Written by AbangNara | April 1st, 2010

setelkahwin

SetelKahwin memang mampu menyetelkan masalah perkahwinan anda!!! Jom kasik gegar SetelKahwin biar cukup 2 juta orang ~~

Written by AbangNara | April 1st, 2010

nasha aziz kahwin

Nampaknya tahun 2010 nie tahun artis-artis yang agak berumur menamatkan zaman dara mereka. Hari tue Umie Aida dah selamat dengan Datuk Paduka Khairuddin. Kali ini Nasha Aziz bakal bernikah dengan Nur Iman Tang pada bulan Jun nie.

Anda tak kenal siapa Nur Iman Tang nie? Sila tengok gambar Nur Iman Tang di sini. Boleh tahan jugaklah hensem dia. Khabarnya Nasha dan bakal suami akan pergi umrah selama 2 minggu sebelum bernikah. Mungkin nak memohon keberkatan di sana kot.

Apa-apa pun tahniah buat Nasha Aziz. Memang patut kawin pun. Rasanya umur Nasha dah 30 tahun lebih dah. Tak sabar pulak rasanya nak tengok anak Nasha Aziz nanti. Mesti cute mute macam mak dia jugak.

Tahniah sekali lagi kepada Nasha Aziz.

Written by AbangNara | April 1st, 2010

gambar fasha sandha sambut hari jadi

Wah ~~ Heppi sungguh riak wajah Fasha Sandha menyambut hari jadinya. Mungkinkah kerana kehadiran lelaki berbaju putih tue? Siapakah lelaki berbaju putih itu? Nampak seperti pernah ku lihat wajahnya tapi di mana ya?

Hehehe. Sapa tak kenal jejaka kacak tampan bergaya berbaju putih tue nampak sangat tidak meminati gosip tentang Fasha Sandha. Saja je kami taknak sebut nama dia kat sini sebab dah buat dialog khas untuk si lelaki kat atas tue.

Kami tak kisah pun kalau betul si Fasha bercinta dengan si lelaki tue. Kami suka lagi adalah. Kalau betul Fasha nak berahsia tentang hubungan dia dengan si lelaki tue pun kami tak kisah. Masing-masing ada hak peribadi masing-masing. Yang penting bahagia. Betul tak?

Lagi gambar Fasha Sandha menyambut hari jadi bersama rakan-rakan dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Page 13 of 13« First...910111213