Written by AbangNara | July 31st, 2013

Abang Nara perasan sekarang jawapan selamat para artis apabila ditanya mengenai cinta ialah “si dia ialah lelaki/wanita paling rapat“. Dah agak klise dah bunyinya. Kalau dulu “teman tapi mesra“, nampak gayanya tahun 2013 ungkapan tersebut sudah pun berubah sesuai dengan peredaran zaman.

wawa zainal dan aeril

Jawapan yang sama juga turut diberikan oleh Wawa Zainal apabila ditanya mengenai hubungannya dengan Aeril Zafrel. Kata Wawa kepada Sinar Harian:-

Sebenarnya tiada apa yang kami sorokkan kerana kami memang sudah lama berkawan rapat dan dia lelaki yang paling rapat dalam hidup saya kini. Saya tak mahu uar-uarkan kami bercinta, tapi bila tak menjadi, kami juga yang mendapat malu. Cukuplah saya katakan kami rapat dan saya amat senang berkawan dengannya,

wawa zainal dan aeril

Kalau Wawa taknak mengaku Abang Nara boleh terima lagi. Perempuan kenalah malu-malu. Si Aeril perlu tampil ke depan dan bersikap gentleman. Kalau betul Wawa itu kekasihnya, buat sahaja pengakuan. Bukan apa, kalau dah chop, tak adalah Abang Nara nak ngorat Wawa. Takut-takut Wawa cair dengan ayat manis Abang Nara nanti. Tak pasal-pasal Aeril yang kecewa nanti. Hehehe.

P.S: Ford sertai Rally Dakar 2014

Written by AbangNara | July 31st, 2013

Baru-baru ini, ketika menghadiri majlis berbuka puasa ChurpChurp di Restoran Bijan, Abang Nara terjumpa dengan Jehan Miskin. Jehan telah hadir dengan isterinya, Julie Camelia Rhee. Sempatlah Abang Nara berborak sepam dua dalam bahasa Korea dengan isteri Jehan.

jehan miskin

Isteri Jehan Miskin memang lemah lembut orangnya. Malu-malu tetapi peramah orangnya. Mungkin itu yang membuatkan Jehan jatuh cinta terhadapnya. Apa pun, kedua-dua pasangan ini memang nampak sangat secocok. Kalau tengok secara “live”, memang wajah mereka seiras.

jehan miskin

Kepada Jehan dan Julie, selamat berpuasa dan berhari raya sebagai suami isteri buat pertama kali. Harap-harap nanti ada berita gembira mengenai kehadiran orang ketiga di dalam hidup anda. 3 lagi gambar pasangan bahagia ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
okjom

P.S: Hebat sungguh promosi daripada OKjom ini. Diskaun sehingga 80% untuk barangan berjenama dan gadjet. Lagi menarik, cara pembelian ialah melalui sistem bidding. Kalau nasib anda baik, boleh beli gadjet harga RM2,000 dengan harga RM200 je. Menarik kan? Jom ke OKjom sekarang jugak.

 
Written by AbangNara | July 31st, 2013

Fuh ~~ 8 tahun. Memang lama. Mesti banyak cabaran dan dugaan yang dihadapi oleh Farawahida dan bakal suaminya. Untuk anda yang tidak tahu, Farawahida sebelum ini telah mengumumkan bakal berkahwin pada bulan Disember ini. Majlis perkahwinan akan dilangsungkan di Taiping, Perak. Tiada risikan atau pertunangan akan dilakukan sebelum itu.

farawahida

Bercerita mengenai hubungan mereka, Farawahida berkata:-

Saya dengan dia pun dah lama bercinta, 8 tahun. Jadi kami ambil keputusan untuk terus saja bernikah. Tak payah nak merisik dan bertunang. InsyaAllah majlis akan diadakan di Taiping, Perak. Majlis nikah pada sebelah siang dan malam pula bersanding,

Dia berusia 29 tahun. Seorang yang ‘simple’. Bukan orang dalam industri. Sekarang dia bekerja dengan pakar jantung dan baru berjinak-jinak dalam dunia perniagaan hartanah. Bukan suami orang tapi masih bujang.

farawahida

Sebelum ini Farawahida pernah dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan komposer Julfekar. Nasib baiklah gosip tersebut tidak meretakkan perhubungannya dengan bakal suami. Kata Farawahida:-

Terbukti selama ni gosip itu tidak benar. Hubungan kami hanya sekadar bekerja. Sejujurnya ketika heboh tentang gosip itu, saya rasa tertekan. Alhamdulillah teman lelaki saya sangat memahami keadaan saya. Gosip itu langsung tidak memberi kesan terhadap hubungan cinta kami

Semoga segala persiapan Farawahida untuk hari bersejarahnya akan berjalan dengan lancar. Jutaan tahniah sekali lagi Abang Nara ucapkan. Selamat pengantin baru in advance. Semoga bahagia sehingga ke akhir hayat. Sama-samalah kita doakan.

Written by AbangNara | July 31st, 2013

Sempoi jugak Lana Nordin ini rupanya. Walaupun dikecam hebat kerana khabar angin dirinya ditangkap tidak berpuasa baru-baru ini, Lana menganggap perkara tersebut hanyalah perkara kecil dan sudah lali dengan kontroversi sebegitu.

lana nordin

Kata Lana Nordin kepada Mstar Online:-

Gosip saya ditangkap tidak berpuasa sedikit pun tidak menjejaskan saya dan saya tak kisah pun apa orang nak kata. Sama ada betul atau tidak kesahihan berita itu, saya sudah membuat penjelasan. Jadi terpulanglah sama ada mereka mahu percaya atau tidak. Kalau saya tegaskan saya tidak melakukan perkara terkutuk itu, tidak semua yang percayakan saya.

lanaMenariknya, Lana turut mengakui yang dirinya sering ke kelab malam dan sudah biasa dengan tanggapan negatif orang ramai terhadapnya. Kata Lana lagi:-

Diakui, saya seorang yang gemar ke kelab, tetapi tidak pernah menyentuh alkohol atau dadah. Saya dah biasa orang selalu memberi tafsiran negatif berdasarkan apa yang mereka lihat secara luaran. Lebih baik saya ketepikan perkara itu dan meneruskan kehidupan seperti biasa

Hmmmmm. Mungkin selepas ini Lana boleh cuba pergi ke surau dan majlis-majlis kebajikan pula. Jangan hanya pergi kelab malam je. Pasti tanggapan orang ramai terhadap Lana akan berubah. Kalau dah pergi ke kelab malam, mestilah orang pandang serong. Tak kisahlah apa yang dibuat di dalam kelab malam tersebut. Tak gitu?

P.S: Proton Preve hatchback serba biru kelihatan di KL Sentral

Page 1 of 3112345...102030...Last »