Written by AbangNara | September 22nd, 2010

gambar bcl mengandung

Still maintain anggun la gambar Bunga Citra Lestari (BCL) nie walaupun dah mengandung 8 bulan. Perutnya memang dah sarat betul nie. Semoga semuanya selamat hingga hari kelahiran anak sulung Bunga Citra dan Ashraff Sinclair.

Lagi gambar mengandung Bunga Citra Lestari (BCL) dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar dicuri dari KapanLagi.

P.S: Kalau dah dasar pemalas tue…

 
Written by AbangNara | September 22nd, 2010

gambar rozita che wan seksi

Memang gambar Rozita Che Wan dalam Majalah EH ini mampu membuatkan para datuk-datuk di luar sana terkeluar air liur sebentar. Tak nampak macam seorang janda. Nampak macam anak dara tue beb. Sila ushar air liur di mulut anda sebab kami pasti ianya sudah terkeluar semasa anda menatap gambar ini.

Oh ye Rozita Che Wan hanya tinggal 3 bulan sahaja untuk berkecimpung dalam dunia seni ini. 2011 nanti dia akan bersara sepenuhnya. Tiada lagi gosip, tiada lagi gambar-gambar seksi dan tiada lagi kontroversi buat insan yang bernama Rozita Che Wan.

Mungkin sebab tue kot RCW amik kesempatan buat posing maut untuk peminat-peminat dia di Majalah EH ni.

P.S: Kalau anda nak buat printing name card, letterhead atau apa-apa jenis print, kami cadangkan guna PrintingStudio. Harga berpatutan dan kualitinya boleh tahan jugak. Info lanjut boleh lawat website PrintingStudio.

Written by AbangNara | September 21st, 2010

zahida rafik kahwin

Gosip angin sepoi-sepoi bahasa menyatakan yang si Zahida Rafik ini sudah pun berkahwin dengan seorang menteri di London sebelum bulan puasa hari tue. Khabarnya bukan sebagai isteri pertama. Mungkin kedua, mungkin ketiga.

Kalau betullah dah berkahwin, tahniah kami ucapkan kepada Zahida Rafik. Nampaknya menteri-menteri kita tersangatlah femes di kalangan artis. Dulu Bung berjaya mengorat Zizie, kini giliran Zahida Rafik pulak dingorat oleh menteri. Taste tinggi jugak yek menteri Malaysia nie.

Satu je yang menjadi kemusykilan kami dari dulu sampai sekarang, apa sebenarnya si Zahida nie buat sampai layak digelar artis. Berlakon pun macam tak ada. Menyanyi lagi lah kan? Ada sesiapa boleh terangkan kepada kami?

Apa pun tahniah kepada si menteri yang mendapat gadis secun Zahida Rafik untuk dijadikan isterinya. Semoga kekal bahagia.

Written by AbangNara | September 21st, 2010

gitaris estranged pegang anjing

Dalam banyak-banyak haiwan, haiwan apakah yang paling digemari oleh artis Malaysia untuk bergambar? Jawapannya tak lain tak bukan ialah…… Jeng-jeng-jeng. Anjing la apa lagi kan? Tajuk pun dah gambar gitaris Estranged pegang anjing. Hehehe.

Adakah sudah pupus binatang lain kat dunia ini sehinggakan artis Islam kita terpaksa mengambil gambar bersama anjing untuk menunjukkan sifat kasih kasih sayang terhadap binatang? Mungkin masa ketika itu perasaan cintakan haiwan membuak-buak dalam dada, tapi kat sebelah cuma ada anjing je. Dengan rela hati si gitaris Estranged nie pun berposing sakan bersama anjing tersebut lalu mengupload gambar keprihatinannya ke dalam Facebook untuk tatapan ramai.,

Oh ye gambar ini taklah semesra gambar Syarifah Sofia digomol 2 ekor anjing yang pernah kecoh satu ketika dulu. Gambar tersebut lebih menampakkan ciri keibuan Syarifah Sofia yang sudah lama terpendam dalam jiwannya. Hehehe.

Pesanan kepada artis-artis lain, silalah amik gambar bersama kucing pulak. Bosan dah kami melihat anda menunjukkan sifat kasih sayang dalam diri anda dengan seekor anjing. Kami lebih suka kucing sebab ke”cute”annya lebih terserlah.

P.S: Kelakar gile video ubah gaya hidup nie. First class.

Page 5 of 13« First...34567...10...Last »