Written by serenity | March 31st, 2014

Satu majlis resepsi perkahwinan secara tertutup telah dibuat secara-kecil-kecilan oleh pasangan Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana di  N’dah Catering, Shah Alam. pada malam 29 Mac lepas.


 photo 883301_664110990309899_541943458_o.jpg
Majlis ringkas ini telah dihadiri oleh ahli keluarga dan teman rapat. Syamsul juga berada dalam keadaan sihat dan telah sembuh dari demam denggi yang dihidapi sebelum ini.

Khabarnya, satu lagi majlis resepsi terbuka perkahwinan Syamsul dan Puteri Sarah akan diadakan di Dewan Perdana Felda, 18 April ini. Bersama kita doakan majlis mereka berjalan lancar dan dipermudahkan.

Gambar-gambar ini ialah hasil bidikan jurugambar rasmi, Love Undefined Photography.

Lagi 13 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 

 

 
Written by AbangNara | March 28th, 2014

Tahniah diucapkan atas keprihatian pihak penganjur ABPBH2013 yang sepatutnya berlangsung pada 6 April ini di Arena AllStars, Genting Highlands. Bukan mudah untuk menangguhkan satu majlis yang sebegini besar, namun sensitiviti yang ditunjukkan adalah sangat bagus terutamanya ketika rakyat Malaysia masih bersedih dengan insiden MH370.

abpbh2013 ditangguhkan

Buat masa ini, tarikh dan lokasi baru ABPBH2013 masih lagi belum ditetapkan. Kata pihak penganjur menerusi portal GUA:-

Seluruh negara sudah sedia maklum dengan kejadian yang menimpa pesawat MH370. Justeru, sebagai menghormati ahli keluarga penumpang serta krew anak kapal, saya sebagai penaung bersama ahli jawatankuasa pengelola ABPBH 2013 sepakat mengambil keputusan untuk menangguhkan acara malam kemuncak ini.

Jawatankuasa pengelola ABPBH 2013 masih lagi dalam usaha untuk mencari tarikh baru dan lokasi yang sesuai. Perkara ini akan kami umumkan kelak namun, mengenai lokasi, kemungkinan ia akan berlangsung di Kuala Lumpur itu ada, namun kena tengok dulu pada keadaan.

Tahniah diucapkan atas keprihatinan anda. Semoga segala perancangan seterusnya akan berjalan lancar. Apa pun, sama-samalah kita nantikan pengumuman mengenai tarikh dan lokasi baru ABPBH2013.

Written by AbangNara | March 28th, 2014

Jenama tudung Ariani sememangnya cukup sinonim dan bukannya satu nama asing di kalangan wanita Muslimah Malaysia. Tudungnya yang berkualiti tinggi dengan harga berpatutan membuatkan Ariani menjadi pilihan ramai. Baru-baru ini, Abang Nara telah menghadiri satu majlis ekslusif pelancaran koleksi 2014 Ariani dengan rekaan yang lebih mantap dan menarik.
arianiSelain daripada pengumuman Nurul Syuhada Nurul Ain sebagai duta Ariani menggantikan Wardina, Abang Nara cukup teruja dengan pelancaran “Siti Nurhaliza Collection by Ariani“. Kerjasama yang turut menyaksikan Datuk Siti Nurhaliza dilantik sebagai ikon Ariani ini pastinya menggembirakan para peminat beliau yang selama ini mahu mengikut gaya fesyen tudungnya. Memang cantik-cantik belaka tudung yang dikeluarkan di bawah nama “Siti Nurhaliza Collection by Ariani” ini.
ariani

Kini menerusi akaun Instagram Galeri Ariani, “preview sale” untuk koleksi tudung “Siti Nurhaliza Collection by Ariani” sudah mula dimuatnaik untuk tatapan ramai. Sekali pandang pun Abang Nara dah tahu confirm akan “sold out” macam pisang goreng panas. Abang Nara yakin para peminat Datuk Siti Nurhaliza tidak akan melepaskan peluang untuk memiliki tudung rekaan beliau.
ariani

Wife Abang Nara dah mula memujuk minta dibelikan tudung-tudung Siti Nurhaliza ini. Korang pun pasti rasa teruja kan? Jadi tunggu apa lagi? Jangan lepaskan peluang untuk memiliki “Siti Nurhaliza Collection by Ariani” dengan melayari laman web www.ariani.my sekarang juga.

Written by AbangNara | March 28th, 2014

Wow. Sukar untuk mempercayai apa yang ditulis di MalaysiaGazette ini mengenai pelakon cantik manis, Nur Fazura. Apa tidaknya, Fazura dikatakan membuat aksi terlampau iaitu bercium, tangan masuk dalam baju, urut-urut belakang dan lentuk kepala di bahu. Aksi ini dilakukan olehnya bersama “rakan baik”nya iaitu Randy Seidman, deejay dari Amerika di KLIA baru-baru ini.

fazura bercium sakan

Menariknya menurut wartawan MalaysianGazette tersebut, seorang jurugambar bukan sahaja sempat mengambil gambar aksi panas itu tetapi turut merakamnya. Nampaknya bukan sekadar cakap kosong tetapi siap ada bukti. Namun sehingga ke hari ini video tersebut belum dimuatnaik ke mana-mana media sosial untuk tatapan ramai. Mungkin disimpan untuk dijadikan bahan bukti suatu hari nanti.
fazura bercium sakan

Berikut ialah artikel penuh mengenai aksi seorang wanita persis Nur Fazura itu:-

Bukan saja-saja nak buat cerita dan bukan juga nak mengata tak tentu pasal. Apatah lagi ketika negara sedang bersedih dengan kehilangan pesawat MH370 yang disahkan berakhir di selatan Lautan Hindi.

Tapi kalau dah jadi depan mata, tak selesa juga rasanya. Peristiwa ini sebenarnya berlaku di sebuah restoran kopi di Anjung Tinjau di KLIA, dua hari lepas.

Ketika sibuk membuat liputan MH370 di sana, mata rakan-rakan media lain tiba-tiba terpandang sepasang kekasih yang macam kenal seperti sedang dilamun cinta.

Sekali pandang persis aktres popular Fazura bersama dengan seorang lelaki berkepala botak yang juga deejay popular dari Amerika Syarikat yang sebelum ini mereka mengakui sedang berkawan rapat.

Orang-orang media ini sebenarnya tidak hairan pun tengok orang bercinta kalau dia orang tidak over nak tunjuk mereka tengah cinta.

Namun bezanya dengan pasangan ini yang aksi mereka agak menjolok mata sikit.

Kalau dah namanya artis dan dikenali ramai pula, jagalah sikit tingkah laku di depan orang ramai. Wartawan pula ramai. Nasib baik wartawan luar negara yang sama ramai itu tidak kenal lelaki deejay itu.

Ya lah, nanti kalau kena gosip, marah pula dengan wartawan. Siapa yang tidak kenal Fazura. Mulalah mengutuk wartawan suka buat cerita.

Tapi yang tidak faham kenapa mereka hingga suka sangat buat aksi over di khalayak ramai. Orang lain bercinta juga. Kalau setakat suap-suap makan, tak hairan pun.

Tapi bila dah mesra lain macam sampai bercium, tangan masuk dalam baju, urut-urut belakang, lentuk kepala di bahu hingga malu pula nak tengok.

Hmmm… mungkin mereka sengaja nak tarik perhatian wartawan di sekeliling itu agaknya sebab ketika itu baharu selesai sidang akhbar MAS di Anjung Tinjau.

Atau mungkin juga mereka nak buktikan bahawa kini mereka sedang berbahagia agaknya. Tapi sekadar pesanan, yang aksi-aksi terlalu peribadi itu, simpan-simpanlah sikit. Nanti kalau dah kahwin, kurang pula nikmat dan tak berapa bernilai lagi.

Cuma yang sedihnya, solat hajat baru diadakan di Anjung Tinjau itu, alih-alih ada artis persis Fazura buat hal pula.

Tapi yang menarik pula, seorang jurugambar bukan sahaja sempat mengambil gambar aksi panas itu tetapi turut merakamnya.

Apa lagi, berebutlah semua rakan media nak tengok rakaman itu. Bukan apa pun, sekadar menghilangkan bosan buat sementara waktu.

fazura bercium sakan

Buat masa ini, Fazura berada di luar negara dan sudah pasti tidak dapat memberikan komen mengenai dakwaan ini. Sama-samalah kita nantikan respon daripadanya kelak.