Written by AbangNara | April 29th, 2013

Selepas Adi Putra, Linda Onn pula telah mengesahkan penarikan diri daripada bertanding di dalam ABPBH. Ini satu langkah yang agak mengejutkan. Namun Linda Onn mempunyai sebabnya yang tersendiri mengenai tindakannya ini.
linda onnAbang Nara memang suka dengan segmen Linda Onn di Suria FM. Linda memang mesra peminat dan agak kelakar orangnya. Namun begitu, penarikan ini dilakukan demi menjaga hati peminatnya. Kata Linda Onn kepada Mstar Online:-

Saya bukan berkecil hati atau merajuk kerana kalah menang itu adalah perkara biasa dalam sesuatu pertandingan tetapi penarikan diri itu adalah semata-mata kerana peminat saya. Ramai yang datang kepada saya dan mengadu mereka kecewa kerana saya gagal memenangi kategori itu walaupun telah bersusah payah melakukan undian

linda onn
Malah Linda Onn turut mengakui yang reputasi sedikit terjejas kerana sering gagal memenangi kategori yang dirinya tercalon di ABPBH. Kata Linda Onn lagi:-

Saya sudah puas dicalonkan dan menang dalam kategori itu dan tiba masanya laluan diberikan kepada wajah-wajah baru malah saya yakin peminat akan terus menyokong kerjaya saya walaupun tidak bertanding. Apabila kerap dicalonkan dan tidak menang sedikit sebanyak reputasi saya turut terjejas. Jadi keputusan ini saya lihat adalah terbaik dan peminat juga kini lebih mementingkan kualiti daripada populariti.

Setiap keputusan yang diambil ada baik dan buruknya. Mungkin ini adalah langkah terbaik buat Linda Onn. Bolehlah Linda fokus kepada kerja dan mana tahu, percintaan selepas ini. Hehehe ~~

Written by AbangNara | April 29th, 2013

Tak tahu sama ada Ammar Alfian sedang kecewa sehingga membuat dakwaan sebegini ataupun memang perkara ini sedang berlaku. Berkata kepada MStar Online, Ammar memberitahu yang bekas kekasihnya, Puteri Sarah Liyana sedang bercinta dengan pengarah hebat, Syamsul Yusof.

puteri sarah

Menurut Ammar, Puteri Sarah dan Syamsul Yusof sudah menjalinkan hubungan cinta sejak Oktober tahun lalu sedangkan mereka berdua berpisah pada bulan Disember. Kata Ammar:-

Mereka mula akrab sejak Oktober 2013 dan kami putus pada Disember 2013. Dia cakap dirinya solo tetapi sebenarnya tidak. Tanyalah Datuk Yusof Haslam (bapa Syamsul) tentang hubungan mereka dan lihatlah apa jawapannya. Saya mendedahkan perkara ini kerana saya sudah bosan apabila dia (Puteri Sarah) sering memburukkan nama saya di media serta krew-krew produksi lain. Adakah itu sikap dia sekarang ini?

puteri sarah
Puteri Sarah Liyana di dalam sebuah suratkhabar semalam memberitahu yang hubungannya dengan Ammar Alfian selama 5 tahun adalah satu pembaziran masa. Mungkin kerana kecewa dengan kenyataan bekas kekasihnya itu, Ammar tampil mendedahkan perkara ini. Kata Ammar lagi:-

Sebagai wanita yang sudah berubah menjadi Islam yang lebih baik, rasanya tidak elok jika dia nak memburukkan sesiapa sahaja termasuklah saya. Bagaimanapun saya dah lali kerana sepanjang kami bersama pun dia sering memburukkan saya. Cuma ada juga apa yang Sarah cakap itu betul, hubungan kami sebelum ini macam buang masa. Saya sebelum ini saya sanggup bekerja keras dan menyimpan duit untuk berkahwin dengannya, tetapi lain pula jadinya. Dia tidak nampak apa yang telah saya buat untuknya

Setahu Abang Nara, Syamsul Yusof sekarang ini sedang sibuk dengan kerja menyunting filem KL Gangster 2 di Bangkok. Rasanya macam tak ada masa je buat Syamsul untuk bercinta. Lagipun Syamsul sebelum ini sudah pun mengaku yang dirinya mempunyai seorang kekasih bukan daripada kalangan artis. Jadi adakah ini propa daripada Ammar Alfian semata-mata?

P.S: Ada Cara Berhenti Merokok Paling Mudah?? KLIK GAMBAR INI

Written by AbangNara | April 29th, 2013

Episod Masterchef Selebriti Malaysia 2 semalam memang hangat. Rata-rata yang menyaksikan episod tersebut melahirkan rasa tidak puas hati terhadap sikap Zain Saidin. Zain dilihat tidak menghormati para chef, bersikap kurang ajar dan melawan cakap.

zain masterchef

Hampir kesemua penonton melahirkan rasa kegembiraan mereka melihat Zain Saidin tersingkir daripada saingan pada episod kali ini. Nampak gayanya, semua sudah tidak tahan melihat perangai kurang ajarnya. Antara reaksi penonton yang boleh dibaca di Facebook ialah:-

zain masterchef

Malah Lydiawati, seorang peserta Masterchef Selebriti 2 berkata “Saya menangis bukan sebab Zain tersingkir, tapi Zain tak hormat juri dan agak sedikit biadab“. Sementara itu Che Ta, kekasih Zain pula berkata “Bila tengok Zain melangkah pergi, rasa macam nak ikut sekali“. Romantik juga Che Ta ini sebenarnya. Hehehe ~~

zain masterchef
Apa pun kita selaku rakyat Malaysia punya adab budaya yang tinggi. Kalau tidak bersetuju dengan pendapat para chef, luahkan dengan cara yang betul. Bukan dengan melawan kata-kata dan melihatkan ketidakmatangan kita. Apa pula kata anda?

P.S: Nak Lihat Testimoni Pengguna SkinRich Orang Melayu? KLIK GAMBAR INI

Written by AbangNara | April 29th, 2013

Wow. Satu kenyataan yang sangat-sangat berani daripada Norman KRU. Kenyataan yang telah dikeluarkan menerusi Twitter ini telah menjadi satu topik hangat malam semalam. Abang Nara pun cukup terkejut dan tak menyangka kenyataan sebegini akan keluar daripada Norman KRU.

norman kru

Secara jujur, Abang Nara tak nampak bagaimana kehancuran boleh berlaku kepada industri seni Malaysia sekiranya PAS yang memerintah Malaysia. Di negara Iran, industri perfileman mereka boleh dikatakan lebih maju dari Malaysia walaupun berada di bawah pemerintahan Islam. Apa pun Abang Nara suka dengan pendapat daripada Faizal Tahir.

norman kru

Memang betul kata Faizal Tahir. Rezeki itu di tangan Tuhan. Kalau nak hancur, bila-bila masa pun boleh hancur. Tak perlu bertukar tampuk kepimpinan. Secara jujur, Abang Nara agak kecewa dengan kenyataan daripada Norman KRU yang boleh dianggap otai di dalam industri hiburan tanah air. Apa pula pendapat anda?

norman kru

P.S: Antara kelebihan Fer White ialah memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah. Selain itu Fer White turut menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab. Menarik kan? Harga cuma RM95 sahaja untuk penggunaan selama sebulan. Untuk tempahan dan persoalan, boleh PM di Facebook CantikNara, email ke lorongsetia8@gmail.com atau SMS/WhatsApp ke 013-594-7061.

Page 3 of 3112345...102030...Last »