Written by AbangNara | June 28th, 2010

ariel peterpan mati

Kalau anda ada terdengar yang berita Ariel Peterpan sudah mati akibat teroverdose di dalam penjara, itu semua adalah berita bohong belaka. Berdasarkan gambar di atas, Ariel masih hidup dan ceria di samping teman-teman barunya di lokap. Mesti diorang semua gembira tak hengat dapat duduk dalam satu lokap bersama jagoan seks Indonesia.

Semalam ada seseorang menghantar email kepada kami yang menyatakan ada orang ketiga di dalam video seks Ariel Peterpan bersama Luna Maya. Ada seorang lelaki buncit semasa 2 minit 37 saat dan 6 minit 49 saat. Identiti lelaki buncit itu masih tak dapat dikenalpasti. Mungkin lelaki buncit itu bertugas sebagai perakam video kot.

Untuk menceriakan penyokong England, mungkin gambar di bawah ini mampu membuatkan anda tersenyum riang selepas dibelasah German. Terima kasih kepada DausPozi untuk gambar. Enjoy ~~~

gamkbar kelakar ariel peterpan

Written by AbangNara | June 27th, 2010

maya karin bercerai

Hari Jumaat yang lepas, tup-tup Maya Karin dan suami muncul di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur. Tak ada khabar tak ada angin, kedua-duanya menjalani prosiding tertutup di dalam kamar hakim selama 2 jam. Persoalannya untuk apa?

Seperti yang semua orang tau, rumah tangga Maya Karin dan suaminya, Steven sekarang ini tengah dilanda taufan. Yang peliknya, desas-desus sebab mereka berdua ke mahkamah bukanlah untuk mendaftarkan penceraian, tetapi untuk mendaftarkan perkahwinan.

Ketika ditanya tentang penceraian, Steven menjawap:-

“No divorce”.

Kami tak tahu sangat pasal bab kahwin nie, tapi boleh ke tak daftar perkahwinan lepas dah kahwin lama macam diorang berdua nie? Untuk pengetahuan, Maya Karin dan suami berkahwin di Itali 2 tahun yang lepas. Ada sesapa boleh bagitau prosuder pendaftaran perkahwinan?

Written by AbangNara | June 26th, 2010

gambar seksi baby res2

Akhirnya kami berjaya mengupdate blog ini selepas 2 hari terbiar usang. Maafkan kami. Ada komitmen kerja yang tak dapat dielakkan. Harap anda semua sihat-sihat belaka ye. Hari ini kami tinggalkan anda dengan 2 keping gambar Baby Res2 yang … Korang isilah sendiri tempat kosong tue ye. Enjoy ~~~

gambar seksi baby res2

Written by AbangNara | June 24th, 2010

aishah nikah

Siapa kata kena bercinta lama-lama baru boleh fikir pasal kahwin? Tengok macam Aishah nie, kenal suami dia seminggu je terus bernikah. Confirm nak bercinta lepas kahwin. Lagi best macam tue kan?

Nama suami Aishah ini ialah Faizal Sazali Zulkifli. Seorang duda beranak enam dan kini sedang menunggu keluarnya surat cerai dari mahkamah. Diorang berkenalan selepas Faizal menceraikan isteri lamanya. So jangan buat spekulasi yang Aishah jadi peruntuh rumah tangga orang.

Aishah dan Faizal bernikah di Narathiwat, Thailand. Ini adalah perkahwinan ketiga Aishah.

“Kami mahu cepatkan pernikahan supaya terhindar daripada fitnah kerana kami selalu bersama-sama ke mana-mana. Lebih baik bernikah, jauh dari melakukan maksiat.”

Tahniah kami ucapkan kepada Aishah dan selamat pengantin baru. Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat.

Page 3 of 1612345...10...Last »