Written by AbangNara | September 25th, 2014

Ya seorang lelaki kena ada perangai gila-gila barulah best dan tak membosankan. Kalau skema sangat, boring jugak kan? Perangai gila-gila Sharnaaz nampaknya menjadi tarikan buat Sharifah Anis Al Idrus untuk lebih mengenali pelakon ini dengan rapat. Baguslah tue. Abang Nara tengok diorang dua memang ‘matching’ pun. Sorang hensem sorang cun. Muka pun lebih kurang sama.
anis sharnaazLagi best ialah apabila Anis Al Idrus enggan memikirkan mengenai masa lampau Sharnaaz Ahmad. Apa yang dah terjadi, biarlah terjadi. Fokus pada masa kini. Satu pemikiran yang harus ada pada semua orang. Kata Anis Al Idrus:-

Bagi saya, segala kontroversi dan apa juga isu yang mengaitkan dirinya, itu dia punya cerita lalu. Apa yang berlaku sekarang, sekarang lah. Saya tak judge dia daripada perhubungan juga kisah-kisah kontroversi dia yang lepas.

Kami sedang berkenalan. Sharnaaz ni senang di dekati. Saya tak suka sangat lelaki yang terlalu serius. Sharnaaz, dia seorang yang giler-giler. Tentang ada yag kata di seorang yang panas baran, sebenarnya dakwaan itu tak betul. Dia bukan macam tu. Keluarga saya pun menyenangi Sharnaaz.

Saya masih muda dan belum masanya untuk saya memikirkan soal kahwin. Biarlah saya fokus terhadap kerjaya peragaan saya dulu.

anis dan sharnaaz

Mula-mula ini kawanlah dulu, kenal hati budi dengan lebih rapat. Kalau ada rasa kesesuaian, bolehlah terus ke ‘next step’. Sama-samalah kita doakan mereka berdua ada jodoh. Seronok Abang Nara tengok mereka berdua. Memang sama padan. Sumber MalaysianDigest.

Written by AbangNara | September 25th, 2014

Baru-baru ini Den Wahab telah tampil memaklumkan yang ND Lala masih belum membayar hutangnya berjumlah RM15,000 yang dipinjam pada tahun 2000. Isu ini dibangkitkan semula oleh Kak Pora menerusi ruangannya di dalam sebuah suratkhabar baru-baru ini. Susulan pendedahan ini, nama baik ND Lala tercemar sekali lagi dan ketia sidang media semalam, bapa kepada Shila Amzah ini telah memberikan penjelasan.
den wahabND Lala memaklumkan yang penjelasan telah pun dilakukan tahun lalu namun tidak dikeluarkan oleh mana-mana media. Malah ND Lala turut mencabar sesiapa yang terlibat dengan fitnah ini untuk membuat laporan polis, Kata ND Lala:-

Kepada Kak Pora, Den Wahab dan sesiapa sahaja yang buat fitnah ini, sila lakukan laporan polis. Dakwa saya dan kita berhadapan.

Saya sudah jawab persoalan ini kepada rakan media pada bulan Mac tahun lalu. Saya sudah jawab, saya siap rakamkan lagi, tetapi ianya tidak dikeluarkan oleh pihak media. Saya tak tahu mengapa tidak dikeluarkan.

den wahab

Tertanya-tanya juga Abang Nara kenapa Den Wahab tidak membuat laporan polis sehingga ke hari ini walaupun hutangnya sudah masuk 14 tahun tidak dibayar. Mungkinkah ada sesuatu di sebalik semua ini? Melihat keberanian ND Lala mencabar Den Wahab, nampaknya dia yakin berada di pihak yang benar. Sama-samalah kita nantikan tindakan selanjutnya oleh mereka yang terbabit dalam hal ini. Sumber portal GUA.

Written by AbangNara | September 25th, 2014

Kewujudan media sosial memudahkan komunikasi antara manusia sejagat. Kemudahan ini ada baik dan ada buruknya. Sharnaaz Ahmad kali ini telah menggunakan akaun Instagramnya untuk memberi teguran kepada program hiburan H!Live. Menurut Sharnaaz, wartawan H!Live tidak mempunyai rasa hormat terhadap dirinya. Abang Nara suka dengan kata-katanya ‘hormat perlu datang daripada 2 pihak’.

sharnaaz ahmad

Ada benarnya kata-kata yang ditulis oleh Sharnaaz ini. Berikut ialah teguran yang diberikan oleh Sharnaaz.”
sharnaaz ahmad

sharnaaz ahmad

Tidaklah pula diketahui apa yang terjadi sehingga Sharnaaz membuat teguran ini. Diharap teguran ini diambil dengan hati terbuka. Tak mahu berpanjangan. Kang tak pasal-pasal ada gerakan memboikot Sharnaaz Ahmad pulak. Ingatlah media dan artis saling memerlukan. Tak gitu?

P.S: Buat pembedahan untuk adakan payudara ketiga. Gila ke apa?

Written by AbangNara | September 25th, 2014

Boikot adalah satu perkara yang amat ditakuti lebih-lebih sekiranya anda bergelar seorang selebriti. Bayangkan kerjaya anda sebagai penyanyi tidak mendapat liputan mana-mana media. Tak ke sedih? Namun semalam menerusi sidang media yang dilakukan, ND Lala dan Shila Amzah melahirkan rasa redha mereka sekiranya diboikot oleh para media, terutamanya media Melayu selepas kontroversi yang melanda.
hlive shilaKata ND Lala semalam di sidang medianya apabila diminta memberi komen mengenai pemboikotan yang mungkin berlaku terhadap dirinya dan Shila Amzah:-

Jika itu pilihan kumpulan reporters dan bloggers ini (tidak merujuk kepada kesemua wartawan), jawapan kami ialah kami redha. Apa upaya kami untuk mengubah pendirian yang mereka pegang.

Kami beriman kepada Allah. Rezeki kita Allah yang tentukan bukan kumpulan reporters. Tiada siapa yang boleh memudaratkan kita kecuali dengan izin Allah. Ini pendirian kami.

Kalaulah dengan boikot itu boleh menjejas apa segalanya, semuanya kami redha. Tapi ingat, rezeki datang daripada Allah, bukan dari penulis yang memfitnah kami.

hlive shila

Harapnya tiadalah pemboikotan yang berlaku kerana Shila Amzah pun sebenarnya antara bintang besar di Malaysia dan juga China. Rugi pula jika para wartawan tidak lagi menulis mengenai kejayaannnya di masa depan. Semoga ada jalan penyelesaian yang boleh ditemui antara kita semua. Sama-samalah kita doakan.

Page 7 of 38« First...56789...2030...Last »