benci kan? Lagi lagi lelaki kacak dan bujang seperti Zul Ariffin nie. Kemungkinan untuk gambar ini adalah super impose memang ada kerana tidak kelihatan ke’sado’an pada tangan Zul Ariffin. Nampak kurus kering semacam je sedangkan lengan Zul Ariffin kalau tengok dari jauh pun dah boleh nampak ketaknya.

zul ariffin peluk

Sama-samalah kita nantikan penjelasan Zul Ariffin. Pasti ada penerangan yang akan dapat memuaskan hati semua pihak. Apa pun, semoga kontroversi ini membuatkan Zul lebih berhati-hati. Tingkah laku kena jaga, kawan kena pilih elok-elok dan pastikan sedar keadaan sekeliling. Orang popular seperti anda pasti akan ada mata yang memandang sentiasa. Tak gitu? Sumber Forum Cari.

P.S: Garfi, kucing paling pemarah di dunia

 
Written by AbangNara | October 7th, 2014

Ya di kala umat Islam sedang menyambut Hari Raya Aidiladha, dunia hiburan dikejutkan dengan berita mengenai anak sulung Rozita Che Wan, Ammar Effendy. Kalau sebelum ini kecoh mengenai hadiah BMW yang diterima oleh Ammar Effendy sempena kejayaannya dalam SPM, kali ini kecoh pula mengenai aktiviti Ammar ke kelab malam. Menariknya, bapa tiri Ammar, Zain Saidin memaklumkan yang dirinya dan Che Ta mengetahui aktiviti Ammar itu. Hmmmm
ammar effendy

Kata Zain Saidin:-

Saya pun dulu pernah remaja. Ibu saya terbuka dalam segala hal dan saya di didik dengan cara terbuka. Lagipun anak-anak ni, lagi kita halang lagi mereka suka, lagi mereka nak buat. Jadi dalam hal ini saya dan Che Tah mengambil pendekatan menjadi lebih terbuka.

Biarlah mereka rasa sendiri pengalaman-pengalaman dunia luar. Tetapi tidaklah sampai mereka boleh buat apa saja sesuka hati mereka. Saya dan Che Tah berikan mereka kebebasan asalkan mereka tak melakukan atau terjebak dengan perkara-perkara yang bukan-bukan dan tak berfaedah.

Kalau tentang Ammar ke kelab malam, itu memang atas pengetahuan saya dan Che Tah. Kami bagi dia pergi sebab dia rasa tertanya-tanya dan nak tahu. Jadi, biarlah dia pergi dan tengok sendiri. Saya rasa dia pun tahu bagaimana nak jaga nama baik ibu bapa dia. Tahu nak jaga status ibu bapa dia.

Kalau dia buat apa-apa perkara yang kurang elok, bukan saja nanti kami sebagai ibu bapa yang terima kesan tapi dia sendiri juga akan terima akibatnya. Orang tetap akan kecam dan kritik dia. Dan andai kata kalau dia tersilap langkah sekalipun, dia sendiri yang dapat pengajaran daripada apa yang dia lakukan tu. Biar lah dia rasa (pengalaman) sendiri.

Namun Che Ta semalam tampil menafikan yang anaknya pergi ke kelab malam seperti yang dimaklumkan oleh Zain. Menurut Che Ta, anaknya tidak pernah menjejakkan kaki ke kelab malam. Terang Che Ta:-

Saya marah apabila orang menuduh dan salahkan saya tidak pandai jaga anak, padahal mereka tidak tahu susah senang saya sebagai ibu tunggal membesarkan anak-anak sendiri. Saya sudah beri didikan yang sebaik mungkin hingga dia berjaya mendapat keputusan baik dalam peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia dan menjadi pelajar terbaik di sekolah.

Mereka sepatutnya tanya saya kerana saya ibu dia jadi saya lebih tahu kemana anak-anak saya pergi. Namun itu tidak bermakna dia tidak mengambil tahu dan peduli tentang mereka.

Anak saya Ammar Effendy tidak pernah ke kelab malam, tentang keizinan itu memang dia sentiasa meminta izin untuk keluar termasuk pada waktu malam, itu pun kalau dia ingin lepak dan jumpa kawan-kawannya sahaja.

Cuma selepas dia minta izin saya sudah tidak boleh pantau lagi dia pergi mana, namun saya harap kebebasan yang saya beri tidak disalahgunakan

ammar

Tak tahu mana satu yang cakap perkara sebenar sama ada Che Ta atau Zain Saidin. Namun Abang Nara lebih percaya kata-kata Che Ta. Selaku seorang ibu, pasti Che Ta lebih mengetahui aktiviti anaknya. Abang Nara dulu pun selalu keluar malam masa muda-muda. Tak adalah pergi kelab malam. Sekadar lepak minum teh tarik, main snooker dan tengok bola je. Rasanya Ammar tak akan buat perkara yang tak elok kerana menjaga nama baik ayah dan ibunya. Tak gitu?

 
Page 30 of 35« First...1020...2829303132...Last »