Written by AbangNara | February 28th, 2014

Arghhh. Kecewa Abang Nara. Baru Abang Nara ingat Ana Dahlia sudah menemui pengganti untuk mengubati hatinya yang lara, namun ternyata ia hanya palsu belaka. Mati-mati Abang Nara ingatkan pertemuan Ana Dahlia dengan Ezuwan Ismail dengan ditemani seorang jejaka adalah untuk menempah baju kahwin, rupa-rupanya adalah untuk menempah baju sempena ABPBH bulan Mac ini.

ana dahlia nafi kahwin

Apa pun ini adalah berita baik buat mereka yang ada menyimpan perasaan terhadap Ana Dahlia. Bagi Abang Nara, wajah Ana Dahlia memang sedap mata memandang dan ada ciri-ciri keibuan. Kalau dijadikan isteri, pasti bahagia ke akhir hayat. Kata Ana Dahlia kepada Kosmo menerangkan pertemuannya dengan Ezuwan Ismail baru-baru ini:-

Tujuan sebenar saya berjumpa dengan dia (Ezuwan) adalah untuk berbincang mengenai persiapan baju saya menjelang Anugerah Bintang Popular (ABP) yang bakal berlangsung pada bulan Mac ini.

Ia juga tidak ada kaitan langsung mengenai ura-ura yang saya akan berkahwin dalam masa terdekat. Namun sebagai seorang manusia saya juga ingin mempunyai teman hidup seperti orang lain.

Pemuda yang menemani saya berjumpa dengan Ezuwan itu namanya ialah Ubai Zulkiflee. Dia biasa menemani saya apabila saya ada urusan kerja. Namun, (hubungan) kami belum sampai ke tahap teman istimewa.

ana dahlia dan ubai

Sekali pandang wajah Ana Dahlia dan Ubai Zulkiflee ini memang nampak seiras kan? Tak apalah kawan dulu awal-awal ini. Lama kelamaan mana tahu memang serasi. Bolehlah bercinta, bertunang dan seterusnya berkahwin. Apa pun, Abang Nara tak sabar nak tengok baju Ana Dahlia di ABPBH kelak. Rekaan Ezuwan Ismail biasanya memang meletup belaka. Pasti kehadiran Ana kelak akan mencuri tumpuan. Sama-sama kita nantikan.

P.S: Kehilangan 2 kaki hadapan tidak menghalang kucing ini untuk ceria

Written by AbangNara | February 28th, 2014

Ohooooo ~~~ Adakah dengan permohonan maaf daripada Hanez Suraya ini bermakna yang teman lelakinya masih suami orang dan bukan seorang duda seperti yang digembar-gemburkan? Jeng, jeng, jeng. Nampak gayanya makin hangat kemelut yang melanda Hanez. Agak pelik juga mengapa wanita secantik Hanez memilih lelaki yang sedang/pernah berkahwin untuk dijadikan kekasih hati.

kekasih hanez suraya lelaki orang

Rasanya masih banyak lelaki di luar sana yang single dan tidak pernah menjadi suami orang. Apa pun dengan kenyataan maaf ini, semoga hati pihak yang terluka sedikit sebanyak sembuh. Kata Hanez Suraya menerusi Harian Metro hari ini:-

Saya dengan rendah hatinya ingin memohon maaf mengenai kenyataan berkaitan R seorang duda baru-baru ini. Saya tahu status dan cerita sebenar mereka (status perkahwinan R), tapi tak mahu membuka aib mana-mana pihak sekarnag.

Saya juga tak ada hak untuk bercakap mengenai status dan hal peribadinya melainkan ia datang daripada mulutnya sendiri. Apa juga berlaku, biarlah tuan punya badan yang bercakap sendiri. Tolong hormati perkara itu.

hanez suraya suami orang

Sepatutnya satu sidang media diadakan semalam untuk menjelaskan mengenai kontroversi ini namun sidang media tersebut terpaksa ditunda atas sebab tertentu kepada hari Rabu atau Khamis depan. Hmmmmmm. Kalaulah betul kekasih Hanez Suraya masih berstatus suami orang, memang boleh perang dingin dibuatnya. Namun apa-apa pun, kita sama-samalah tunggu penjelasan daripada pihak yang terbabit. Jangan kerana kontroversi ini Hanez tak jadi kahwin sudah lah. Kang tak pasal-pasal gagal dalam percintaan lagi.
misclaireP.S: Khas untuk pembaca BeautifulNara, MisClaire yang menyediakan pakaian muslimah untuk mereka yang bersaiz besar kini menawarkan diskaun 20% khas untuk anda semua. Hanya perlu masukkan kod “MCBN20DISC” ketika anda membuat pembelian di www.misclaire.com. Tawaran istimewa ini sah selama 7 hari sahaja. Jangan lupa ikuti Facebook MisClaire dan Instagram MisClaire untuk mengetahui promosi dan rekaan terbaru mereka.

Written by AbangNara | February 27th, 2014

Di kala kebanyakan selebriti tempatan terbang ke negara seperti Amerika Syarikat dan UK untuk bercuti, Alyah telah pun diterbangkan oleh AirAsia untuk mengenali dan mendekati sendiri Aceh, Indonesia. Seperti yang kita tahu, Aceh pernah ditenggelamkan oleh tsunami kira-kira 10 tahun yang lalu. Sedikit sebanyak hati Alyah tersentuh melihat kesan-kesan peninggalan bencana tersebut terhadap bumi Aceh.

alyah di aceh

Pengembaraan yang bermula dari 30 Januari sehingga 2 Februari ini membawa Alyah ke beberapa tempat menarik sekitar Aceh seperti Muzium Tsunami, Muzium Putroe Phang, Pulau Weh, Masjid Baiturrahman dan Masjid Baiturrahim (dua masjid yang terselamat dari tsunami), Manggal Siron (lokasi pengebumian 46,718 ribu mangsa tsunami). Kalau Abang Nara berada di situ, pasti sedikit sebanyak sebak mengenang nasib mereka yang terlibat dengan tragedi ini.

alyah di aceh

Satu hari nanti, Insya Allah Abang Nara ingin terbang ke bumi Aceh untuk melihat sendiri dengan mata ini kesan tsunami terhadapnya. Harap-harap AirAsia dapat bawa Abang Nara. Hehehe. Boleh buat dokumentari sikit. Lagi beberapa gambar Alyah di Aceh dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
edzP.S: Keluaran terbaru di www.EDZ.com.my. Dapatkan online atau kunjungi butik EDZ di Bangi, Wangsa Melawati, dan akan datang di Shah Alam. 03-89123410.

 
Written by AbangNara | February 27th, 2014

Kah kah kah. Power gila Sharnaaz Ahmad ini. Memang terbaik ah brother ini. Disuruh mendapatkan rawatan doktor oleh Fauzi Nawawi, Sharnaaz tidak menghampakan permintaan tersebut dengan memeriksa otaknya. Hasilnya? Lulus dengan cemerlang dan hensem sekali.

scan otak sharnaaz

Tak sangka Sharnaaz ini penuh dengan sindiran dan kelakar juga orangnya. Respek bro!!! Tulis Sharnaaz di akaun Instagramnya:-

Saya dah buat MRI MRA.. Scan otak pun dah.. Di kawal rapi oleh Dr @sherrini dari PPUM.. Saya lulus, otak saya sihat dan jugak hensem otak saya hehe.. Anda bagaimana??? Sudah check? #halussssss

scan otak sharnaaz

Mungkin lepas ini Fauzi Nawawi pulak pergi buat scan otak untuk adilkan keadaan? Kita sudah tahu yang Sharnaaz punya. Kalau Fauzi Nawawi pun pergi buat memang klasik sangat-sangat. Terbaik!!!

Page 2 of 2912345...1020...Last »