Written by AbangNara | June 25th, 2013

Angin tiada ribut tiada, kecoh di sebuah suratkhabar menyatakan yang Jimmy Shanley sudah pun berkahwin dengan seorang janda. Terkejut semua orang dibuatnya. Betulkah? Sekadar gosipkah? Atau si penulis mendapat info yang salah?

jimmy shanley kahwin

Nasib baiklah tuan punya badan tidak melatah dan bersikap tenang menghadapi berita ini. Berkata kepada Media Hiburan, Jimmy memaklumkan yang dia bakal mengadakan satu sidang media untuk menjelaskan perkara ini. Kata Jimmy:-

Setakat ini saya tidak mahu membuka cerita mengenai isu kahwin ini kerana kes saya masih lagi berjalan di Mahkamah Syariah. Untuk berlaku adil pada semua, saya akan mengadakan satu sidang media khas untuk bercerita lanjut mengenainya

Secara jujur, Abang Nara tak rasa Jimmy sudah berkahwin. Boleh jadi si penulis tersilap orang. Apa-apa pun, kita nantikan kenyataan yang bakal dikeluarkan oleh Jimmy menerusi sidang medianya kelak. Semoga sidang media tersebut dapat dilakukan secepat mungkin untuk meleraikan kekusutan ini.
ronasutraP.S: Wow. Memang jelita dan menawan sungguh Vanida Imran ini. Agak-agaknya apa rahsia Vanida ye? Klik sini untuk mengetahui rahsia di sebalik kecantikan Vanida Imran.

Written by AbangNara | June 25th, 2013

Ternyata keputusan Rozita Che Wan untuk bertanding di dalam MasterChef Selebriti 2 adalah satu keputusan yang tepat. Ini kerana banyak peminat jatuh cinta dengan sikap yang ditunjukkan oleh Che Ta sepanjang di dalam program tersebut. Memang bukan seperti yang disangka.

che ta masterchef

Jadi apabila diumumkan penyingkiran Rozita Che Wan daripada MasterChef Selebriti 2 semalam, banyak peminat yang melahirkan kekecewaan mereka. Rupa-rupanya ramai yang mahu melihat Che Ta bertarung di pusingan akhir. Sayangnya rezeki tidak berpihak kepada bakal isteri Zain Saidin ini. Sedih pun ada jugak kan?

che ta masterchef

Pusingan akhir akan menyaksikan Celina dan Syura bertarung untuk menentukan gelaran juara. Dengar-dengar cerita, keputusan sudah pun bocor dan pemenangnya ialah Syura. Nak tahu betul atau tidak, sama-samalah kita nantikan. Beberapa keping lagi gambar comel Rozita Che Wan memakai apron dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Hyundai Santa Fe 2013 telah dilancarkan di Malaysia

 
Written by AbangNara | June 25th, 2013

Satu demi satu kontroversi melanda pelakon Shah Jaszle. Kesian pun ada jugak. Masih panas dengan kes khalwatnya, terbaru Shah Jaszle dikatakan berhutang sebanyak RM5,000 dengan Neelofa. Nasib baik Neelofa sudah pun menghalalkan hutang tersebut.

neelofa

RM5,000 bagi Abang Nara satu angka yang amat besar. Untunglah Shah Jaszle kerana Neelofa sudah menghalalkan hutang tersebut. Kata Neelofa kepada Harian Metro:-

Memang perkara itu (meminjam duit) pernah berlaku. Kelakar juga apabila kisah ini terbongkar sedangkan ia sudah lama berlalu. Saya lama tidak berhubung dengannya dan nombor telefonnya juga tiada dalam simpanan saya. Kali terakhir saya berjumpa Shahz ketika dia hadir ke studio Meletop untuk mempromosikan drama lakonannya. Itupun kami hanya bertanya khabar. dan saya langsung tidak ingat soal duit yang pernah dipinjamnya itu. Justeru, saya menegaskan gosip itu tidak benar dan hanya andaian pihak tertentu saja.

shah jaszle

Abang Nara paling terharu apabila Neelofa berkata yang dia enggan menambah kekusutan Shah Jaszle dan mahu membiarkan perkara hutang ini berlalu begitu sahaja. Respek!!! Kata Neelofa lagi:-

Jika benar seperti dakwaan gosip itu kononnya Shahz mengatakan saya masih mencari dia untuk menagih cinta, terpulanglah, kerana saya sudah menjelaskan awal tadi yang saya tidak pernah berhubung dengannya. Saya tidak mahu menambah lagi kekusutan yang dialaminya sekarang dan biarlah kisah ini berlalu begitu saja

Semoga rezeki Neelofa makin bertambah selepas ini. Kepada Shah Jaszle, kalau ada duit nanti, bayarlah balik hutang anda itu. RM5,000 bukan sedikit. Walaupun Neelofa dah halalkan, kalau dah pandai pinjam, jangan buat-buat lupa nak bayar pulak. Hehehe.
glutaP.S: Gluta Cell kaya dengan Vitamin C dan E semulajadi serta anti oksida dapat memantapkan tekstur dan keanjalan kulit serta mencerahkan kulit. Bertindak juga sebagai minuman kesihatan. HALAL dan mempunyai kelulusan KKM. Sesuai untuk LELAKI dan WANITA. Layari www.azaleadenature.com, LIKE Facebook Azaleadenature, email ke dztherapeuticspa@gmail.com atau telefon terus ke 03-5548 4520 untuk info lanjut.

Written by AbangNara | June 24th, 2013

Untungnya menjadi selebriti di Malaysia ini. Mana tidaknya, banyak pihak berebut-rebut untuk menaja apabila tiba hari perkahwinan. Rozita Che Wan dan Zain Saidin juga turut tidak terkecuali. Walaupun masih belum mengumumkan tarikh, tajaan untuk perkahwinannya sudah pun ditentukan.

rozita che wan

Yang menariknya, tajaan tersebut merangkumi lokasi, makanan, pakaian dan sebagainya. Cuma tajaan untuk cenderamata sahaja belum ditentukan lagi. Kata Che Ta kepada Utusan Malaysia:-

Cuma satu sahaja barang yang belum mendapat penajaan iaitu cenderamata untuk tetamu. Berkenaan dengan tarikh, masih rahsia. Tunggu sahaja, kami akan mengumumkan tarikh sebenarnya dalam satu sidang media tidak lama lagi. Untuk lebih adil bagi semua pihak, hanya selepas sidang media, kita akan ketahui siapakah yang akan dipilih untuk penaja untuk pakaian, lokasi, makanan dan sebagainya bagi perkahwinan itu nanti

che ta

Nampak gayanya, confirm meriah gila-gila punya perkahwinan Rozita Che Wan dan Zain Saidin ini. Tak sabar pula nak tunggu pengumuman tarikh perkahwinan mereka. Sampai sekarang masih dirahsiakan. Harap-harap akan dilangsungkan tahun ini juga. Excited pula nak tengok Che Ta nampak jelita dalam persalinan pengantin.
MID YEARP.S: Tinggal lagi 7 hari untuk anda semua dapatkan harga Mid-Year Promo dari BlissCandid. Apa tunggu lagi, rebut peluang anda sebelum tamat promosi hujung bulan ni. Gaji pun dah nak dekat kan? BlissCandid masih menawarkan potongan harga khas untuk anda pembaca Beautifulnara! ;) Email mereka di blisscandid@gmail.com untuk lebih detail!

Page 7 of 33« First...56789...2030...Last »