Written by AbangNara | March 27th, 2013

Akhirnya pelakon jelita, Nur Fazura tampil menjelaskan pendiriannya yang enggan beraksi mesra dengan mana-mana pelakon lelaki. Ramai yang beranggapan Fazura tidak mahu langsung bersentuhan dengan lelaki apabila berlakon sehingga menimbulkan persoalan tentang gandingan terbarunya bersama Shaheizy Sam.

fazura shaheizy sam

Ditemui ketika majlis pelancaran drama terbarunya yang bertajuk Kisah Cinta, Fazura tampil memberi penjelasan. Kata Fazura:-

Selepas membuat kenyataan itu, ramai yang ingat saya tidak mahu bersentuhan langsung dengan lelaki apabila berlakon. Tetapi bukan itu maksud saya. Sebaliknya saya hanya tidak mahu beraksi terlebih mesra seperti berpelukan atau berada di atas katil dengan pelakon lelaki. Jika bersentuhan sedikit seperti menyentuh tangan, ia masih lagi boleh.

fazura shaheizy sam

Fazura juga melahirkan rasa terkejutnya apabila tindakannya menolak tawaran watak seksi dan ranjang turut menimbulkan spekulasi kononnya dia ingin menunjuk baik atau sengaja mahu menyindir pelakon-pelakon lain. Kata Fazura:-

Jika orang anggap saya mahu sindir pelakon-pelakon lain, itu salah kerana apa yang saya lakukan itu adalah prinsip saya yang tidak membabitkan orang lain

fazura shaheizy sam

Abang Nara suka dengan prinsip yang diamalkan oleh Fazura. Perlahan-lahan perubahan dilakukan adalah lebih baik daripada tiada langsung. Semoga Fazura satu hari nanti akan terus langsung tidak melakukan sentuhan dengan mana-mana lelaki ketika berlakon. Good luck and all the best to Fazura. Info asal Mstar Online.

P.S: Wanita yang hidupnya serba terbalik

Written by AbangNara | March 27th, 2013

Baru-baru ini ketika berjalan-jalan di KLCC, Abang Nara terserempak dengan Lisa Surihani. Memang baik sangat orangnya. Sempat kami berborak-borak dengan Lisa yang ditemani oleh ibu dan abangnya. Mereka memang sangat-sangat peramah dan sporting. Terharu sangat dibuatnya.

lisa surihani birthday

Semoga Lisa Surihani akan terus kekal mesra dengan peminatnya seperti yang dilakukan sekarang. Selamat hari jadi yang ke 27 buat Lisa. Semoga dipanjangkan umur, murah rezeki dan cepat-cepat dapat menimang cahaya mata.

lisa surihani birthday

Lagi 7 keping gambar majlis sambutan hari jadi Lisa Surihani dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Bila haiwan interframe dalam gambar.

 
Written by AbangNara | March 27th, 2013

Comel jugak bila si Elfira Loy ini memakai tudung. Nampak macam budak SPM. Terbaru, Elfira Loy dan keluarga telah terbang ke Mekah untuk menunaikan umrah bersama-sama. Seronok Abang Nara melihat kemesraan mereka semua.

elfira loy umrah

Semoga dipermudahkan urusan Elfira Loy sekeluarga ketika berada di sana. Lagi 15 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Elfira Loy.

P.S: Seni bayang yang super awesome

 
Written by AbangNara | March 26th, 2013

Lama juga rasanya tidak mengeluarkan luahan hati pembaca BeautifulNara. Bukan tidak mahu tetapi memang tiada email menarik yang boleh dikongsikan. Namun semalam, sepucuk email yang melahirkan rasa kecewanya dengan rancangan Primadona berjaya menarik perhatian Abang Nara.

rancangan primadona

Secara jujur, bagi Abang Nara rancangan Primadona agak menarik kerana topik-topik yang dibincangkan memang santai. Malah gabungan Rozita Che Wan, Erra Fazira, Kak Engku dan Ziela Jalil juga boleh dikatakan berjaya. Namun pembaca ini meluahkan rasa kecewannya kerana pengacara-pengacara ini kurang sensitif dengan status tetamu yang hadir.

Saya ada menonton program bual bicara Primadona yang bersiaran pada 22.03.2013, hari Jumaat, jam 9.00 malam di Astro Mustika HD. Topik yang dibincangkan pula adalah “Kahwin Muda”.

 

Manakala tetamu dan artis jemputannya pula adalah, Anne Ngasri, Ustazah Zawiah Hassan, dan Mohd Razlan Mohamed Yusof (Lan Kristal). Apa yang amat mengecewakan saya adalah para pengacara iaitu Erra Fazira, Rozita Che Wan dan Raja Azura serta pihak penerbitan tidak sensitif dengan pemakaian.

 

Anda menjemput seorang USTAZAH untuk menghadiri rancangan anda tetapi anda sendiri tidak menghormati tetamu itu. Perlu ke untuk memakai pakaian/dress paras lutut. Tidakkan mereka peka dengan pemakaian mereka untuk disesuaikan dengan tetamu jemputan itu.

 

Memang seksi itu hak mereka tetapi sebagai perempuan yang matang, malah seorang ibu, tidak ada rasa malu ke terhadap ustazah itu. Sama ada pihak penerbitan yang bodoh kerana tidak peka ataupun pengacara itu sendiri yang bodoh kerana mengikut apa yang diberikan oleh oihak wardrobe.

 

No wonder la status ketiga-tiga pengacara itu pun tah kemana-mana. Saya di sini bukanlah nak memandai-mandai, tetapi sekadar hendak memberi teguran Kalau umur dah tua mcm tu tak boleh nak ditegur, tak payah la nak jadi manusia. Fikir-fikirkanlah.

 

Saya pun bukanlah sebaik ustazah tersebut. Saya sebagai pelanggan Astro, malah semua pelanggan Astro ni ibarat boss anda semua sebab mana nak dtg duit kalau bukan kami semua yang bayar bil.

 

Jadi buat la rancangan yang bagus, berminda dan lebih sensitif terhadap sekeliling anda. Harap maaf kalau terkasar bahasa. Terima kasih.

Ada betulnya juga kata si pembaca ini kan? Mungkin selepas ini produser dan para pengacara Primadona akan lebih prihatin. Apa pula kata anda?

rancangan primadonaP.S: Maxi dress, peplum dress dan blouse yang sesuai untuk hijab fashionista. Berlengan panjang, dan tidak jarang di ilhamkan oleh EDZ. Setiap helai dress dijahit teliti, kemas, dan sangat istimewa. Lawati www.edz.com.my atau butik EDZ di Bandar Baru Bangi. Like Facebook EDZ.

Page 5 of 27« First...34567...1020...Last »