Written by AbangNara | August 18th, 2010

mlm scam

Semenjak dua menjak ini, kami ushar-ushar yang ramai sangat rakyat Malaysia terutamanya yang berbangsa Melayu yang tergila-gila nak jadi OKB. Memanglah semua orang nak kaya. Tapi nak kaya dengan cara tak bekerja itu memanglah sangat tidak logik. Paling sedih bila baca ramai orang kita yang terjerumus ke dalam MLM yang sememangnya penipu besar.

Kami tak cakap semua MLM adalah tipu. Cuma kalau anda berfikir secara logik, wajar ke MLM yang sepatutnya menjual produk untuk mendapatkan keuntungan, tapi sebaliknya MLM-MLM nie cuma tekankan kepentingan mencari downline. Sudahlah produk tak pernah nampak, bayaran nak masuk MLM nie pun cecah puluh-puluh ribu. Itu yang habis berhutang dengan Along dan dengan bank-bank.

Nasihat kami, janganlah masuk MLM kalau anda sedar diri anda bukanlah seorang yang pandai berkata-kata. Memang ada orang yang jadi super kaya dengan MLM, tapi anda kena muhasabah diri anda. Adakah MLM kena dengan jiwa anda. Tak bermaksud 1 orang boleh jadi kaya dengan MLM, anda pun boleh jadi kaya. Paling penting JANGAN pergi mana-mana perjumpaan MLM. Kesilapan yang selalu dibuat ialah bila kita pergi benda-benda nie hati akan cepat terbakar dengan “kekayaan” yang ditayang.

Kami nak kongsikan website MLMSCAM.NET supaya anda boleh buat rujukan tentang MLM yang wajar dijauhi. Walaupun kebenaranya mungkin bukan 100%, tapi seeloknya dielakkan MLM yang disenaraikan di MLMSCAM.NET nie. Lagi bagus kalau anda tekadkan hati terus taknak masuk MLM.

Ingatlah yang semua orang boleh jadi kaya, cuma caranya tue biarlah betul. Jangan sampai menyusahkan orang. Jangan sampai putus member. Dan jangan sampai berhutang keliling pinggang. Nanti diri sendiri yang susah. Sekian pesanan khidmat masyarakat dari kami team BeautifulNara.com

P.S: Ayat-ayat cinta terbaik yang pernah kami dengar.

Written by AbangNara | August 18th, 2010

gambar anak artis malaysia

Comel sungguh anak-anak selebriti Malaysia nie. Tapi jangan risau sebab sebenarnya semua budak-budak memang comel. Kalau anda bukan selebriti pun, kami percaya yang anak anda secomel atau mungkin lebih comel daripada anak-anak selebriti Malaysia nie. Budak-budak memang cute. Rasa nak cubit je pipi sorang-sorang.

Lagi gambar anak-anak selebriti Malaysia yang kiut miut dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar ini diambil masa event Fesyenita Baby Kiko. Terima kasih kepada Qimie yang memaklumkan kepada kami tentang kewujudan gambar-gambar ini.

P.S: Ciannya dia penat puasa..

 
Written by AbangNara | August 17th, 2010

roslin hashim cerai kali kedua

Ok ini serius memang misteri nusantara nie. Ingat lagi tak kes Roslin Hashim yang bercerai dengan isteri pertamanya selepas 12 hari berkahwin? Untuk pengetahuan anda, 9 Julai lepas Roslin Hashim telah pun berkahwin untuk kali kedua dengan Norhayati Othman, 38 tahun, Pengarah Pemasaran, Perbadanan Kemajuan Filem Nasional (Finas) . Dan selepas lebih kurang sebulan, Roslin kali ini dah pun mengfailkan penceraian untuk isteri keduanya nie.

Kami tak tahu apa masalah sebenarnya tapi ini macam dah melampau sangat nie. Ingat kahwin tue macam main badminton ke apa. Boleh main cerai-cerai suka hati. Reason yang diberi sebab ada permasalahan dalam rumah tangga. Come on lah beb. Kitorang yang tak kahwin lagi ni pun memang tahu confirm akan ada ada problem lepas berkahwin. Takkan sebab tue pun nak cerai kot?

Orang kata pisang tak berbuah dua kali tapi untuk kes Roslin nie nampaknya mungkin pisang akan berbuah berpuluh-puluh kali kot. Mungkin Roslin ingin mengukir nama dalam Malaysia Guiness Book (betul ke ejaan nie) sebagai seorang lelaki yang berkahwin dan bercerai paling banyak dalam masa yang singkat.

Pening kepala dengan si Roslin nie. Memang pelik bin ajaib nie. Roslin oh Roslin.

P.S: Rahsia jadi jutawan MLM dalam masa sebulan TERBONGKAR!!!

Written by AbangNara | August 17th, 2010

azmilnoorkumalasari

Respek kami dengan Abang Azmil dan Kak Noorkumalasari nie. Menarik sungguh aktiviti yang mereka sedang lakukan setelah bersara dalam dunia seni nie. Kedua-duanya memang dah tekad taknak masukkan balik ke dalam dunia yang pernah mempopularkan mereka satu ketika dulu. Kini kedua-duanya sudah berada di jalan yang lebih elok.

Baca artikel ini sepenuhnya untuk membaca petikan daripada suratkhabar tentang transformasi hidup Azmil dan Noorkumalasari.