2011 Highlight: Fesyen Rafidah Ibrahim Yang…Ahem…Unik

2011 Highlight: Fesyen Rafidah Ibrahim Yang…Ahem…Unik

Untuk sepanjang tahun 2011, kami perhatikan bekas juara rancangan terbitan Pantene ini menampilkan fesyen-fesyen yang unik. Kami katakan unik kerana kami sendiri tidak pasti bagaimana hendak mengkategorikan fesyen-fesyen yang digayakan oleh Rafidah. Seolahnya ada sesuatu yang tidak kena dengan imej yang ditampilkannya bila dia menggayakan busana-busana sebegini. Boleh jadi juga kerana fesyen-fesyen unik yang digayakannya ini membuatkan dia lebih dikenali pada tahun 2011?

1. Ada sedikit menampilkan gaya Erykah Badu, fesyen ini memang menyerlahkan, kerana warnanya yang merah garang dengan kain labuh kembang payung dan bibir berwarna merah darah. Seolah ada kenyataan tersembunyi ‘lihatlah saya!’ bila melihat Fida menggayakan fesyen ini.

2. Okay, ini dinamakan color-blocking agung. Tudung pink, selendang kuning dan baju oren menyala. Kami harap ini ialah satu sesi bergambar dari set penggambaran drama jenaka saja. Oh, bukankah?

3. Yang ini pula, gaya seksi dalam keimanan ke apa? Penampilan dua mesej bercanggah melalui satu busana. Kami agak keliru dibuatnya.

4. Gaya ini mengingatkan kami pada Rogue dalam filem X-Men (2000). Pada Keluang Man pun kami teringat. Erkk.

Bagaimana pendapat anda ya, tiada yang pelik dengan fesyen Fida, atau mata kami yang kero? Kredit gambar carian Google.

Advertisement

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...