Written by AbangNara | August 14th, 2014

Agak tak masuk akal tetapi inilah kenyataan. Mungkin terlalu ramai individu yang mahu bergambar dengannya sehinggakan Joe Flizzow tidak menyedari 2 individu di bawah memakai baju tulisan lucah. Apabila gambar ini dikongsikan di laman sosial, para peminat penyanyi rap ini meluahkan rasa kecewa mereka. Iyerlah, tak sesuai dengan imej kita selaku orang Melayu dan orang Islam.
joe flizzow

Yang Abang Nara pelik ialah ada juga orang yang sanggup merekabentuk baju dengan tulisan sebegini. Pelikpelik manusia sekarang. Macam mana la diorang ini boleh dapat idea yang tidak masuk akal. Akibat gambar ini, Joe Flizzow mengakui tertekan dah hampir mahu melarikan diri. Kata Joe:-

Saya hadir sebuah acara fesyen dan seorang pereka fesyen memberi sehelai baju T dengan tulisan “Jantan” untuk tujuan promosi, saya rasa ia cool dan cantik. Apabila saya pakai ada dua orang individu lain yang pakai baju T dengan label yang sama ingin bergambar. Selepas bergambar baru saya sedar tulisan pada baju mereka agak lucah.

Saya sudah memberi amaran kepada mereka agar tidak memuat naik gambar tersebut bagi mengelakkan kontroversi. Selepas gambar tersebut tersebar saya dapat banyak respons negatif terutamanya pengguna laman sosial. Ramai yang menuduh baju tersebut merupakan baju yang saya jual. Sebenarnya saya hanya ada baju bertulisan Havoc sahaja.

Mereka juga mengugut untuk memboikot kedai saya, namun Alhamdulillah sehingga kini perniagaan saya tidak terjejas.Saya sudah minta maaf kepada semua secara terbuka di laman Twitter tentang gambar tersebut. Pada awalnya saya agak tertekan hingga terfikir untuk ‘lari’ sekejap, namun ibu saya menghalang dan meminta saya bersabar

joe flizzow

Diharap Joe Flizzow dan selebriti-selebriti lain lebih berhati-hati di masa akan datang. Segala perbuatan anda diperhatikan oleh orang ramai. Mana yang rasa tak sesuai, janganlah kongsi di laman sosial. Nanti maruah sendiri yang jatuh. Tak gitu? Info asal Mstar Online.

P.S: Perodua Axia dibuka untuk tempahan pada harga RM24,900

Written by AbangNara | August 13th, 2014

Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada pelawak veteran Maidin Ibrahim yang telah pun meninggal dunia hari ini. Allahyarham meninggal dunia di kediamannya di Pokok Tai, Gurun Kedah kira-kira pukul 2 petang Rabu ketika dalam solat akibat sakit jantung. Berita sedih ini telah disahkan oleh menantunya.

maidin ibrahim meninggal dunia

Jenazah Allahyarham akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Taman Sri Jerai, Gurun selepas solat Isyak pada Rabu. Allahyarham pergi ketika berusia 76 tahun. Sama-samalah kita sedekah Al-Fatihah buatnya. Al-Fatihah.

Written by AbangNara | August 13th, 2014

Eh, eh, eh. Makin cantik dan makin berseri-seri pulak Abang Nara tengok Wan Sharmila semenjak dua ini. Orang kata kalau muka ‘glowing’ tue maknanya nak kahwin dah tak lama lagi. Mungkin ada kebenaran sebab baru-baru ini keluar desas-desus yang Wan Sharmila akan bergelar isteri orang September ini. Terkejut juga Abang Nara membacanya. Betul ke tidak?

wan sharmila

Khabarnya si jejaka yang berjaya mencuri hati Wan Sharmila ialah seorang ‘pilot’. Ditanya oleh Kosmo mengenai kebenaran desas-desus ini, Wan Sharmila tampil membuat penafian. Kata Wan Sharmila:-

Saya sendiri tidak tahu akan mendirikan rumah tangga pada bulan hadapan. Sudah tentu saya terkejut apabila mendengar perkara ini dan agak hairan macam mana ia boleh tersebar.

“Kalau benar saya akan berkahwin sudah tentu persiapan kini sedang sibuk dilakukan, sedangkan saya tidak membuat sebarang persiapan. Jadi, cerita yang mengatakan saya berkahwin pada September ini tidak benar

wan sharmila

Fuh~~ Kira ada can lagilah kalau korang nak mengorat Wan Sharmila nie. Kiranya masih single and available nie. Sebelum kena ngorat ngan orang lain, baik korang cuba. Makin hari makin cun Abang Nara tengok. Hehehe. Apa pun semoga Wan Sharmila cepat-cepat bertemu jodoh. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | August 13th, 2014

Akhirnya tarikh untuk Alif Satar dan kekasihnya, Sha Dila untuk bergelar suami isteri telah pun ditemui. 15 September ini, mereka berdua akan bernikah. Jutaan tahniah diucapkan kepada Alif Satar dan Shadila atas berita gembira ini. Majlis pernikahan akan dibuat secara sederhana dengan jemputan terdiri daripada keluarga kedua-dua belah pihak sahaja.

gambar kahwin alif satar

Sebelum ini majlis merisik kekasihnya itu telah pun selamat dilakukan oleh keluarga Alif Satar pada awal Januari lalu. Mengikut perancangan, majlis resepsi akan diadakan pada 20 September di Marina Putrajaya dengan jemputan terdiri daripada para media, kawan-kawan artis dan juga ahli keluarga. Lebih kurang sebulan sahaja lagi sebelum Alif Satar bergelar suami orang.

aliff

Tahniah Alif dan Sha Dila. Semoga segala persiapan berjalan lancar.

Page 20 of 32« First...10...1819202122...30...Last »